2012-01-28, 15:30
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Man får hoppas att Johanna lärt sig hur han funkar och så fort som hon tror sig själv kunna svaret som i fallet med Österbotten skall hon stå på sig och köra över De Geer. Endast när hon själv inte kan skall hon låta De Geer svara. Hon skall också till varje pris se till att han inte gör idiotchansningar på resorna i stil med Kalmar.

Allt är ju redan inspelat...
Citera
2012-01-28, 15:33
Medlem
rotherys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Varför har inte Frändén mer stake och säga vad hon tror? Det hade vart bättre med en annan deltagare för Frändén eftersom hon viker sig alltid för de Geer även om han är ute och cyklar.

Märkligt, jag tycker precis det är tvärtom. Hade hon inte haft stake hade hon låtit t.ex Västerbotten gå igenom som svar trots att hon inte tyckte det kändes riktigt rätt. Var samma sak t.ex när Carl-Johan tänkte svara Victoria i ett tidigare avsnitt, och Johanna gick emellan och påminde om "Lord"-ledtråden, "Lord Victoria".. njae va. Många andra utan stake (den typiske "mesige" deltagaren) hade gått med att ge tveksamma svar bara för att inte sätta sig på tvären och tumma på den fina stämningen i buren, men inte Johanna. Jag tycker det tyder på vakenhet och tävlingsinstinkt.
Citera
2012-01-28, 15:42
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Allt är ju redan inspelat...

Jo, det vet jag väl. Jag menade ju att när man får se programmen så visar det sig att Johanna har lärt sig av de första inspelningarna tillsammans med De Geer.
Citera
2012-01-28, 16:03
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jo, det vet jag väl. Jag menade ju att när man får se programmen så visar det sig att Johanna har lärt sig av de första inspelningarna tillsammans med De Geer.

Det är mkt duktigt, men Ylva Hällen har inte rakat av sig mustaschen...Ingen sminkös eller hur det nu funkar har sagt till henne:
"Du vet att du har en liten Puch Dakota fjunig mustasch där"

Nä då, den följer stolt med från avsnitt till avsnitt.

Tänk bara då hur hon ser ut där det RÄKNAS?
Hon knäpper upp byxorna och en liten gosig teddybjörn hoppar ut från trosorna ....nej tack!

//Crimson
Citera
2012-01-28, 19:00
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag har träffat honom ett par gånger under de förutsättningarna. Det är förvisso tio år sedan men jag minns honom som rätt bra historieberättare. Han drog en teori att bäst steker man kött direkt på stekplattan. Jag vill prata om Tårtan men det var inte han lika sugen på. Han ville mest prata om matlagning och pratade om någon legendarisk kock som jobbade på olika stockholmskrogar på 50- och 60-talet.

Jag tror både Kalmar igår och Melbourne i första matchen beror mycket på oerfarenhet. Han måste lära sig att läsa av och tolka ledtrådarna på rätt sätt.

Ja, kan man läsa dem så...

Jag tycker att de fungerar bra tillsammans och han lyssnar ju verkligen på vad hon säger och tvärtom.

Det är så svårt att bedöma alla frågor också, för kan man dem så kan man dem. Jag brukar vara helt rudis med musikfrågorna exempelvis, men den med abba, ac/dc och vad det var, var extremt lätt för mig.

Jag är en nörd så när de ger ledtrådar som segergudinna, eller potatispest, eller vad det kan vara, då kan jag ofta säga vad det är för ställe - sedan kan det vara andra grejer som jag inte har den blekaste aning om

Men... hm... skulle jag ge ett exempel på något som jag tyckte var okunskap bland de tävlande var när de var i Melbourne för något avsnitt sedan, och skulle peka ut ögrupper och hav. Frank Gunnarsson-nesien var förvisso ett bra svar, men... ja konstigt att man inte kan sådana frågor, men kanske ingår det inte i geografin i skolan.
Citera
2012-01-28, 19:29
Medlem
DisneyMouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Essen
Skulle ha varit roligare om Jessica Zandén inte hade ett så skitfult skratt.

Haha jo förvisso men det är ju nästan halva nöjet..
Citera
2012-01-28, 22:28
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Det var många som var nöjda med att Frändén gick vidare, många låter som om de inte fått fitta på år (förstår verkligen inte tjusningen med henne).

Nä, jag hade hellre sett att Morgan och Christer gick vidare, sjukt sköna grabbar!
Citera
2012-01-29, 00:43
Medlem
prominentens avatar
Korkat inlägg.

Allmänbildning och yrkesval hänger inte ihop.

Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
Fascinerande hur påläst Frändén är, frågan är varför hon valt att arbeta som sportjournalist med den kompetensen...
Citera
2012-01-29, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Det var många som var nöjda med att Frändén gick vidare, många låter som om de inte fått fitta på år (förstår verkligen inte tjusningen med henne).

Nä, jag hade hellre sett att Morgan och Christer gick vidare, sjukt sköna grabbar!

Pga din längtan efter kuk?
Citera
2012-01-29, 00:51
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attributt
Pga din längtan efter kuk?

Om jag nu vore sugen på kuk skulle jag skaffa mig det eller runka åt bögporr.

Nä, du var inte fyndig alls.
Citera
2012-01-29, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Om jag nu vore sugen på kuk skulle jag skaffa mig det eller runka åt bögporr.

Nä, du var inte fyndig alls.

På samma sätt som du inte var det i din "provokation".

Vi som var nöjda med att Fränden gick vidare har inte fått fitta på länge, men du som vill ha killarna sköter sitt bögeri på stadig basis??

Vad var du egentligen ute efter?
Senast redigerad av Attributt 2012-01-29 kl. 00:55.
Citera
2012-01-29, 01:00
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attributt
På samma sätt som du inte var det i din "provokation".

Vi som var nöjda med att Fränden gick vidare har inte fått fitta på länge, men du som vill ha killarna sköter sitt bögeri på stadig basis??

Vad var du egentligen ute efter?

Skillnaden är, om du läser folks kommentarer från första programmet Frändén var med i, att det till stor del handlar om att folk tycker att hon är snygg.

Väldigt många kommentarer om hennes utseende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in