2006-11-27, 02:36
Bannlyst
Tant och gubb TV när det är som sämst.
Citera
2006-12-02, 12:35
Medlem
Trumpeters avatar
Dags för 5:e avsnittet i kväll

Anne Lundberg och Johan Wester tävlar mot Camilla Läckberg och Ulf Karlsson.

Johan Wester är väl han från hipp hipp men Anne Lundberg kan jag inte placera så här på rak arm.
Citera
2006-12-02, 13:36
Medlem
Draqos avatar
Anne Lundberg är väl mest känd ifrån Antikrundan.
Citera
2006-12-02, 14:28
Medlem
brianmolkos avatar
http://expressen.se/content/1/c6/52/72/72/1791c6ca.jpg
Citera
2006-12-02, 15:14
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draqo
Anne Lundberg är väl mest känd ifrån Antikrundan.

Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
http://expressen.se/content/1/c6/52/72/72/1791c6ca.jpg

Tackar!
Citera
2006-12-02, 15:59
Medlem
erikbes avatar
En utav veckans höjdpunkter. Svårt att inte gilla programmet
Citera
2006-12-02, 20:03
Medlem
Trumpeters avatar
Vertygsparty - Hammerfest
Citera
2006-12-03, 13:10
Medlem
Pubertals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Vertygsparty - Hammerfest

Det var typ den enda frågan jag klarade i programmet. Jag tycker dom varierar svårighetsgraden lite väl mycket. Förra veckan klarade jag nästan alla frågor, och tog remålen på i snitt 7-poängsnivån (6-8). Men igår så var det tvärstopp. Bodö visste jag knappt om existerade, inte faan vet jag något om Falkenberg och vem tusan bryr sig om vad olika tyger heter? Nä, jag tycker att den minst sagt ojämna svårighetsnivån gör att man ibland tappar intresset. Man ser sig slagen, går och sätter sig vid datorn istället och försöker slå bort tanken att man är en total idiot som inte kan någonting.
Citera
2006-12-04, 13:52
Medlem
Neonhasses avatar
Jag tyckte nog att lördagens program var ett av de enklare denna säsongen...Falkenberg tog jag på 10 (rovfågelshöjd fick mig på rätt spår direkt) o det var inte jättesvåra frågor på staden helelr...Bodå gick ganska snabbt när de körde fotbollsledtråden..(nått om glimt o fotbollseuropa.....laget heter ju Bodö/glimt)....Venedig gick oxå ganska enkelt. Vissa program kan jag verkligen ingenting så jag håller med om att det är ojämn nivå...men det e lite charmen tycker jag...då kan man lära sig en massa istället.
Citera
2006-12-05, 21:41
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neonhasse
Jag tyckte nog att lördagens program var ett av de enklare denna säsongen...Falkenberg tog jag på 10 (rovfågelshöjd fick mig på rätt spår direkt) o det var inte jättesvåra frågor på staden helelr...Bodå gick ganska snabbt när de körde fotbollsledtråden..(nått om glimt o fotbollseuropa.....laget heter ju Bodö/glimt)....Venedig gick oxå ganska enkelt. Vissa program kan jag verkligen ingenting så jag håller med om att det är ojämn nivå...men det e lite charmen tycker jag...då kan man lära sig en massa istället.
Jag tyckte det var ganska svårt, även om jag tog Venedig och Falkenberg relativt snabbt. Men det är precis som du säger, ibland är det lätt, ibland svårt. Förra veckan kunde jag en massa.
Citera
2006-12-11, 11:09
Medlem
I lördagens avsnitt blev jag rejält konfunderad på vart vi var på väg när vi lämnade Arboga och åkte till Karlskoga. Orsaken? Vi var nere på 6poäng innan bussen från Arboga reseterminal kommit till E18. Jag tyckte jag kände igen vart vi åkte ifrån i början, men det var inte förrän jag såg E18 och McDonalds jag var säker på var vi åkte ifrån. När vi åkte igenom Örebro insåg jag att det var Karlskoga/Kristinehamn/Karlstad som var målet.

Andra resor går längre mellan poängen, denna gick inte långt
Citera
2006-12-11, 12:53
Medlem
terry_butchers avatar
jag tycker matcherna verkar vara sjukt ojämna....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in