Citat:
Ursprungligen postat av bensinochlim
Nazister skriver över sina bilar och bostäder på andra personer.*
Väcka björnen som sover.
Vi är många som låter nazisterna hållas för att man i princip ALDRIG ser dem. Väck inte oss...
*Hur det ligger till i det här fallet vet jag inte.
Och det där ska skrämma oss? Nej tyvärr så har jag tappat all min respekt för afa sedan jag sett er på riktigt och förstått hur jävla fega ni är. 12 pers stod runt om och tittade på när en utav deras kamrater blev nersparkad. Ok för att vi snackar om en organisation som gillar bögar, feminism och emo stilen men det där var ju för fan inte sant.
Minns att jag hade ett afa i lumpen, och en som hade varit med i afa. När de gjort lumpen och blivigt lite vuxnare så fattade de vilka patetiska människor de som hänger runt med afa egentligen är. Fega, ingen större stake och ingen kamratskap. Dessutom, nu när ni snackar om att ni gör livet till ett helvete för nazisterna, så undrar jag bara hur ända in i helvete ni kan påstå er vara demokratiska? Iof så måste man säga att man är demokrat om man är politiskt korrekt men inte fan står man för det om man anser sig ha frihet att behandla folk som inte tycker som en själv hur man vill. Dessutom så är det ni i afa som inte vågar stå för vad ni tycker egentligen. Varför maskerar ni er när ni slåss på gatorna? Varför ringer ni med dolt nummer och hotar? Jo, för att allt jag sagt om eran stake stämmer.