2011-12-23, 21:07
Medlem
Vad 17 har Slade och Band Aid med Mora att göra?

Det här med att deltagarna inte är tillräckligt kända och tillräckligt duktiga... Har läst nånstans att de har svårt att hitta folk som vill ställa upp. Många är rädda för skämma ut sig inför hela svenska folket tydligen. Så vi får nöja oss med de som vågar.
Citera
2011-12-23, 21:09
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Antingen får de skruva ned svårighetsgraden på frågorna eller casta deltagarna bättre. Kom igen, de är ju jättedåliga.
Citera
2011-12-23, 21:12
Medlem
Brakkans avatar
Zinat... Hysterikan i kväll... Kalle Moreaus... Sven Wolter... Peter Wahlbeck. Oj, vilka stjärnor som passerat revy de senaste åren.
Citera
2011-12-23, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ugnugar
Vad 17 har Slade och Band Aid med Mora att göra?

Den frågan ställde jag mig också. Det korrekta svaret är - ingenting!
Dåligt att inte kunna konstruera en musikfråga med Mora-ankytning. I stället väljer man jultema för att programmet sänds dagen före julafton...

Kom inte på Slade förresten, hade gissat på Monkees...
Citera
2011-12-23, 21:16
Medlem
DIEXELs avatar
Nisti Sterk var en katastrof, övervägde flera gånger under programmets gång att byta kanal...
Citera
2011-12-23, 21:21
Medlem
Nisti i all ära men jag stör mig ännu mer på Anna Charlotta och hennes kollega. Varför måste de fira varje vunnen poäng som att de vunnit fotbolls VM? Det är så sjukt irriterande.
Citera
2011-12-23, 21:26
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Dum fråga möjligen, men jag orkar inte googla. Hur/när spelas På Spåret in? Det vill säga spelas hela säsongen in under ett par dagar eller spelar dom in ett avsnitt i veckan?
Citera
2011-12-23, 21:34
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Dum fråga möjligen, men jag orkar inte googla. Hur/när spelas På Spåret in? Det vill säga spelas hela säsongen in under ett par dagar eller spelar dom in ett avsnitt i veckan?

Under oktobermånad.
Citera
2011-12-23, 21:35
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:

Hela säsongen brukar spelas in i oktober.

Var väldigt svårt idag tycker jag. Tog ingen resa förrän på 6 poäng. Kunde dock de flesta följdfrågorna. Borgström var inte lika blåst som jag befarat/hoppats men imponerade inte heller. Den där Nisti var ett totalt stolpskott, frågan är om hon inte är sämsta deltagare någonsin.
Citera
2011-12-23, 21:41
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slowlychoking
Nisti i all ära men jag stör mig ännu mer på Anna Charlotta och hennes kollega. Varför måste de fira varje vunnen poäng som att de vunnit fotbolls VM? Det är så sjukt irriterande.

Anna Charlotta och Ylva är ju sjukt sköna. Allmänbildade och tar programmet med en klackspark. De håller definitivt högre underhållningsvärde än många andra av gästerna i På Spåret.
Citera
2011-12-23, 21:53
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Under oktobermånad.

Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Hela säsongen brukar spelas in i oktober.

Var väldigt svårt idag tycker jag. Tog ingen resa förrän på 6 poäng. Kunde dock de flesta följdfrågorna. Borgström var inte lika blåst som jag befarat/hoppats men imponerade inte heller. Den där Nisti var ett totalt stolpskott, frågan är om hon inte är sämsta deltagare någonsin.
Ok, det tolkar jag som att dom använder hela oktober månad. Så dom låtsar alltså att det är jul när dom spelar in, och alla deltagarna vet redan vem som vunnit. Vore det inte bättre för alla parter om varje avsnitt spelades in under veckan det sändes. Tänker t ex på att det går att spela på slutsegrare på diverse bettingsidor. Vilket är helt sjukt egentligen med tanke på att det finns folk som vet svaret.
Citera
2011-12-23, 22:33
Medlem
Jack.Horner92s avatar
Citat:
Ok, det tolkar jag som att dom använder hela oktober månad. Så dom låtsar alltså att det är jul när dom spelar in, och alla deltagarna vet redan vem som vunnit. Vore det inte bättre för alla parter om varje avsnitt spelades in under veckan det sändes. Tänker t ex på att det går att spela på slutsegrare på diverse bettingsidor. Vilket är helt sjukt egentligen med tanke på att det finns folk som vet svaret.

Vore rent produktionsmässigt dyrt och ineffektivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in