2008-06-17, 15:32
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rupert_Giles
Granted, tar tillbaka det.

Sen är det ju skillnad på att anse att något verkar vara på ett sätt och att veta att det förehåler sig så.
2008-06-18, 17:45
Medlem
El Zorros avatar
Tar och låser denna, inget vettigt diskussionsunderlag.

/Mod
2008-06-23, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hail_Satan
Då hoppas jag bara du en dag får en son/dotter som börjar hänga med nassar så ska vi få se ifall du tar tillbaka det då. Hur sjuk får man bli? Man slår inte barn, idiot!
Om jag får en son eller dotter som blir nazist så kommer han/hon inte att vara välkommen i mitt hem längre.
2008-06-24, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Om jag får en son eller dotter som blir nazist så kommer han/hon inte att vara välkommen i mitt hem längre.

Det säger en hel del om vilken form av person du är antar jag...
2008-06-24, 13:23
Medlem
Hail_Satans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boy
Det säger en hel del om vilken form av person du är antar jag...
Indeed.

Du kanske bör överväga att inte skaffa barn alls då du verkar ha rätt dålig hand med barn.
2008-06-24, 13:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hail_Satan
Indeed.

Du kanske bör överväga att inte skaffa barn alls då du verkar ha rätt dålig hand med barn.

Jag förutsätter (men är inte helt säker på) att du syftar på "Caine777" i din andra mening?

Inte kan man ju kasta ut sina egna barn på gatan och missär bara för att de har en annan åsikt än en själv, det låter ju helt sinnessjukt.
2008-06-24, 13:47
Medlem
Hail_Satans avatar
Citat:
Jag förutsätter (men är inte helt säker på) att du syftar på "Caine777" i din andra mening?
Självklart.

Citat:
Inte kan man ju kasta ut sina egna barn på gatan och missär bara för att de har en annan åsikt än en själv, det låter ju helt sinnessjukt.
Absolut. Kan man dessutom inte hantera att ta tag i ens barn ifall han/hon hamnar i våldsamma gäng (ja, det brukar ju börja så för barn som blir nazister) och till råga på allt tycker det är helt okej att slå barn så förtjänar man ju nästan att tvångsteriliseras.
2008-06-24, 13:57
Bannlyst
Citat:
Absolut. Kan man dessutom inte hantera att ta tag i ens barn ifall han/hon hamnar i våldsamma gäng (ja, det brukar ju börja så för barn som blir nazister) och till råga på allt tycker det är helt okej att slå barn så förtjänar man ju nästan att tvångsteriliseras.

Precis, ibland vill man ju nästan införa någon form av körkort man måste få innan man får skaffa barn.

Och om nu ens barn hamnar i så destruktiv miljö och med så fundamentalt andra värderingar än sig själv - då skall man nog verkligen se sig själv i spegeln och fråga sig hur bra föräldrer man egentligen är.
2008-06-25, 20:10
Medlem
Citat:
Varför inte? Antingen är man mot nazism eller så är man det inte. Nazister är inte välkomna i mitt hem, oavsett vilka de är.
2008-06-25, 20:15
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Varför inte? Antingen är man mot nazism eller så är man det inte. Nazister är inte välkomna i mitt hem, oavsett vilka de är.
Det är nog av rent egoistiska skäl snarare än av humana, då du vet att om du får besök av nazister så är det inte för att de vill dricka kaffe. Sedan att du försöker baka in det som om du är en stor humanitär är mest underhållande.

/micke
2008-06-26, 00:29
Medlem
Citat:
Haha, var det du som påstod att du inte gillade Saudiarabien?
Flytta dit, du kommer säkert att trivas där med tanke på att du gillar åsiktsförtryck.
2008-06-26, 04:24
Bannlyst
Citat:

Och om du inte ens kan påverka dina barn, hur mycket säger det då inte om din egen oförmåga?

Ta självmord istället!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in