2009-01-09, 23:31
Medlem
BajenMarcuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
*host* ja, hur var det nu med den saken.

http://www.barometern.se/nyheter/kalmar/ingen-ursakt-for-attack-mot-90-arig-kvinnas-bil(584714).gm

"I sin kamp mot nazismen demolerade medlemmar i Antifascistisk aktion 90-åriga Anna-Lisa Heltes bil. Be om ursäkt för sitt misstag? Nej."

då lärde hon väl sig att inte låna ut sin bil till nazister?
2009-01-10, 02:02
Medlem
Nazister skriver över sina bilar och bostäder på andra personer.*

Väcka björnen som sover.

Vi är många som låter nazisterna hållas för att man i princip ALDRIG ser dem. Väck inte oss...

*Hur det ligger till i det här fallet vet jag inte.
2009-01-10, 18:18
Medlem
feed-mes avatar
Ni ser vilken jävla terror dessa som står bakom medians intresse? Jag kan garantera att såna här svaga personer som måste få bekräftelse genom att förstöra för andra och samtidigt stå för det man SKA stå för i just det landet man bor i, är just sådana personer som kastade sten på vetenskapsmän och brände häxor på medeltiden. Varför? Joo för att på medeltiden fanns det personer som slogs för den politiska korrektheten man hade då, och det vet vi alla om vilken terror det var. Idag har vi en organisation som anser sig ha rätten att t.o.m. döda för att hävda sin åsikt.
Aftonbladet, city, metro och expressen kan vi knappast lita på att de har en tillräcklig moral för att gå emot denna frontorganisation. Men vad ska vi vanliga människor göra? Sitta tysta i våra rum medans AFA skrämmer folk att yttra sig egna åsikt? Nej, jag har många gånger funderat på att gå folkets marsch. Inte för att jag är nationell på något sätt, utan för att knäcka lite maskerad skalle! Men det går inte för jag är invandrare och skulle antagligen bli dödad av dem också.
2009-01-10, 18:24
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feed-me
för att knäcka lite maskerad skalle! .
Det är väl bara att maila AFA och säga att du gärna vill ha skallen öppnad. Vad är problemet?
2009-01-10, 18:25
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bensinochlim
Nazister skriver över sina bilar och bostäder på andra personer.*

Väcka björnen som sover.

Vi är många som låter nazisterna hållas för att man i princip ALDRIG ser dem. Väck inte oss...

*Hur det ligger till i det här fallet vet jag inte.
Och det där ska skrämma oss? Nej tyvärr så har jag tappat all min respekt för afa sedan jag sett er på riktigt och förstått hur jävla fega ni är. 12 pers stod runt om och tittade på när en utav deras kamrater blev nersparkad. Ok för att vi snackar om en organisation som gillar bögar, feminism och emo stilen men det där var ju för fan inte sant.
Minns att jag hade ett afa i lumpen, och en som hade varit med i afa. När de gjort lumpen och blivigt lite vuxnare så fattade de vilka patetiska människor de som hänger runt med afa egentligen är. Fega, ingen större stake och ingen kamratskap. Dessutom, nu när ni snackar om att ni gör livet till ett helvete för nazisterna, så undrar jag bara hur ända in i helvete ni kan påstå er vara demokratiska? Iof så måste man säga att man är demokrat om man är politiskt korrekt men inte fan står man för det om man anser sig ha frihet att behandla folk som inte tycker som en själv hur man vill. Dessutom så är det ni i afa som inte vågar stå för vad ni tycker egentligen. Varför maskerar ni er när ni slåss på gatorna? Varför ringer ni med dolt nummer och hotar? Jo, för att allt jag sagt om eran stake stämmer.
2009-01-10, 18:27
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McDonnell
Det är väl bara att maila AFA och säga att du gärna vill ha skallen öppnad. Vad är problemet?
Mmm för jag lär ju få det av ett gäng feminister och bögar. Men nu säger vi att jag skriver till dom ikväll, vad kommer hända?
Det kan inte vara kul att vara politiskt korrekt med tanke på att ni inte kan skämta om bögar eller invandrare. Kanske är därför ni är så deprimerande?
2009-01-10, 18:47
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Mmm för jag lär ju få det av ett gäng feminister och bögar. Men nu säger vi att jag skriver till dom ikväll, vad kommer hända?
Det kan inte vara kul att vara politiskt korrekt med tanke på att ni inte kan skämta om bögar eller invandrare. Kanske är därför ni är så deprimerande?
Kan jag visst det... och har förmodligen lönearbetat längre än du. Och har tuffare kompisar. Du vet inte ett skit om antifascister. Jag vet en massa om tuffa internetkrigare. Åk till Salem men skit i att gå folkets marsch. Ställ dig bland oss istället och börja veva. Du är ju så tuff så vi kommer börja grina allihop.
2009-01-10, 18:52
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Kan jag visst det... och har förmodligen lönearbetat längre än du. Och har tuffare kompisar. Du vet inte ett skit om antifascister. Jag vet en massa om tuffa internetkrigare. Åk till Salem men skit i att gå folkets marsch. Ställ dig bland oss istället och börja veva. Du är ju så tuff så vi kommer börja grina allihop.
Det roliga är att ni alltid måste vara 10 pers fler för att ni ska kunna bevisa. Och tror du att jag är en våldsam person?
2009-01-10, 18:55
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Det roliga är att ni alltid måste vara 10 pers fler för att ni ska kunna bevisa. Och tror du att jag är en våldsam person?
Vad är felet med att anfalla när oddsen är till sin fördel? AFA/RF likt andra organisationer höger eller vänster, gör inte det här för att det roligt. Utan det är en kamp där endast en organisation kan stå som segrare.

Och därför anfaller man 10 mot 1. Det är effektivt som faen.

/micke
2009-01-10, 19:13
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Vad är felet med att anfalla när oddsen är till sin fördel? AFA/RF likt andra organisationer höger eller vänster, gör inte det här för att det roligt. Utan det är en kamp där endast en organisation kan stå som segrare.

/micke
Tror själv att skulle alla ungdomar som är emot feminismen, daltandet med bögarna, daltandet med muslimerna så skulle afa få oddsen mot sig. Jag träffar nämligen väldigt sällan, svenskar som invandrare, som håller med i det som afa säger. Och jag umgås inte bara med folk för att de har rätt politisk åsikt
2009-01-10, 20:10
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt

/micke
Word. Tänk att vi är överens...
2009-01-10, 20:12
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Word. Tänk att vi är överens...
OK nu får väll jag hålla med lite också! Men tycker trots det inte att det är ofegt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in