2008-06-14, 14:00
Medlem
DevilMayCrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hail_Satan
Motpoler mot motpoler blir ju medpoler, pucko!

Doh
2008-06-14, 14:45
Bannlyst
Är du M Skillt från Sundsvall? Jag har bott där och då var det två tonårsnassar som sprängde sig själva i en villakällare. Är du en av dem? Du passar rätt bra i ålder.
2008-06-14, 14:52
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loop62
Är du M Skillt från Sundsvall? Jag har bott där och då var det två tonårsnassar som sprängde sig själva i en villakällare. Är du en av dem? Du passar rätt bra i ålder.
Nej, det var inte jag. Brukar inte leka med sprängämnen.

/micke
2008-06-17, 00:43
Medlem
Har ögnat igenom de senaste sidorna i tråden här och såg då att det talades om att det snarast skall ses som helt otänkbart att AFA/RF, och allt vad de heter, skulle bära eller använda kniv/stickvapen.

Uppgifterna i den här artikeln talar inte precis för den "teorin":
http://www.info14.com/2008-06-13-revolutionara_fronten_infor_ratta.html
Senast redigerad av Rock N Roll 2008-06-17 kl. 00:46.
2008-06-17, 03:11
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Har ögnat igenom de senaste sidorna i tråden här och såg då att det talades om att det snarast skall ses som helt otänkbart att AFA/RF, och allt vad de heter, skulle bära eller använda kniv/stickvapen.

Det har såvitt jag förstått bara gällt AFA.

Nu vet jag inte var du står men det är rätt patetiskt när folk övht inte bryr sig om att göra någon åtskillnad alls mellan de olika vänsterorganisationerna. Ung Vänster är INTE AFA, AFA är INTE Rev.front etc etc. Och nej, SAP betalar inte inte ut lön till vänsterextremister.
2008-06-17, 03:13
Medlem
Emetofilias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll

Hur kan man ens ta Info14 som en sanningsenlig informationskälla?
2008-06-17, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rupert_Giles
Jag vet faktiskt inte vilka som är "bäst". Men båda är snygga, men Göteborg är nog snäppet snyggare ändå. Fast Stockholm är helt otroligt trevliga, faktiskt. Verkar vara bra, stabilt folk överlag. Göteborgarna har jag knappt pratat med, men de verkar ha lite väl mycket vapen för min smak.

Hur vet du det om du inte känner dem?
2008-06-17, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Men jag har iof inte heller sagt att AFA är helt tandlösa, för de duger helt klart till att läxa nationella av din mindre hårda skolan.

Vilka grupper mennar du då?

Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Det snarare visar att det finns brister hos deras säkerhets tänkande, samt att de som förespråkat en fredligare väg fick se den bistra verkligheten.

Syftar du på NSF?
2008-06-17, 12:55
Medlem
slipZens avatar
EDIT: Ähh, dåligt inlägg.
2008-06-17, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen
Det har såvitt jag förstått bara gällt AFA.

Nu vet jag inte var du står men det är rätt patetiskt när folk övht inte bryr sig om att göra någon åtskillnad alls mellan de olika vänsterorganisationerna. Ung Vänster är INTE AFA, AFA är INTE Rev.front etc etc. Och nej, SAP betalar inte inte ut lön till vänsterextremister.

Eftersom det enligt uppgift i tråden skall ha varit folk från både RF och AFA på plats för mordförsöket i Göteborg, som var det som drog igång kniv/stickvapendebatten, så finns det väl ingen större anledning att sära på de två i just det här fallet?

För AFA är det alltså helt otänkbart att använda sig utav kniv men RF drar sig inte för att använda kniv, har jag förstått saken rätt då?

Citat:
Ursprungligen postat av Emetofilia
Hur kan man ens ta Info14 som en sanningsenlig informationskälla?

Jag får uppfattningen att de fått en stor del utav sina uppgifter ifrån de uthängda personernas brottsregister och det är ju relativt pålitligt anser jag.

Men visst har du rätt i att man måste vara väldigt källkritisk, åt båda hållen, därför så framförde jag inte artikeln som en absolut sanning utan påpekade bara att bilden som gavs i tråden inte på något sätt överensstämde med bilden som gavs i artikeln.

Om du tror att uppgifterna i artikeln angående deras domar är felaktig så kan du ju alltid plocka ut uppgifterna själv och se om det som står i artikeln är direkt felaktigt eller ej.
2008-06-17, 14:57
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Pérouse
Vilka grupper mennar du då?

Syftar du på NSF?
Vad jag menar är att det inte finns utrymme för att spela ut pacifist-kortet. Sedan har jag inte för avsikt att stå och peka finger,

/micke
2008-06-17, 15:06
Bannlyst
Granted, tar tillbaka det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in