Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Läs mitt svar ovan, så klarnar det.
Men allt du gör är att slingra dig och vägra svara på frågor. Samt att ditt svar frångår gängse norm inom antropologin, så därför blir jag givetvis nyfiken på vad som skiljer de inom den autonoma rörelsen från vanliga människor som begår skadegörelse.
/Micke
Nej Micke, en tolkning är inte samma sak som fakta. Speciellt inte om det är baserat på "pressbilder". Även om du vill att det ska vara det.
Du får gärna fråga saker. Men att ljuga att du vet saker som du inte vet för att dölja det är ett ganska barnsligt beteende.
Nu kan vi alltså konstantera att M.Skillt har erkännt att han medvetet använder sig av sina egna tolkningar om saker och utger dem för att vara fakta.
Han tycker också att
Citat:
bilder och filmmaterial är betydligt mer talande än en bok
och bryr sig därför inte om att läsa böcker om ämnen då det räcker att se på bilder och filmer för att fullt förstå en situation. Speciellt "pressbilder" är väldigt viktiga för en analys.
Eller har jag missat något, M.Skillt?
Om du vill får du fortfarande be om ursäkt för mig och flashbacks besökare för att du medvetet spridit faktafel. Lova bara att du kommer försöka undvika det i framtiden.