2006-12-21, 01:26
Medlem
Sälklubbarns avatar
I väntan på att den gamla tråden (http://www.flashback.org/showthread.php?t=113137.html) om Claes Elfsberg flyttas från Laidback till Skvaller, startar vi väl en ny, så att vi inte går miste om värdefull information under tiden.

En hastig och slarvig sammanfattning av skvallret:

1. Är Claes E den s. k. "TV-mannen" som kladdat på en massa kvinnliga kollegor. Svar: ja, nästan säkert.

2. Är Claes E den s. k. "Bajs-Elvis" som "kladdat" på andra sätt i glädjeflickos sällskap? Svar: enligt ryktet, men bevis saknas.
Citera
2006-12-21, 09:40
Medlem
Ron Burgundys avatar
Skulle tippa på att glasbordet är en råtta i pizzan, eller har utförts av en annan person.

25. Danny Thomas, No. 2 fan
There's no delicate way to describe this one (other than to call it by its street name, "getting a Hot Karl". . . but somehow that's even worse). Thomas, famous for his role as the "Daddy" of the '50s sitcom Make Room for Daddy, is also infamous for his alleged fetish: lying under glass coffee tables while women defecated on them. The rumor has been perpetuated by radio shock jocks and standup comedians, including Sarah Silverman, who notes that "at Canter's Deli in L.A., the Danny Thomas sandwich is number two on the menu." — Will Doig

http://www.nerve.com/dispatches/nerv...rityrumors/02/
Citera
2006-12-21, 11:15
Medlem
Jag minns en bekant som sa sig ha arbetat i en porrbutik i city och haft CE som kund där han främst efterfrågade tidningar med väldigt unga flickor i.
Citera
2006-12-21, 11:32
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bofredrik
Jag minns en bekant som sa sig ha arbetat i en porrbutik i city och haft CE som kund där han främst efterfrågade tidningar med väldigt unga flickor i.

Det stämmer,för jag hade en kusin som hade en bror,som kände en herde i nepal som i sin tur sålde röka till magnus uggla vars dotter kände christer pettersson ,som hade sagt till Gert Fylking att han hade sett Aschberg hand i hand med Elfsberg utanför butiken.
Citera
2006-12-21, 11:34
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det stämmer,för jag hade en kusin som hade en bror,som kände en herde i nepal som i sin tur sålde röka till magnus uggla vars dotter kände christer pettersson ,som hade sagt till Gert Fylking att han hade sett Aschberg hand i hand med Elfsberg utanför butiken.
Tja, skvaller är skvaller.
Citera
2006-12-21, 12:59
Medlem
I slutet på 80-talet brukade jag tvätta och serva hans bil som ett extraknäck. Det var en MB 230(w-123) som var guldfärgad. Han var pedantiskt vad gällde bilen. Under den aktuella tidsperioden var han tillsammans med den halvtaskiga operasångerskan (sopran?) Annika Marberg från värmlandsskogen. Hon hade ständigt dålig ekonomi verkade det som.
Citera
2006-12-21, 19:13
Medlem
Bronkzs avatar
en god vän som jobbar på svt, har berättat att det är CE. och att han var/är ett svin of sorts mot brudar. mycket kladderi.
Citera
2006-12-21, 21:04
Medlem
Rocky69s avatar
Jag känner en tjej som jobbar som massös. På en nyårsfest för fyra år sedan berättade hon att hon haft Claes som kund. Han hade på fullt allvar trott att hon skulle massera dasen på honom.
Så nog är karlfan en snuskhummer alltid. I vilken grad kan man ju alltid undra över.
Citera
2006-12-21, 21:17
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Jag känner en tjej som jobbar som massös. På en nyårsfest för fyra år sedan berättade hon att hon haft Claes som kund. Han hade på fullt allvar trott att hon skulle massera dasen på honom.
Så nog är karlfan en snuskhummer alltid. I vilken grad kan man ju alltid undra över.
Utveckla tack! Detaljer.
Citera
2006-12-21, 21:53
Medlem
jokers avatar
Jag har en bekant som säger sig ha sett Elwis i butiksdelen på Basement, som ju är ett känt tillhåll för män som har sex med män (inkl min kompis). Min vän kan dock inte säga om det var hetero, homo eller bizarrporr den gode Elwis var intresserad av. Detta hände f.ö för kanske 8 år sedan.
Citera
2006-12-21, 22:34
Medlem
Kvackelikvacks avatar
När det begav sig och jag knappt visste vem "TV-mannen" var (läste inte kvällspressen) så stod det i en branschtidning för media en krönika någonting i stil med "Sluta hyckla. ALLA vet att det är Claes Elfsberg". Kommer inte ihåg vilken tidning, men det bör ha varit för 8-9 år sedan.
CE tog timeout i samband med att han...förlåt "TV-mannen" figurerade på löpsedlarna.
Citera
2006-12-22, 01:26
Medlem
gurkan???s avatar
TRUE STORY
Min farfar hade ett företag för en massa år sen, dom skickade sin produkt till Elfsberg, Claes ringer och vill prata med min farfar för att tacka honom. Receptionisten som svarar är en gymnasietjej som jobbar lite extra, Elfsberg sjukar ur och börjar fråga vad hon har för färg på trosorna, och om hon har fasta bröst... och själva hooken i historien är att min farfar av nån konstig anledning spelade in samtalen, så han gav det till min far, som spelade upp det för folk på fester och sånt... jag var rätt ung när detta inträffade, typ 10-11, så jag kommer inte ihåg hur det lät, kommer bara ihåg att han sa fitta några ggr... jag ska snacka med pappa om bandet fortfarande är i hans ägo...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in