Citat:
Ursprungligen postat av Mellanbror
Nej men man kan ju undra vilka märkliga människor det är som uttalar sig negativt om folk som försvarar sin organisation när man själva har Hitler som förebild. Och jag tycker man har märkliga personer i sin organisation som oprovocerat knivhugger och lemlästar folk.
Och det är alltså numera bara ett löst rykte att ni hattar drog fram pickadollen mot strasseristerna?
Ingen blev väl dömd för det? Och om det inte finns någon polisanmälan eller gärningsman på ett så pass "känt" fall så lär det väl vara ett rykte, eller? Och med tanke på den övervakning som finns på Motståndsrörelsen från polisens sida, så borde ett gripande inte vara allt för svårt.
Jag är av uppfattningen att AFA/RF ska försvara sig det är deras förbannade plikt som militärt nätverk. Men jag kan inte stödja att man slår ut framtänderna på en flicka som säger följande fras "Mycket testosteron här". Och att man senare mordhotar den person som tycker att beteendet är förkastligt.
Vidare så kan jag inte påminna mig att Motståndsrörelsen har oprovocerat lemlästat eller knivhuggit någon.
/Micke