Citat:
Ursprungligen postat av pindelskin
Anarkism och syndikalism är ju värre. Jag gillar stalinism
Saken är den att ingen utav grupperna kommer göra någon större skillnad på den politiska scenen. Av det jag har sett så beter sig AFA värre än Nazisterna(skit i Hitler nu, jag talar om här i Sverige).
Du nämner logik, men bara för att jag är brun betyder det inte att jag helt utan att tänka kommer hålla på de som är för invandrare. Jag förstår att det är förvirrande för dig eftersom du är van vid att alla invandrare håller med vänstern.
Jag gillar yttrandefrihet, vill nazisterna slänga ut rasistisk propaganda så tycker jag att de ska få göra det.
Jag ,trots att jag är invandrare, föraktar AFA mer än de andra.
Så är det bara.
PS jag vet att du inte är kommunist, du är emo. Jag vet inte på vilkas sida de står på. DS
Visst, detta är jävligt OT, men ändå: Stalinism? Årets skämt.
Trots att jag är opartisk gällande politiska grupperingar i nuläget så anser jag att AFA (trots negativa faktorer) också gjort bra ifrån sig. Jag menar (och detta har jag endast
hört folk nämna upprepande gånger, inte läst något om), om Säpo kan ge dem creds (gällande kampen mot nazismen) så kan vi alla andra.
AFA värre än nazisterna? Du skojaaar... Eller hur? Jag drar skillnaden mellan AFA och nazisterna som så att AFA aldrig mördat någon, men det gör nazisterna stup i kvarten (i jämförelse med "träskdräggen" i nätverket AFA).
Jag känner en jävla massa svenskar och invandrare som hellre vägrar välja sida än att ta parti gällande "två delar av samma ondska".
Yttrandefrihet sträcker sig inte till acceptans gällande diskriminering. Nazisterna har aldrig visat sig vara riktigt bra på att hålla käften stängd... De snackar skit, överdriver hatpropagandan utöver sina vildaste och våta drömmar och sprider ett hatvirus över landet.
"Ut med packet",
"bevara Sverige svenskt", bla-bla-bla... Jag tar ingen direkt sida, men nazisterna lurar inte mig med kostym och finskor, precis. Och de är ju inte direkt några ljushuvuden om de snackar om yttrandefrihet och börjar rasdiskriminera meningen senare.
Vad bra att du vet att jag inte är kommunist,
pindelskin. Då kanske du kan förklara varför jag är så jävla emo, också. Ta det inte här - det är ju så sjukt OT - utan gå loss på ett PM till mig så jag har något roligt att läsa inatt.
Puss på're.