Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Tillräckligt med belägg finns det definitivt för att avgöra att AFA/RF saboterar allmän och privat egendom, och det är inte förenligt med politik. Inte ens de mest extrema inom högern gör dylikt och då är dessa precis lika stora motståndare till samhället av idag.
/Micke
Nej Micke. Du skrev att "givetvis" är majoriteten av AFA/RF
endast adrenalin-knarkande huliganer. Samt att du baserade detta på "pressbilder".
Om du i ditt inlägg hade skrivit att AFA/RF har saboterat allmän och privat egendom så skulle jag inte bry mig nämnvärt. Men det var inte det du skrev.
Det du skrev, eftersom du visste att det inte alls var en välgrundad sanning, kan liknas vid lögn.
så detta är alternativen som jag ser det:
1. Du svarar på mina tidigare frågor och reder ut beläggen för ditt påstående
2. Du erkänner att du påståd dig veta något som du inte alls vet och ber om ursäkt för detta samt lovar att det inte kommer hända igen.
3. Du gör ingenting och alla här kommer veta att det du skriver mycket väl kan jämföras med lögner. Helst skulle jag i så fall se att alla väljer att ignorera dig helt framöver för det är meningslöst att ge uppmärksamhet till en person som uppfinner "fakta" som till och med de själva vet inte är sanna.