2012-12-28, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC4RECR0W
Ja det kan dom.

Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Ja, när väl första laget har svarat så får dom höra nästa lag.

Okej, tack.

Men då kan det första lagets reaktioner alltså påverka det andra lagets svar?

När andra laget svarar, kan det första alltså råka brista ut i "Ja, just det!". Det skulle kunna påverka det andra laget...
Citera
2012-12-28, 21:13
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Efter de inledande avsnitten (framförallt det första) har frågorna blivit lättare igen. Hade hoppats att de skulle hålla en högre svårighetsgrad denna säsongen.

Hursomhelst ett underhållande avsnitt.

Jag tycker det var utmärkt svårighetsgrad idag, för jag fick poängrekord. Men ja, det var mycket lättare än första och andra avsnittet den här säsongen, då fick jag pinsamt låga poäng. Förra veckans nivå kunde jag inte se pga Birro.
Citera
2012-12-28, 21:13
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Hursomhelst ett underhållande avsnitt.

Var det verkligen det? Tyckte snarare tvärtom utom inslaget med Oldsberg/Hellberg.
Citera
2012-12-28, 21:31
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Nä, det finns många som är betydligt sämre.

...af Ugglas till exempel.
Citera
2012-12-28, 21:39
Medlem
När ena laget var och irrade runt i Jakarta undrade jag om de ens tittade på bilderna och såg öknen. Efter 10an var jag i rätt land och efter 8 var jag i rätt stad.
Citera
2012-12-28, 22:10
Medlem
enfindams avatar
Den mest bereste och allmänbildade person tycker frågorna i "På Spåret" är svåra. Man kan undra vem som har satt ihop dessa frågor? Ett land med olja: Själland. Det måste vara en idiot ( göteborgare? ) som har satt ihop dessa fåniga frågor.
Citera
2012-12-28, 22:33
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Den mest bereste och allmänbildade person tycker frågorna i "På Spåret" är svåra. Man kan undra vem som har satt ihop dessa frågor? Ett land med olja: Själland. Det måste vara en idiot ( göteborgare? ) som har satt ihop dessa fåniga frågor.

Nja, det var väl nåt med oljebolag, bensinmackar eller liknande.

Jag tycker genomgående att frågorna var rätt svåra. Personligen fick jag ingen full pott, även om jag rätt tidigt satte Kungälv. Det brukar var bättre om något resmål ligger i USA...

Bromé-Granqvist är så outsägligt kassa, och det blir bara lite bättre av att Bromes humör sjunker ju sämre det går.
Citera
2012-12-28, 23:02
Medlem
Rollinghands avatar
Timbuktu sjunger Bangles Walk like an egyptian i På spåret 2012-12-28. Darin sjunger Bangles Eternal flame i Tack för musiken några minuter senare i samma kanal (SVT1). Vad händer?
Senast redigerad av Rollinghand 2012-12-28 kl. 23:21.
Citera
2012-12-28, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Men då kan det första lagets reaktioner alltså påverka det andra lagets svar?

När andra laget svarar, kan det första alltså råka brista ut i "Ja, just det!". Det skulle kunna påverka det andra laget...

Precis vad som skedde idag.
Lotta kom inte på Rasmus Seebach och när frågan går över och Hans svarar "Vi tror att det här var Rasmus Seebach" så hör man Lotta utbrista "ja, så var det ja".
Citera
2012-12-28, 23:28
Medlem
brainspaces avatar
Den där Carl-Jan verkar ju vara lite lätt hjärndöd kan jag tycka
Citera
2012-12-28, 23:46
Medlem
Hur Carl Jan och Lotta har lyckats att vinna På spåret ter sig märkligare och märkligare.
Citera
2012-12-28, 23:58
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Nja, det var väl nåt med oljebolag, bensinmackar eller liknande.
Ja? Själland uttalas i princip som bensinmacken Shell, därav Shelland=Själland .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in