Att de inte tog något av molnen var faktiskt bedrövligt... jaja, även om det var en rättvis vinst så gick det snustorra laget vidare. Hoppas det blir enbart spännande och roliga resmål i just finalen.
Jag har fått känslan att ledtrådarna varit lite anpassade till Filip o Fredriks favör ibland. Som Ulf Lundell på Norrköping och fotbollsspelarna o Pål Hollender i Johannesburg, fast nu sumpade de ju den sistnämnda iaf.
Jessica Gedin är ihop med Pål Hollender dock. Men jag fattar vad du menar, tycker Lundell var en bjudning även om de nämnde Eldkvarn i nästa mening (tog jag staden på), fast de hann ju rycka direkt.
jo, men de sa ju själva att detta var deras sista framträdande i programet för alltid, så det återstår att se om de håller det.
Sa de verkligen att det var för alltid? Inte bara för säsongen? Tror de kommer vara med nästa säsong också, om nu inte nån höjdare på SVT eller femman blandar sig i...
Gick in på svt play o kollade, exakt så här sa de:
"Det är sista gången vi är med i på spåret, ska ni inte ge oss en trea?"
bara för de flyttar till usa medans de ska göra sin show där. de har alltså planerat att stanna permanent där och inte tillfälligt medans de gör showen bara! eller?????