2008-06-26, 04:38
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boy
Och om du inte ens kan påverka dina barn, hur mycket säger det då inte om din egen oförmåga?

Ta självmord istället!

Statsvetare och barnexpert? Tror det är mer eller mindre omöjligt för en närvarande förälder att inte påverka sina barn, men som du givetvis inte insett så växer barn upp och hittar på egna sätt att leva sina liv oavsett vad deras föräldrar må tycka och tänka...

Alla som tycker antidemokraten Boy ska ta livet av sig räcker upp en hand!
2008-06-26, 05:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen
Statsvetare och barnexpert? Tror det är mer eller mindre omöjligt för en närvarande förälder att inte påverka sina barn, men som du givetvis inte insett så växer barn upp och hittar på egna sätt att leva sina liv oavsett vad deras föräldrar må tycka och tänka...

Det handlar inte om att vara "barnexpert", det handlar om folkvett och självklarheter.

Men om man som antidemokrat hatar själva livet är det väl självklart, antar jag, att man skulle hata sina egna barn också.
2008-06-26, 14:36
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen

Ofta Boy är antidemokrat!
2008-07-02, 15:57
Medlem
pindelskins avatar
Som invandrare måste jag säga att.... jag hatar AfA. Åk hem till erat skitsälle, ni är bara pinsamma för resten av oss invandrare som har hjärna.
Seriöst, Hizbolla måste vara stolta.
Erat mål är att förstöra Sverige endast pga eran kommunistiska agenda säger så.
Om jag någonsin ser en afabög slåss med en nazi så kommer jag säkerligen hjälpa nazin.
Fyfan.
Hasta la victoria, siempre!
2008-07-02, 16:37
Medlem
Emetofilias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pindelskin
Som invandrare måste jag säga att.... jag hatar AfA. Åk hem till erat skitsälle, ni är bara pinsamma för resten av oss invandrare som har hjärna.
Seriöst, Hizbolla måste vara stolta.
Erat mål är att förstöra Sverige endast pga eran kommunistiska agenda säger så.
Om jag någonsin ser en afabög slåss med en nazi så kommer jag säkerligen hjälpa nazin.
Fyfan.
Hasta la victoria, siempre!

Du påstår att nätverket AFA är kommunister och att du hellre hade hjälpt nazisterna om du hade stött på en dispyt mellan dessa två parter. Jag finner det aningen förvirrande, då du säger att du är invandrare och stöttar nazister mer än autonoma antifascister. Liksom... Vem av dessa propagerar att du (som invandrare) och dina vänner, familj och släkt skall skeppas bort från detta land? Försök att tänka lite logiskt angående detta och kom tillbaka med ett lite mer utförligt svar. Och just for the record: nätverket AFA är inga kommunister. Läs deras plattform.

PS. Kommunister som nazister är i det långa loppet samma skrot och korn, enligt min mening. Förtryck och blodbad utan dess like. Så nej, jag stödjer inte kommunisternas kamp och heller inte nazisternas, men jag tycker du som invandrare borde ha lite mer kunskap bakom pannbenet än att säga att du värderar nazisterna högre än den sida (som enligt din mening bara verkar vara kommunister?) som kämpar för att nazisterna inte skall slänga ut sig rasistisk propaganda. + att det egentligen inte är så enkelt att besvara nätverkets AFA politiska falang med att simpelt säga att de är kommunister. De är mycket mer än bara kommunister. I nätverket simmar det av olika vänsterpolitiska förgreningar som går ihop gör en gemensam plattform. Anarkism, kommunism, syndikalism, etc, etc, etc... Så med andra ord: inte bara kommunister. Och läs på lite innan du uttalar dig om att nätverket AFA håller i en - enligt dig - "kommunistisk agenda". Sist men inte minst: jag är opartisk, men jag antar att du efter skumläsningen redan placerat mig i kommunistledet. Detta är å andra sidan inget jag helst vill ses som. Tack för mig. DS.
2008-07-02, 17:01
Medlem
Pompe de velos avatar
Det finns kommunister i AFA. Det är som med de flesta vänstergrupper, en skön blandning av anarkister, rådskommunister och annat. Det tyder på att det finns en samlande bredd i plattformen, som tilltalar revolutionärer ur alla skolor.
2008-07-02, 22:21
Medlem
pindelskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emetofilia
Du påstår att nätverket AFA är kommunister och att du hellre hade hjälpt nazisterna om du hade stött på en dispyt mellan dessa två parter. Jag finner det aningen förvirrande, då du säger att du är invandrare och stöttar nazister mer än autonoma antifascister. Liksom... Vem av dessa propagerar att du (som invandrare) och dina vänner, familj och släkt skall skeppas bort från detta land? Försök att tänka lite logiskt angående detta och kom tillbaka med ett lite mer utförligt svar. Och just for the record: nätverket AFA är inga kommunister. Läs deras plattform.

PS. Kommunister som nazister är i det långa loppet samma skrot och korn, enligt min mening. Förtryck och blodbad utan dess like. Så nej, jag stödjer inte kommunisternas kamp och heller inte nazisternas, men jag tycker du som invandrare borde ha lite mer kunskap bakom pannbenet än att säga att du värderar nazisterna högre än den sida (som enligt din mening bara verkar vara kommunister?) som kämpar för att nazisterna inte skall slänga ut sig rasistisk propaganda. + att det egentligen inte är så enkelt att besvara nätverkets AFA politiska falang med att simpelt säga att de är kommunister. De är mycket mer än bara kommunister. I nätverket simmar det av olika vänsterpolitiska förgreningar som går ihop gör en gemensam plattform. Anarkism, kommunism, syndikalism, etc, etc, etc... Så med andra ord: inte bara kommunister. Och läs på lite innan du uttalar dig om att nätverket AFA håller i en - enligt dig - "kommunistisk agenda". Sist men inte minst: jag är opartisk, men jag antar att du efter skumläsningen redan placerat mig i kommunistledet. Detta är å andra sidan inget jag helst vill ses som. Tack för mig. DS.

Anarkism och syndikalism är ju värre. Jag gillar stalinism
Saken är den att ingen utav grupperna kommer göra någon större skillnad på den politiska scenen. Av det jag har sett så beter sig AFA värre än Nazisterna(skit i Hitler nu, jag talar om här i Sverige).
Du nämner logik, men bara för att jag är brun betyder det inte att jag helt utan att tänka kommer hålla på de som är för invandrare. Jag förstår att det är förvirrande för dig eftersom du är van vid att alla invandrare håller med vänstern.
Jag gillar yttrandefrihet, vill nazisterna slänga ut rasistisk propaganda så tycker jag att de ska få göra det.
Jag ,trots att jag är invandrare, föraktar AFA mer än de andra.
Så är det bara.

PS jag vet att du inte är kommunist, du är emo. Jag vet inte på vilkas sida de står på. DS
2008-07-02, 22:35
Medlem
Pseud0nyms avatar
Citat:

PS jag vet att du inte är kommunist, du är emo. Jag vet inte på vilkas sida de står på. DS

Det luktar troll.
2008-07-02, 22:37
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pseud0nym
Det luktar troll.

För dåligt, en skam för den ädla konsten. Hoppas att det inte är ett troll.
2008-07-02, 22:52
Medlem
Emetofilias avatar
Citat:
Saken är den att ingen utav grupperna kommer göra någon större skillnad på den politiska scenen. Av det jag har sett så beter sig AFA värre än Nazisterna(skit i Hitler nu, jag talar om här i Sverige).
Du nämner logik, men bara för att jag är brun betyder det inte att jag helt utan att tänka kommer hålla på de som är för invandrare. Jag förstår att det är förvirrande för dig eftersom du är van vid att alla invandrare håller med vänstern.
Jag gillar yttrandefrihet, vill nazisterna slänga ut rasistisk propaganda så tycker jag att de ska få göra det.
Jag ,trots att jag är invandrare, föraktar AFA mer än de andra.
Så är det bara.

Visst, detta är jävligt OT, men ändå: Stalinism? Årets skämt.

Trots att jag är opartisk gällande politiska grupperingar i nuläget så anser jag att AFA (trots negativa faktorer) också gjort bra ifrån sig. Jag menar (och detta har jag endast hört folk nämna upprepande gånger, inte läst något om), om Säpo kan ge dem creds (gällande kampen mot nazismen) så kan vi alla andra.

AFA värre än nazisterna? Du skojaaar... Eller hur? Jag drar skillnaden mellan AFA och nazisterna som så att AFA aldrig mördat någon, men det gör nazisterna stup i kvarten (i jämförelse med "träskdräggen" i nätverket AFA).

Jag känner en jävla massa svenskar och invandrare som hellre vägrar välja sida än att ta parti gällande "två delar av samma ondska".

Yttrandefrihet sträcker sig inte till acceptans gällande diskriminering. Nazisterna har aldrig visat sig vara riktigt bra på att hålla käften stängd... De snackar skit, överdriver hatpropagandan utöver sina vildaste och våta drömmar och sprider ett hatvirus över landet. "Ut med packet", "bevara Sverige svenskt", bla-bla-bla... Jag tar ingen direkt sida, men nazisterna lurar inte mig med kostym och finskor, precis. Och de är ju inte direkt några ljushuvuden om de snackar om yttrandefrihet och börjar rasdiskriminera meningen senare.

Vad bra att du vet att jag inte är kommunist, pindelskin. Då kanske du kan förklara varför jag är så jävla emo, också. Ta det inte här - det är ju så sjukt OT - utan gå loss på ett PM till mig så jag har något roligt att läsa inatt.

Puss på're.
2008-07-02, 23:04
Medlem
xMADBALLxs avatar
pindelskin-husneger. du är rolig blanda dig gärna i nästa gång du ser en afabög som nittar en nasse det blir prima
2008-07-03, 12:58
Bannlyst
Citat:
Yttrandefrihet sträcker sig inte till acceptans gällande diskriminering.

Nej inte om man är motståndare till yttrendefriheten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in