2010-12-04, 19:00
Medlem
Kennie.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
Hon kändes torr. Ingen utstrålning. Varför blev hon utvald?
De ville väl helt enkelt ha ett lag med två Stora journalistpriset-pristagare, men så tackade de intressanta personerna nej, typ Guillou, Aschberg, Gunnar Bolin, Arne Hegerfors.

Fast Guillou verkar inte gilla Luuk. http://www.dagensps.se/artiklar/2009/12/11/42725451/index.xml
Citera
2010-12-04, 20:22
Medlem
Dr.Tobias-Funkes avatar
Någon som vet om Filip och Fredrik ska vara med i årets upplaga av denna ljuvliga fredagsunderhållning?
Citera
2010-12-04, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Tobias-Funke
Någon som vet om Filip och Fredrik ska vara med i årets upplaga av denna ljuvliga fredagsunderhållning?

Tyvärr inte :/ Alla deltagare kan du hitta på svt.se/pasparet. Hade gärna sett dem med igen dock.
Citera
2010-12-04, 20:45
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
Hon kändes torr. Ingen utstrålning. Varför blev hon utvald?

Jag tycker att hon gav ett rätt coolt intryck.

Fyra lag har varit med än så länge och inget av dem har gjort bort sig utan varit rätt duktiga. Det gillar jag.
Citera
2010-12-04, 21:09
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag tycker att hon gav ett rätt coolt intryck.

Fyra lag har varit med än så länge och inget av dem har gjort bort sig utan varit rätt duktiga. Det gillar jag.

Nä, inga riktigt pinsamma deltagare i år (hittills i alla fall) som af Uggla eller Zinat Pirsadeh. Hoppas vi ska slippa dessa skämskuddedeltagare.
Citera
2010-12-04, 21:36
Medlem
Apelgren är perfekt för på spåret, precis lagom skön göteborgshumor och aningen bisarra infall. Kunnig dessutom. Palmgren och brillormen var ett bottennapp, noll underhållning de såg inte ens ut att vilja vara där.
Citera
2010-12-04, 23:48
Medlem
Mclarengbgs avatar
För egen del tycker jag inte att artisterna spelar så stor roll, det är liksom inte de som gör programmet. Visst, bra artister kryddar till det hela men jag hade faktiskt accepterat programmet även om det inte hade varit liveframträdanden i varenda program.
Citera
2010-12-05, 00:04
Medlem
Hur funkar det när dom sätter ihop lagen? Sätter redaktionen ihop dom eller får de som tillfrågas önska en medtävlare?
Citera
2010-12-10, 16:41
Medlem
Barbara Anns avatar
Tycker SVT kunnat hålla inne på Vem vet mest, visat det avsnittet senare ikväll kanske och visat På spåret också ikväll, hade ju sett fram emot det hela veckan bara för att för några minuter sedan upptäcka att Nobelbanketten tagit dess plats
Citera
2010-12-10, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbara Ann
Tycker SVT kunnat hålla inne på Vem vet mest, visat det avsnittet senare ikväll kanske och visat På spåret också ikväll, hade ju sett fram emot det hela veckan bara för att för några minuter sedan upptäcka att Nobelbanketten tagit dess plats

Kollade du inte förra veckans avsnitt? I slutet av programmet sade Luuk att på grund av Nobelfesten så blir det inget På Spåret idag!!!
Citera
2010-12-17, 19:27
Medlem
Trumpeters avatar
Dags för nytt avsnitt idag

Avsnitt 3 av 13. Äkta paret Martina och Erik Haag tävlar mot regerande mästarna Johanna Koljonen och Marcus Birro. Veckans gästartist Joel Alme uppträder tillsammans med husbandet Augustifamiljen.

Joel Alme säger mig abslout ingenting.

Återigen är man kluven. Gillar Koljonen och ser gärna mer av henne framöver. Unnar dock inte Birro någon framgång alls. Hoppas han gör bort sig å det grövsta.

Tror dock att Koljonen/Birro tar hem matchen.
Citera
2010-12-17, 19:35
Medlem
CrimsonIdols avatar
Tveksam till Erik Haag.
I alla program jag sett med honom verkar han aningen vimsig, på ett hyfsat charmigt sätt ska tilläggas.
Inbillar mig att stark fokusering är A och O i det programmet, så inga större förhoppningar där.
Blir dock glad om han motbevisar mig.

//Crimson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in