Det här blir ett verkligt sidospår men vi vet ju allihopa, oavsett när man gick i skolan, att betyg verkligen hänger ihop med hur stor kunskap man har....
Hur definierar du en fittig final? Vidöppen? En tight tillställning där ingen släpper till något? En krampaktig show?
Om du nu menar att finalen får tråkiga tävlingspar så är jag inte beredd att hålla med dig. Jag tycker att både Gedin/Rosenfeldt och Syrén/Wester håller en bra nivå vad gäller underhållningsvärdet. De skämtar ibland utan att för den sakens skull flamsa till det alltför mycket. Jag kanske börjar bli gammal nu men att kasta molnskylten, skulle det föreställa humor?
Nä. Att de slängde molnskylten åt helvete var bara ett bevis på att skolbetyg inte ger allt. Men däremot så anser jag att de bjuder på sig själva, till skillnad mot tandköttet och Herr Tunnhår.
Man har blivit medelsålders. Igår kväll ringde sambon och frågade om jag kunde hämta henne vid pendeltåget. Jag svarade: -Näe, det är 'På spåret' på tv.
Om jag hämtar tar det henne 3 minuter att komma hem och om hon tar bussen tar det 30 minuter.
Det här blir ett verkligt sidospår men vi vet ju allihopa, oavsett när man gick i skolan, att betyg verkligen hänger ihop med hur stor kunskap man har....
De som gick ut med usla betyg brukar hävda att det inte finns något samband, ja.