2010-12-17, 19:36
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Dags för nytt avsnitt idag

Avsnitt 3 av 13. Äkta paret Martina och Erik Haag tävlar mot regerande mästarna Johanna Koljonen och Marcus Birro. Veckans gästartist Joel Alme uppträder tillsammans med husbandet Augustifamiljen.

Joel Alme säger mig abslout ingenting.

Återigen är man kluven. Gillar Koljonen och ser gärna mer av henne framöver. Unnar dock inte Birro någon framgång alls. Hoppas han gör bort sig å det grövsta.

Tror dock att Koljonen/Birro tar hem matchen.
Är av samma åsikt. Trådens favorit med "poeten" (läs: fittan) i släptåg lär krossa äckliga Haags. Tyvärr så kommer "poeten" att suga åt sig av framgången och bli än mer arrogant.
Citera
2010-12-17, 19:42
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Är av samma åsikt. Trådens favorit med "poeten" (läs: fittan) i släptåg lär krossa äckliga Haags. Tyvärr så kommer "poeten" att suga åt sig av framgången och bli än mer arrogant.

Äckliga Haags?
Erik var med i Hassan-gänget, det räcker för mig..
Nog så.

//Crimson
Citera
2010-12-17, 19:44
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Äckliga Haags?
Erik var med i Hassan-gänget, det räcker för mig..
Nog så.

//Crimson
...och bidrog inte med ett skit om du frågar mig. Vad gäller hans hustru så är hon i ungefär i samma liga som "poeten" vad gäller hennes färdigheter som "författare".
Citera
2010-12-17, 19:48
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
...och bidrog inte med ett skit om du frågar mig. Vad gäller hans hustru så är hon i ungefär i samma liga som "poeten" vad gäller hennes färdigheter som "författare".

Näe..haha..där fick du mig...well played my friend.
Men å andra sidan är han ju då inte tillräckligt viktig för ett sånt "hat" från din sida?

//Crimson
Citera
2010-12-17, 19:53
Medlem
Loerthas avatar
Tror inte att något lag kommer att göra speciellt bra ifrån sig idag. Kul dock med tre stycken från Hassan gänget.
Citera
2010-12-17, 19:53
Medlem
McNultys avatar
Hoppas på allas vår charmiga analdrottning Koljonen ikväll. Har svårt för linslusen Birro, dock. Helt otroligt, nästan orättvist och provocerande att det blev han som fick fälla avgörandet förra säsongen efter att ha varit totalt värdelös ända fram till de sista frågorna i finalen.
Senast redigerad av McNulty 2010-12-17 kl. 20:02.
Citera
2010-12-17, 20:02
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McNulty
Hoppas på allas vår charmiga analdrottning Koljonen ikväll. Har svårt för linslusen Birro, dock. Helt otroligt, nästan orättvist och provocerande att det blev han som fick fälla avgörandet förra säsongen efter att ha varit totalt värdelös ända fram till de sista frågorna i finalen.

Analdrottning?
Utveckla gärna den tanken..eller om det är nåt jag missat i nyhetsväg.
Men Koljonen kör ju motorcykeln där i det paret, och Birro sitter i en sån där gayig liten sidovagn.
Och så kommer en fråga om fotboll i Gbg?
Nästan provocerande som sagt...

//Crimson
Citera
2010-12-17, 20:02
Medlem
McNultys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Analdrottning?
Utveckla gärna den tanken..eller om det är nåt jag missat i nyhetsväg.
Men Koljonen kör ju motorcykeln där i det paret, och Birro sitter i en sån där gayig liten sidovagn.
Och så kommer en fråga om fotboll i Gbg?
Nästan provocerande som sagt...

//Crimson
https://www.flashback.org/t1393869
Citera
2010-12-17, 20:05
Medlem
McNultys avatar
Birro lägger ribban direkt. Han har alltså laddat upp med att kolla på finalen från förra året
Citera
2010-12-17, 20:06
Medlem
cape Town
Citera
2010-12-17, 20:07
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McNulty
Nu kommer man att leta efter analsex-ledtrådar från fröken Koljonen hela kvällen, tack så jävla mycket!
Citera
2010-12-17, 20:07
Medlem
Resa utan e = RSA, Republic of south africa.
Sen cape = armlös kläder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in