2008-01-28, 15:26
Medlem
Bananas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joeboy
Programmet spelas inte in några dagar i förväg, de program som går nu spelades in i Oktober/November.

Vad jag förstått av den här sortens program så får man helt enkelt hoppas på att publiken inte läcker. Och förmodligen så är det en vänlig publik som inte gärna ringer kvällstidningarna för att skvallra om resultatet.

Kvällstidningarna är helt enkelt inte intresserade av att publicera resultatet i förväg, även om de vet om det. Läsarna/tittarna vill ju inte veta hur det gått innan de sett finalen - om de avslöjade det i förväg skulle det bli "tittarstorm" och de enda förlorarna är tidningarna själva.
Citera
2008-01-30, 00:53
Medlem
burntfacemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Man kan ju säga så att Hasse & Tages humor har åldrats mycket bättre fram till idag än av Filip & Fredriks humor kommer ha gjort om 10 år.

Men innebär det automatiskt att H & T humor är bra? I think not.

(Även om jag kan uppskatta viss H&T-humor, men logiken i ditt resonemang brast allt lite där.)
Citera
2008-01-30, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joeboy
Programmet spelas inte in några dagar i förväg, de program som går nu spelades in i Oktober/November.

Vad jag förstått av den här sortens program så får man helt enkelt hoppas på att publiken inte läcker. Och förmodligen så är det en vänlig publik som inte gärna ringer kvällstidningarna för att skvallra om resultatet.

Stämmer bra, eftersom FF är i USA just nu och spelar in 100 höjdare US version
Citera
2008-02-01, 13:23
Medlem
Masse112s avatar
Skall bli skoj att se om F&F:s formkurva fortsätter rakt uppåt. F&F var ju grymma senast. Kan bli en rätt så skojig match idag, speciellt en underhållande match tror jag..
Citera
2008-02-01, 14:58
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masse112
Skall bli skoj att se om F&F:s formkurva fortsätter rakt uppåt. F&F var ju grymma senast. Kan bli en rätt så skojig match idag, speciellt en underhållande match tror jag..

Kan nog bli en riktigt skojig match som sagt, säsongens bästa rent av?

Även om F&F är lite flamsiga ibland håller jag på dem, men Hoa-Hoa är också en skön filur.
Citera
2008-02-01, 16:17
Medlem
Kvällens program blir en höjdare FF mot Hoa måste bli en massa skratt..
Citera
2008-02-01, 17:33
Medlem
Trumpeters avatar
Hoa-Hoa/Hagen har varit betydligt sämre i år än tidigare år så F&F har en ganska god chans att vinna. Personligen gillar jag båda lagen men om jag måste välja håller jag nog lite mer på Hoa-Hoa.
Citera
2008-02-01, 20:07
Medlem
Benganiolos avatar
Då var det igång!
Citera
2008-02-01, 20:16
Medlem
l00zekks avatar
Grym fajt hittills.
Citera
2008-02-01, 20:21
Medlem
Ojojoj vad F&F chokar nu...
Citera
2008-02-01, 20:23
Medlem
Sugarfrees avatar
Hoa Hoa dominerar, riktigt vass må jag säga.
Citera
2008-02-01, 20:24
Medlem
mishimas avatar
Det är redan avgjort, det är för mycket att ta in för F&F...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in