2013-02-08, 21:09
Medlem
area50s avatar
Nu vattnas det väl i Svt's käft när trassexuella freaks är frontband som stolt visas upp för hela svenska folket, på prime-time tv :P Detta land alltså...
Citera
2013-02-08, 21:11
Medlem
bringeroflights avatar
Tycker vi klagar rätt mycket på musiken i programmet men denna gång var nog botten rekord. Ace of spades gjorde sig inte i min hårdrockssjäl

Men jag tog Sölvesborg på 10p
Citera
2013-02-08, 21:14
Medlem
HandsomeDans avatar
Gött med Hoa-Hoa i final. Men de måste verkligen lägga ner "vem där". Helt jävla omöjligt varje gång. Och när inte ens deltagarna klarar förrän man får se bilden på personen så borde väl produktionsteamet fatta vinken.
Citera
2013-02-08, 21:16
Medlem
lendrygghs avatar
Klassiskt Spåret-upplägg ikväll: obegripliga tiopoängare, Lindström ballar milt ur, sångprestation av obskyr artist och Hoa-Hoa sitter och drar hem segrar på "ähvafan"-gissningar.
Citera
2013-02-08, 21:20
Medlem
Fjodorovs avatar
Var det meningen att versionerna på rocklåtarna skulle vara något annorlunda så att man knappt kunde urskilja att det verkligen var Guns 'n' Roses? Blev något osäker på introt nämligen trots att en del utav mig ville skrika vapen o roser.

Har Nina Ramsberg varit cancersjuk? Vad är det förresten som kvalificerar henne till att få stå och "sjunga" på bästa sändningstid?

P.S. Plockade Bremen på 10 poäng. Scorpions, hockeylag i Hannover och Bremen var den enda staden jag kunde komma på som låt nordväst ifrån Hannover. Tänka sig att dåliga geografiska kunskaper på Tyskland skulle ge fullpott.
Senast redigerad av Fjodorov 2013-02-08 kl. 21:22.
Citera
2013-02-08, 21:27
Medlem
ruccolesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Nu vattnas det väl i Svt's käft när trassexuella freaks är frontband som stolt visas upp för hela svenska folket, på prime-time tv :P Detta land alltså...
Det är väl Nina R du syftar på inte Augustifamijen? Har väldigt svårt för hennes utseende jag också sen är väl inte rösten den bästa heller, Tacka vet jag Lisa Nilsson som var med häromveckan , där hade jag kunnat bli lesbisk för en kväll
Citera
2013-02-08, 21:28
Bannlyst
Tycker låtarna var väldigt enkla i alla fall, kände igen allt direkt.. Men det var ju inte direkt okända låtar heller.
Citera
2013-02-08, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HandsomeDan
Gött med Hoa-Hoa i final. Men de måste verkligen lägga ner "vem där". Helt jävla omöjligt varje gång. Och när inte ens deltagarna klarar förrän man får se bilden på personen så borde väl produktionsteamet fatta vinken.

Brukar klara Vem där långt innan deltagarna, men de får gärna förklara de första bilderna som visas för de brukar vara helt omöjliga fatta även efter man vet svaret.
Citera
2013-02-08, 21:40
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranel
Brukar klara Vem där långt innan deltagarna, men de får gärna förklara de första bilderna som visas för de brukar vara helt omöjliga fatta även efter man vet svaret.

Haha, Trodde först det var Bill Clinton när de snackade om "vit lögn". Kopplade ihop det med Bush på något sätt.
Citera
2013-02-08, 21:42
Medlem
vergissmeinnichts avatar
På "Vem där" antog jag att det skulle vara en Alexander när jag såg Rybak och Bard, och då slängde jag ur mig Skarsgård, men jag trodde inte det var rätt.

De visade ett kort klipp från Pelle Svanslös julkalender på vem där, nån som fattar den kopplingen till Alexander Skarsgård? Han var inte med där, ingen heter Alexander i serien, den är inte skriven av en Alexander och han är inte från Uppsala, eller var har jag fel?

Jag gillar Vem där, men det känns som det blivit svårare än tidigare år, eller så är årets deltagare sämre på momentet för det känns som de ofta drar ganska sent.
Citera
2013-02-08, 21:48
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vergissmeinnicht
På "Vem där" antog jag att det skulle vara en Alexander när jag såg Rybak och Bard, och då slängde jag ur mig Skarsgård, men jag trodde inte det var rätt.

De visade ett kort klipp från Pelle Svanslös julkalender på vem där, nån som fattar den kopplingen till Alexander Skarsgård? Han var inte med där, ingen heter Alexander i serien, den är inte skriven av en Alexander och han är inte från Uppsala, eller var har jag fel?

Jag gillar Vem där, men det känns som det blivit svårare än tidigare år, eller så är årets deltagare sämre på momentet för det känns som de ofta drar ganska sent.

Visade väl Bill&Bull, hans brorsa heter Bill.
Citera
2013-02-08, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vergissmeinnicht

Varje gång jag ser "Vem där" så blir jag så förvirrad, för det verkar alltid innehålla grejer som jag inte fattar vad det har att göra med personen!
Nu 45 minuter efter programmet så dök glödlampan upp att Lady Gaga dök upp för att Skarsgård var med i hennes musikvideo "Paparazzi", men låten och videon som spelades var ju Poker Face så det kändes lite långsökt att tänka vidare till en annan låt/video med henne. Jag förstår fortfarande inte varför jag såg George Bush susa förbi, vad för koppling har han med Alexander Skarsgård?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in