2008-02-22, 20:46
Medlem
xxxandors avatar
Ännu en gång visar det sig hur mkt smartare ariska Skåningar är jämnfört mot resten av det svenska folket!
Citera
2008-02-22, 20:46
Medlem
En Skåneresa som avslut på finalen var uselt!
Det gynnade givetvis ett av paren. Riktigt dåligt anser jag!
Citera
2008-02-22, 20:47
Medlem
polemarchoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxxandor
Ännu en gång visar det sig hur mkt smartare ariska Skåningar är jämnfört mot resten av det svenska folket!

Finns inget att invända mot detta resonemang

Fan, vad snabb Johan var på Krakow.
Citera
2008-02-22, 20:50
Medlem
Krooked.s avatar
Får väl ändå säga grattis till Johan Wester som är sjukt snabb och en värdig vinnare detta år. Synd att inte Hoa-Hoa och Hagen fick rätt på returresan, då hade det blivit lite jämt.

Dem dagarna då Hoa-Hoa ligger på topp är han dock svårslagen.
Citera
2008-02-22, 20:54
Medlem
Presidentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krooked.
Får väl ändå säga grattis till Johan Wester som är sjukt snabb och en värdig vinnare detta år. Synd att inte Hoa-Hoa och Hagen fick rätt på returresan, då hade det blivit lite jämt.

Dem dagarna då Hoa-Hoa ligger på topp är han dock svårslagen.
...och de dagarna när folk kan lära sig skillnaden på de och dem ska jag suga av Oldsberg.
Citera
2008-02-22, 20:54
Medlem
Satan i gatans avatar
Wester imponerar sannerligen. Men usch för husbandet!
Citera
2008-02-22, 20:57
Medlem
Krooked.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presidenten
...och de dagarna när folk kan lära sig skillnaden på de och dem ska jag suga av Oldsberg.

gör det
Citera
2008-02-22, 20:59
Medlem
Bra gjort Wester!
Någon mer som lade märke till att de spelade Fun Lovin' Criminals - King of New York under tennisfrågan? Lite udda tycker jag, känns inte Oldsberg direkt.
Citera
2008-02-22, 21:00
Medlem
Grattis Johan Wester till segern i På Spåret!
Citera
2008-02-22, 21:03
Medlem
Francos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satan i gatan
Wester imponerar sannerligen. Men usch för husbandet!

Nja, vem vill inte ränna snorren i trummisen, beräta mer om henne tack. Grattis Wester & Lundberg. Enligt mig, jag må förvisso vara gammal och mossig, men På Spåret är den bästa underhållning jag sett sen 1969.
Stort tack till Oldsberg & Hellberg. Är det fler än jag som längtar till nästa säsong?
Citera
2008-02-22, 21:04
Medlem
Jag säger också grattis till Wester. En värdig vinnare med stor kunskap!
Citera
2008-02-22, 21:12
Medlem
Jag lyckades skrapa ihop 31 p.

Pratade högt när man hörde de tävlande debatera resmålen och slog av ljudet när de drog. Tog Mexico City på 10 - 1,10.

Sen kunde jag Trotsky, NAFTA och helt rätt på fråga 3. Musikfrågorna tar jag sällan poäng på.

Tog Krakow på 6p. Har varit i staden och visste att den varit gammal huvudstad. Att den enda fråga jag klarade var Sigismund var en annan femma.

Årtalet rundade jag först av till 60-talet sedan minskade jag för varje ledtråd och Innsbruck gav slutliga svaret.

Båstad tog jag på domaren Tyvärr inget annat på den frågan. Gissade ex Buster cup och inte Kalle Anka cup
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in