2008-08-16, 15:23
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rå-Gregern
Ja, eller kraftigt öka chansen för att ens identitet blir röjd.

Nja, varför gör det det?
2008-08-16, 15:31
Medlem
1:aHjälpens avatar
går tio nassar genom stan och du vill stoppa dem så kanske det är skönt att veta att du inte är ensam
2008-08-16, 15:45
Medlem
ViceSquads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julius Mosca
Afa-ledaren i Jönköping, intervju: http://www.youtube.com/watch?v=_jQkI37XytE

Peppe jagar fascister på stan: http://www.youtube.com/watch?v=0AsuP3EPD5w

Helvete vilket sorligjävel. om han nu är krigsskadad varför tillåter hans antifa vänner att låta han hålla på som han gör, elakt och otänksamt.
Senast redigerad av ViceSquad 2008-08-16 kl. 15:48.
2008-08-16, 18:11
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViceSquad
Helvete vilket sorligjävel. om han nu är krigsskadad varför tillåter hans antifa vänner att låta han hålla på som han gör, elakt och otänksamt.

Jag tippar på att denne luffare är mellan 45-50 år gammal? Jag sköt upp under Historielektionerna i plugget..därför undrar man nu försynt vad det var för krig som lär ha utspelat sig i Spanien/Latin Amerika för ca 30 år sedan som Peppe har skadats i (med rekryteringsålder i åtanke)
Var det månne då Conquistadorernas seglatser var på ropet eller var då Margret Thatcher släppte en Kinapuff över Falklandsöarna?

Om inte..kan det väll enbarrt varit ett krig emot forna grannar över några jävla krusbärsbuskars tomtgräns-placering vi snackar?
2008-08-16, 21:20
Bannlyst
SMR får stå helt orörda i Jönköping. Vore mycket märkligt om inte antifascistiska krafter väcks till liv på allvar i Jönköping snart, eller vad tror ni;

http://www.jnytt.se/Read__17749.aspx
2008-08-16, 22:17
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yatzy_winner
SMR får stå helt orörda i Jönköping. Vore mycket märkligt om inte antifascistiska krafter väcks till liv på allvar i Jönköping snart, eller vad tror ni;

Den tiden är nog förbi..när antifascister försöker attackera dessa fröknars utdelningar
Afa/RF är ju dessutom forfarande mätta över att ha jagat bort några "salongsberusade" NSF herken på nationaldagen, det berättigade bränslet tycker man är enough för att fortsatt slippa ta hand om SMR problemet deras rörelse haft dom senaste 2 åren, som man forfarande gärna vill sopa under Alibabbas hemvirkade matta
Vänj dig vid den nya ordningen..dom enda som kommer att attackeras i såkallade större bataljer på torget är Fria Nationalister & som sagt Lantbrukarna
2008-08-17, 03:25
Medlem
Rå-Gregerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Nja, varför gör det det?

Om du har en hemlis som du håller enbart för dig själv, hålls den då bättre än om du viskar den till tio personer?
Hålls den hemlisen bättre om du figurerar nere på bokcafét där det räcker för ett tryne att se dig för att du skall hamna på en hitlist?
Hålls den hemlisen bättre om jag går runt och propagerar för hur bra afa är och dittan och dattan om vad de har gjort eller ej?

I de fall man kan agera ensam är det verkligen inte en bra idé att söka upp detta gäng om man inte enbart vill backa upp dem som redan är där, det är ju en annan aspekt.
2008-08-17, 12:56
Bannlyst
Citat:

vafan, har ännu en svensk nazigrupp börjat med 20 minuters blixtdemonstrationer i Småland. Börjar inte det konceptet kännas rätt gammalt nu?
2008-08-17, 15:40
Medlem
Multiplys avatar
Citat:
Patetiskt av Gorm att dra upp tröjan för Söder och låta han fota hans rygg. De där blåmärkena var ju inget särskilt.

Man blir helt varm i kroppen när man läser och ser sånt här, underbart
2008-08-17, 21:23
Medlem
CD-skivas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zure
Träffade peppe igår faktiskt för första gången. Visste vem det var sen innan men aldrig sett han tidigare i stan. Stod o lyssnade på musiken nere vid stranden med en kompis då han traskar fram och undrar om jag är nazist (jag har 1cm hår typ)

Tyckte det var ganska underhållande då min kompis som jag stod med är från Irak.

Sade han något i stil med "Är du rasisssst?? För HELVETE inte rasist! Inte runka på buss" ?
2008-08-17, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CD-skiva
Sade han något i stil med "Är du rasisssst?? För HELVETE inte rasist! Inte runka på buss" ?

Hehe neh klarade mig från runkfrågorna faktiskt. Han frågade bara om jag var nazist, kollade lite fundersamt på han och svara nej. "Du är trevlig kille" sa han då och gick vidare. Lite speciell kille dedär faktiskt.
2008-08-17, 22:47
Medlem
Martors avatar
Träffade med han på vätterfesten han ska ju alltid berätta massa skit för en då sa han att han träffat någon polis som sa att han skulle gå hem för han bara är ett problem då sa peppe att de var polisen som var problem och gick det tog han typ 15min och berätta när vi väntade på bussen hahaha den gamle gubben är ju helt förvirrad alla som pratar med han gör antingen narr eller drygar sig med han han är ju inget annat än en vanlig luffare men ser på juneporten varje dag typ som negern i cowboy kläder och sin rullstols tjej han alltid blir arg på och rullar iväg så får hon sitta där tills han kommer tillbaka och den andra alkisen med den raka bakskallen haha finns många typer i denna stan.....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in