2009-02-20, 04:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nubolic
Det är vänsterslödder vi pratar om. Dom mest äckliga svinen på denna jord.
Är du förvånad?

Precis.

AFA och RF skall bara trampas ihjäl, de är inte människor helt enkelt, de står någonstans mellan kloakråttan och kackerlackan. Skräpmänniskor.
2009-02-20, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Varför ska det raderas? För att det inte stämmer överens med den bild som ni vill skapa utåt? Återigen så visar AFA/RF sitt fula tryne och kvinnoförakt, vad blir det nästa gång en kvinna vill "tjafsa" lite? Gruppvåldtäkt? För den här gången var det ju bara ett par tänder och med all rätt (enligt en del av er) för hon ville ju inte lägga ner.

/Micke

Att en tjej klipper till en annan tjej och du börjar gnälla om kvinnoförakt? Det är bra att du går ut till femenismen försvar men prio 1 borde väl vara att ta hand om kvinnomisshandlaren jotun som dessutom sexuellt antastade sitt offer. Eller det kanske är okey i den nationella rörelsen?
2009-02-20, 13:43
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarltonKody
Att en tjej klipper till en annan tjej och du börjar gnälla om kvinnoförakt? Det är bra att du går ut till femenismen försvar men prio 1 borde väl vara att ta hand om kvinnomisshandlaren jotun som dessutom sexuellt antastade sitt offer. Eller det kanske är okey i den nationella rörelsen?
Ska jag bli arg nu?

Att enbart döma utifrån ett målsägarförhör är ju korkat, men det verkar du ju ha svårt att förstå.

/Micke
2009-02-20, 14:17
Medlem
Mellanbrors avatar
Citat:
Inte för att jag känner till att det har hänt, mer än via ett löst rykte. Men vad du menar är att ett beteende är okej, bara för att någon annan gjort något som oxå var "styggt" vid ett annat tillfälle?

/Micke

Nej men man kan ju undra vilka märkliga människor det är som uttalar sig negativt om folk som försvarar sin organisation när man själva har Hitler som förebild. Och jag tycker man har märkliga personer i sin organisation som oprovocerat knivhugger och lemlästar folk.

Och det är alltså numera bara ett löst rykte att ni hattar drog fram pickadollen mot strasseristerna?
2009-02-20, 14:58
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanbror
Nej men man kan ju undra vilka märkliga människor det är som uttalar sig negativt om folk som försvarar sin organisation när man själva har Hitler som förebild. Och jag tycker man har märkliga personer i sin organisation som oprovocerat knivhugger och lemlästar folk.

Och det är alltså numera bara ett löst rykte att ni hattar drog fram pickadollen mot strasseristerna?
Ingen blev väl dömd för det? Och om det inte finns någon polisanmälan eller gärningsman på ett så pass "känt" fall så lär det väl vara ett rykte, eller? Och med tanke på den övervakning som finns på Motståndsrörelsen från polisens sida, så borde ett gripande inte vara allt för svårt.

Jag är av uppfattningen att AFA/RF ska försvara sig det är deras förbannade plikt som militärt nätverk. Men jag kan inte stödja att man slår ut framtänderna på en flicka som säger följande fras "Mycket testosteron här". Och att man senare mordhotar den person som tycker att beteendet är förkastligt.

Vidare så kan jag inte påminna mig att Motståndsrörelsen har oprovocerat lemlästat eller knivhuggit någon.

/Micke
2009-02-20, 15:06
Medlem
langaocbs avatar
Citat:

Var har du hittat dom uppgifterna?
2009-02-20, 15:35
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:

Tråden handlar inte om det, försök inte rabbla bort detta.. Jotun har förövrigt berättat vad som hänt här på FB.. Du snackar skit..
2009-02-20, 15:38
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Tråden handlar inte om det, försök inte rabbla bort detta.. Jotun har förövrigt berättat vad som hänt här på FB.. Du snackar skit..

I vilken tråd???
2009-02-20, 15:43
Medlem
Citat:
Ska jag bli arg nu?

Att enbart döma utifrån ett målsägarförhör är ju korkat, men det verkar du ju ha svårt att förstå.

/Micke

Men att dömma från en trådstart på flashback är då genialiskt eller?
2009-02-20, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht

Och jag var på underjorden i Lördags så jag vet vad som hände.

Du å andra sidan bildar din uppfattning utifrån flashback precis som jag gör i fallet jotun. Att han sen försöker snacka bort hur han slog ner en tjej och sen slet sönder hennes tröja är väl självklart, sexualförbrytare är nämligen inte uppskattate nånstans..
Senast redigerad av CarltonKody 2009-02-20 kl. 16:00.
2009-02-20, 16:15
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Och jag var på underjorden i Lördags så jag vet vad som hände.

Du å andra sidan bildar din uppfattning utifrån flashback precis som jag gör i fallet jotun. Att han sen försöker snacka bort hur han slog ner en tjej och sen slet sönder hennes tröja är väl självklart, sexualförbrytare är nämligen inte uppskattate nånstans..

Jag gör ännu ett försök, var kan man läsa om detta???
2009-02-20, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Jag gör ännu ett försök, var kan man läsa om detta???

https://www.flashback.org/showthread.php?t=846688

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in