Citat:
Ursprungligen postat av Mellanbror
Jag är inte med i afa och talar inte för dem. Det jag sa var att deras basaktivitet går ut på att göra livet trist för nazister. Och inte att demonstrera.
Ja nu vet ju inte jag om du står för demokrati och frihet men om du gör det så undrar jag bara vilket samhälle det är du vill ha? Ska folk behöva bli trakaserade för deras politiska åsikter? Ska folk inte få höja så lite som ett lillfinger i invandrarfrågan utan att hamna på afas dödslista? Jag har isf två förslag till dig:
1. Sluta hata sovjetunionen, för det var så samhället fungerade där.
2. Om du verkligen vill bo i ett sånt samhälle så föredrar nog du Iran, för de som flytt därifrån flydde för att de var utpekade av andra som motståndare till deras politiska korrekthet (Vilket i detta fall handlar om att man ska basera sin politik på religion och Alah's vilja).
Och appro på det, det är väll inte speciellt kul för flyktingar som flytt från såna samhällen att flytta till ett nytt land där det förekommer och är accepterat i en stor utsträckning? (Grundar det på att alla politiskt korrekta här skriver att AFA är mycket omtyckt för sitt arbete)