Citat:
Ursprungligen postat av slipZen
Det har såvitt jag förstått bara gällt AFA.
Nu vet jag inte var du står men det är rätt patetiskt när folk övht inte bryr sig om att göra någon åtskillnad alls mellan de olika vänsterorganisationerna. Ung Vänster är INTE AFA, AFA är INTE Rev.front etc etc. Och nej, SAP betalar inte inte ut lön till vänsterextremister.
Eftersom det enligt uppgift i tråden skall ha varit folk från både RF och AFA på plats för mordförsöket i Göteborg, som var det som drog igång kniv/stickvapendebatten, så finns det väl ingen större anledning att sära på de två i just det här fallet?
För AFA är det alltså helt otänkbart att använda sig utav kniv men RF drar sig inte för att använda kniv, har jag förstått saken rätt då?
Citat:
Ursprungligen postat av Emetofilia
Hur kan man ens ta Info14 som en sanningsenlig informationskälla?

Jag får uppfattningen att de fått en stor del utav sina uppgifter ifrån de uthängda personernas brottsregister och det är ju relativt pålitligt anser jag.
Men visst har du rätt i att man måste vara väldigt källkritisk,
åt båda hållen, därför så framförde jag inte artikeln som en absolut sanning utan påpekade bara att bilden som gavs i tråden inte på något sätt överensstämde med bilden som gavs i artikeln.
Om du tror att uppgifterna i artikeln angående deras domar är felaktig så kan du ju alltid plocka ut uppgifterna själv och se om det som står i artikeln är direkt felaktigt eller ej.