2009-04-08, 04:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av atomota
På revfront.org har det den senaste månaden publicerats två artiklar med bilder där omaskerade aktivister delar ut flygblad i Göteborg. Tog en sisåder 30 sekunder att hitta.

http://revfront.org/arkivet/arkivet_090402_3.html
http://revfront.org/arkivet/arkivet_090313.html

Ja då så en utdelning i skymundan och i Biskopsgården yes.
Och Smr är i Gbg Centrum och delar i timtal.
Alltså förstå mig rätt nu men gol Rf GBG är väl inte mycket att komma med... Var det inte så att en åkte fast för våldtäckt nyligen med... (Räknar inte med ett ärligt svar) men det skulle tydligen vara samma person som blev gripen med hemma gjord porr på sig efter backa plan inga namn nämnda.
Och hur går det med drogerna bland ungdomarna nu ... Har dom lyckats sluta eller har det trappats upp =) har iofs säkra källor på det sist nämnda.
Skulle kunna sitta hela natten och gå in lite djupare på vilka dom är och nykomlingarna är osv men avstår från det för denna gången =)
Undrar dock en sak vad gör den feta stammande sebb kvar i Afa/Rf trodde man var emot kvinno misshandlare osv men som framröstad som årets Fjantifa så antar jag inte man tar så hårt på detta, är ju dock bara kvinnor =) eller vad säger rf sthml som nitade en commie tjej utanför underjorden och sen mordhotade henne
Senast redigerad av drifted 2009-04-08 kl. 04:19.
2009-04-08, 09:53
Medlem
Rodimusprimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attackliberal
Har börjat se RevFront-taggar på http://www.musikwebben.se/orebro
Det har sedan tidigare funnits mycket klotter kring "Anti-fasicitsk-Action" på stället, men har framgångsrikt suddats ut av ledningen. Samordnare för Sensus samlar alla ringledare till möte i helgen. Kan det vara RevFronts nerklottring som behandlas? Jag kommer att gå på mötet, Revfrontare - varför förstör ni allmänna lokaler?

http://i42.tinypic.com/14jqo9v.jpg

Bredvid syns "taggen" CHS - Vad är det?

http://i40.tinypic.com/24x1lhg.jpg

Vidare, det finns ju listor över alla som kommer och går, det är inte svårt att sortera ut vem klottraren är och vidarebefodra till SMR och INFO14. (Ni har ju klottrat ner hela stan!) (även lagmakt kan informeras för den nedklottring som kostar samhället otroliga summor att sanera)

Jag som liberal vill inte ta eran rättighet att uttrycka er, men måste ni förstöra gemensamma lokaler? Tänk hur jävla trevligt vi hade kunnat ha med tjysta soffor och en vendingmachine. Bolla låt-idéer, dricka öl och diskutera politik, eller vad nu man vill göra.

Vi ses på mötet!

Skulle inte ta lång tid innan någon rabiat jävel av Spottkobras typ skulle kasta colaflaskorna på er och ta fram ett baseboll trä. Framförallt syndikalister kan inte diskutera utan knytnävarna.
2009-04-08, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julius Mosca
RF:arna ansikten är ju maskade på hemsidan. De står inte för sina åsikter. Jämför med SMR's hemsida där de inte maskerar ansiktena. De står för sina åsikter. Modigt!
Kom igen Julius, bättre kan du. På Revolutionära Frontens agenda ingår det bland annat att våldsamt och olagligt attackera motståndargrupper. Det gör det inte på SMRs. Om man vid upprepade tillfällen ägnar sig åt olagligheter på grund av sin politiska övertygelse kanske det finns en poäng i att inte trycka upp ansiktsbilder på medlemmarna på gruppens hemsida? Rätt eller fel kan man diskutera, men att börja snacka om internetmod är väl ändå att kasta sten i glashus.
Citat:
Ursprungligen postat av drifted
Och Smr är i Gbg Centrum och delar i timtal.
Alltså förstå mig rätt nu men gol Rf GBG är väl inte mycket att komma med... Var det inte så att en åkte fast för våldtäckt nyligen med... (Räknar inte med ett ärligt svar) men det skulle tydligen vara samma person som blev gripen med hemma gjord porr på sig efter backa plan inga namn nämnda.
Och hur går det med drogerna bland ungdomarna nu ... Har dom lyckats sluta eller har det trappats upp =) har iofs säkra källor på det sist nämnda.
Skulle kunna sitta hela natten och gå in lite djupare på vilka dom är och nykomlingarna är osv men avstår från det för denna gången =)
Undrar dock en sak vad gör den feta stammande sebb kvar i Afa/Rf trodde man var emot kvinno misshandlare osv men som framröstad som årets Fjantifa så antar jag inte man tar så hårt på detta, är ju dock bara kvinnor =) eller vad säger rf sthml som nitade en commie tjej utanför underjorden och sen mordhotade henne
Okej.
2009-04-08, 10:22
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Det är väl för fan skitbra att vara där folk är förbannade! Mer sån vänster!Dom revfrontare jag har träffat är renhåriga och trevliga ungdomar som gärna skulle få gå ut med min son eller dotter.
2009-04-08, 12:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av McDonnell
Det är väl för fan skitbra att vara där folk är förbannade! Mer sån vänster!Dom revfrontare jag har träffat är renhåriga och trevliga ungdomar som gärna skulle få gå ut med min son eller dotter.

Föbannade ? verkar mer som man är skraj.. Rf Gbg tog striden förr ok att man sällan vann på öppen gata men man gjorde sitt bästa, nu tassar man runt stan i det dunkla.
Jag är glad för din skull att du kan tänka dig en av dessa gossar med din dotter.
2009-04-08, 12:55
Bannlyst
Citat:
Föbannade ? verkar mer som man är skraj.. Rf Gbg tog striden förr ok att man sällan vann på öppen gata men man gjorde sitt bästa, nu tassar man runt stan i det dunkla.
Jag är glad för din skull att du kan tänka dig en av dessa gossar med din dotter.

Hahaha du kan inte mena allvar? vilka ska man ta striden med? De två smrare som bor i staden? Tjack jens och hans nedlagda GFN (hemsidan fungerar inte ens längre)? eller kanske de fyra torslanda bönder som sätter upp folfronten klibbor någon gång i månaden?

GBG har en lysande situation och borde nu precis som RF mfl gör satsa på klassorganisering i utsatta förorter.
2009-04-08, 13:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thewhiterider
Hahaha du kan inte mena allvar? vilka ska man ta striden med? De två smrare som bor i staden? Tjack jens och hans nedlagda GFN (hemsidan fungerar inte ens längre)? eller kanske de fyra torslanda bönder som sätter upp folfronten klibbor någon gång i månaden?

GBG har en lysande situation och borde nu precis som RF mfl gör satsa på klassorganisering i utsatta förorter.

Haha oook =)
Senast redigerad av drifted 2009-04-08 kl. 13:43.
2009-04-08, 17:06
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Haha oook =)
Och det här betyder att du tycker att GBG är en nationell bastion, en vårdkase i kampen?
2009-04-08, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av McDonnell
Och det här betyder att du tycker att GBG är en nationell bastion, en vårdkase i kampen?

Haha håller man gatan i 5 år och Afa faller som käglor dag som natt så förtjänar man cred oavsett vad=)
Afa/Rf höll gatan ? innan man golade hej vilt
Smr står i stan samtidigt som Rf gör en utdelning vid en demo ? haha wtf är ert problem ...
Och i Sthml äger vi era små vita gangster wannabee arslen så hårt, vad finns det möjligtvis att ens diskutera runt det, ni är kassa lev med det.
2009-04-09, 11:53
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Haha håller man gatan i 5 år och Afa faller som käglor dag som natt så förtjänar man cred oavsett vad=)
Smr står i stan samtidigt som Rf gör en utdelning vid en demo ? haha wtf är ert problem ...
Och i Sthml äger vi era små vita gangster wannabee arslen så hårt, vad finns det möjligtvis att ens diskutera runt det, ni är kassa lev med det.

Ni som eventuellt känner till AFA-och RF-slöddrets identiteter bör inte vara blyga att meddela de svenska medborgarna vad de patetiskt fega små lögnarna och psykfallen heter, och vilka brott de begått - exempelvis de i AFA-Dackebygd, som väl var de som sommaren 2005 attackerade en SD-middagsbjudning med järnrör och tårgas och skadade 18 pers. De har uppdaterat om sina ljusskygga aktiviteter under våren, klotter, skadegörelse och angiveri, och förtjänar givetvis inte någon hänsyn - ut med AFA-ligisterna i solljuset! Läs dock Flashbacks regelverk först, så att ni inte bryter mot bestämmelserna där och blir varnade och bannade.

http://afa-dackebygd.antifa.se/index.php?subaction=showfull&id=1237560331&archive =&start_from=&ucat=1&

Om någon moderator läser tråden får den gärna klargöra vad som är tillåtet när det gäller att identifiera exempelvis kriminella anarkokommunistglin på FB (jag syftar givetvis inte på att identiteterna på de röda som skriver här ska avslöjas, utan IRL-fall som det inte skadar att den av media missledda patriotiska allmänheten får kännedom om).
Senast redigerad av Ezzelino 2009-04-09 kl. 11:58.
2009-04-10, 19:23
Medlem
king hippos avatar
Citat:

Nu ligger det till såhär att det ända jag äcklas mer av än riktiga nazister är socialdemokrater och vänsterextremister.

här är en artikel en av två på kort tid där vänsterextremister klagar i aftonbladet om att dom blir utsata för våld av nazister. vad sägger dom från afa på fb om det här? jag menar det är ju inte samma bild som målas upp på era hemmsidor precis.

http://www.aftonbladet.se/kultur/article4866058.ab

" I Uppsala knackar nynazisterna vänsteraktivister med samma lätthet som Jätten Dumdum plockar träd och människor."

är det så att ni på fb inte är afa utan mer afa sympatisörer som laborerar lite med sanningen?
2009-04-10, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av king hippo
Nu ligger det till såhär att det ända jag äcklas mer av än riktiga nazister är socialdemokrater och vänsterextremister.

här är en artikel en av två på kort tid där vänsterextremister klagar i aftonbladet om att dom blir utsata för våld av nazister. vad sägger dom från afa på fb om det här? jag menar det är ju inte samma bild som målas upp på era hemmsidor precis.

http://www.aftonbladet.se/kultur/article4866058.ab

" I Uppsala knackar nynazisterna vänsteraktivister med samma lätthet som Jätten Dumdum plockar träd och människor."

är det så att ni på fb inte är afa utan mer afa sympatisörer som laborerar lite med sanningen?

Men helvete! Det är ju broilern/strebervänster-Åsa! Vidare trodde jag alla nu visste att det hela bara var lögn och saga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in