Hade varit kul att se en säsong med tävlande som valts ut p g a sina kunskaper, så som i Jeopardy. Kändisarna är ju oftast pinsamt usla, som senast när någon kvinna (Zazzi?) spekulerade om Island när tåget rusade genom tät sjumilaskog...
Med risk att bli stämplad som nörd så vill ja bara påpeka att det är ganska lätt att se om man befinner sig i Sverige genom notera de karaktäristiska luftledningsstolparna.
Japp! Inget vidare...Härenstam var inte bra samt hon Ugglas tjejen gjord mig nervös. Dock en trevlig fråga om Dublin med Thin Lizzy och Gary More som rätta svar. Den kunde jag
Caroline af Ugglas känns inte om en person som är särskilt allmänbildad, men men jag hade totalfel om Hoa-Hoa så jag kanske har fel här med.
Göran Hägg är riktigt, riktigt duktig. Ugglas borde deltaga i något program där man visar hur dum man blir av droger...för är hon så där naturligt....tror mer på "Sniffa kokain så blir du fin".
Men vad gör Caroline af Ugglas i detta programmet. Snacka om malplacerad.
Pinsamt okunnig och med ett beteende som fick mig att byta kanal flera gånger.
Härenstam var jag också besviken på. Trodde han kunde mer...
Men vad gör Caroline af Ugglas i detta programmet. Snacka om malplacerad.
Pinsamt okunnig och med ett beteende som fick mig att byta kanal flera gånger.
Härenstam var jag också besviken på. Trodde han kunde mer...
Håller med i båda dina faktum. Härenstam som lett jeopardy ett antal år borde väl ha lite mer koll . Sen att Caroline sitter där och skämmer ut både sig och hela programmet är ju bara pinsamt!.