2011-12-23, 20:42
Medlem
Den blåsta bruden är asläcker. Var fan smällkåt redan efter en halvtimme. Skulle gärna spänna på henne i en tågkupé av äldre, charmigt stuk.
Citera
2011-12-23, 20:45
Medlem
Brakkans avatar
Detta är tredje programmet i årets säsong där ett lag är komplett oduglig. Om det överhuvudtaget ska vara någon vits med programmet måste deltagarna vara någorlunda duktiga.
Citera
2011-12-23, 20:49
Medlem
DukeSilvers avatar
Snälla låt Nisti och Zinat bilda ett dream team nästa år.
Citera
2011-12-23, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DukeSilver

Och lägg till Kalle Moreus eller vad fiolsnubben heter var ju toksämst förra säsongen.
Citera
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DukeSilver

Det skulle vara ett riktigt Dream team i blåsta brudar ja. Man märker annars hur svårt de nya lagen har haft denna säsong. Bland dem är det det egentligen bara Johanna Frändens lag som lyckats hyfsat och inte skämt ut sig totalt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aglen
lol! kallade Fredrik nyss Puyol för spelfördelare? haha

Programmet är ju av bredare karaktär & inget sportprogram. Puyol slår knappast några smörpass men för att förklara för okunniga att han spelar längst bak så kan man kanske komma undan med att kalla honom någon sorts speluppläggare som startar spelet.
Citera
2011-12-23, 20:58
Medlem
SiSeniors avatar
Det är tragiskt att se hur Nisti kan förstöra ett tv-program. Stackars Cleas som inte får hjälp på en enda fråga.
Dagens program hade verkligen potential att bli riktigt bra. Roliga städer, roliga frågor och bra låtar. Men Nisti lyckades förstöra allt
Citera
2011-12-23, 20:59
Medlem
Corrans avatar
haha, jag brukar aldrig bry mig om deltagare så...även om jag verkligen gillar programmet.

Men helvete va jobbig hon e!! Luuk fick ju t.om. säga till henne att "tagga ner". Kan det va så att hon varit nervös och kanske tagit nåt? Sen hennes tomma ögon som tittar rakt ut...ser inte så himla smart ut :-D

Sen får dom en himla massa hjälp...men fattar ändå inte. Mooor-a.....Mooor-aaa
Citera
2011-12-23, 21:00
Medlem
ducky123s avatar
Kan de inte införa ett kvalsystem för nya gäster så att de inte gör bort sig i tv typ väljer 6 par och de 2-3 bästa får vara med i tv kan ju vara att svara på en enkel men bred enkät
Citera
2011-12-23, 21:00
Medlem
muddis avatar
Finns det någon som vet hur man gör en gif? Isf skulle det bli en helt underbar sådan av Lindströms dans när Maria Andersson kör sin sista låt (jullåten). Han såg fruktansvärt stel och obekväm ut när han skulle sittdansa haha.
Citera
2011-12-23, 21:03
Medlem
San Fransisco har de nyss varit i eller hur? Barcelona har jag för mig vad med nyligen också.

Idag är jag glad jag inte var med, hade inte skrapat ihop många poäng
Citera
2011-12-23, 21:05
Medlem
Lightnights avatar
Den här säsongen har hittills varit ganska usel. Tråkiga resmål överlag, och deltagarna är det knappt någon som känner till. De är heller inte speciellt allmänbildade utan gör bara bort sig hela tiden. Det blir inte bättre av att de parar ihop folk som verkligen inte passar med varandra. Hon den blåsta bruden idag och den där trista advokaten är ju bara ett av många exempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in