2020-12-18, 21:31
Avslutad
Kvällens behållning var utan tvekan "Dover - Calais".
Citera
2020-12-18, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Tyckte Dilan och Moa var ett roligt tillskott som jag inte hört/sett så mycket av tidigare. Roliga och charmiga och inte helt oävna när det kom till kunskapsnivå. Magda och Classe var dock det klart bättre laget och de kan nog ta sig rätt långt.
Roliga avslappnade tjejer helt klart, och Dilan är så jävla snygg! Moa ser så där "bullkindssvensk" som bara en person uppvuxen på filmjölk kan. Rätt rar tjej.
Citera
Medlem
arcsins avatar
Tråkigt att ingen tar retur, men gissar att folk som tävlar i På spåret har dåligt sifferminne. Elfsberg hade dock tagit årtalet om det hade valts.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Tyckte Dilan och Moa var ett roligt tillskott som jag inte hört/sett så mycket av tidigare. Roliga och charmiga och inte helt oävna när det kom till kunskapsnivå. Magda och Classe var dock det klart bättre laget och de kan nog ta sig rätt långt.

Håller med. Tänkte negativt om dom från början, men de gjorde absolut inte bort sig. Hade lite otur att komma tvåa på varenda resa mot ett bättre lag, och hade kunnat vinna om motståndet varit aningen svagare.
Citera
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Franska Trion kommer att vara husband i två program till. Enligt wikipedia så heter "sångaren"/pianisten Matti Ollikainen.

Fan också. Klarar inte av en sån skönsång en gång till. Att Ollikainen kommer från inavelsbyn Ullatti kan ju förklara lite, men det håller fan inte i national-TV....
Citera
2020-12-18, 21:33
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Kvällens behållning var utan tvekan "Dover - Calais".

Det var det mest fasansfulla "sång" jag hört.
Citera
2020-12-18, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Håller med. Tänkte negativt om dom från början, men de gjorde absolut inte bort sig. Hade lite otur att komma tvåa på varenda resa mot ett bättre lag, och hade kunnat vinna om motståndet varit aningen svagare.

Jupp, jag tror de hade vunnit alla lag i grupp 1. Har lite dålig på tredje laget i denna grupp men de kan kanske bli en av de två bästa tvåorna och ta sig till semi.
Citera
2020-12-18, 21:39
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Varför skriver så många om Claes Elfsberg med konnotation eller prefix: "bajs", tex 'bajs-Claes'?

Är det någon interngrej?

För övrigt måste jag instämma gällande Magda. Hon ser oförskämt bra och pigg ut(för sin ålder). Dessutom skarp och prestigelös.

Jag tror faktiskt MF och CE kan vinna hela skiten, så starka är de. Sedan kompletterar de varandra bra också.
Citera
2020-12-18, 21:42
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Det var det mest fasansfulla "sång" jag hört.
Jag lyssnar hellre på Franska Trion än Style. Det känns inte som särskilt många i tvforumet hört talas om de innan. Jag gillar att de har olika band varje vecka, men det hade varit intressant med svårare musikfrågor. Det känns som musikfrågorna blir enklare för varje säsong. Det är väldigt stor skillnad mellan de övriga frågorna i programmet och musiken när det kommer till svårigheten på frågorna.
Senast redigerad av The Beach boy 2020-12-18 kl. 21:46.
Citera
2020-12-18, 21:50
Medlem
Robocraps avatar
Bisarrt svår sista musikfråga.

Vem fan kommer ihåg vad ett One Hit wonder band från 1991 hette?

Citera
2020-12-18, 21:52
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robocrap
Bisarrt svår sista musikfråga.

Vem fan kommer ihåg vad ett One Hit wonder band från 1991 hette?

Folk som är musikintresserade. Ni brukar inte ha några problem när det gäller obskyra idrottare, men så fort det är en musikfråga som inte gäller Abba eller Beatles gnäller ni.
Citera
2020-12-18, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Varför skriver så många om Claes Elfsberg med konnotation eller prefix: "bajs", tex 'bajs-Claes'?

Är det någon interngrej?

.

Det finns en rätt lång tråd här på FB
(FB) Den nya tråden om Claes Elfsberg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här