2006-10-25, 20:23
Citat:
Ursprungligen postat av Jerus
Oh my god.
Läste nyss artikeln, från en annan topid, och blev helt... Sitter med hakan i knät..
Jag är själv såndär som det står om i artikeln. Kanske inte till 100% men vissa saker stämmer in på mig..
Förhållandet med nuvarande flickvän verkar börjar gå neråt. Hon är mindre gosig än innan, och allmänt börjar tappa intresset för mig. (Tänk; Hon är mindre för mig, jag är mer och mer för henne )
Jag själv vill bara att allt ska vara bra mellan oss, och har väldigt lätt för att oroa mig, överdriva, och ta illa upp för småsaker. Själv kan jag tycka att det är logiskt, eftersom, min flickvän har dumpat mig 2 gånger innan (Jag borde kommit över henne jag vet, men OT)
Men lösningen påå problemet, borde alltså vara att jag inte ska vara på henne så mycket, TROTS ATT JAG VILL!, att jag inte ska vilja krama o pussa på henne hela tiden, att jag inte vill klämma in en tid med henne såfort jag kan ? (Jag har mycket ledig tid, hon har desto mindre, jag kan känna mig åsidosatt) Och helt enkelt, ta det lite lugnare, kanske inte alltid umgås med henne, och låta henne få sin egna tid?
Snälla hjälp här! Jag älskar henne väldigt mycket, och vill inte tappa henne.
Men jag är hellre utan henne och lycklig än med henne och märker att vårt förhållande stagnerar och ruttnar. Ska jag gå ifrån detta vill jag att det ska vara lyckliga minnen.
Vad har jag att satsa på? Vill inte må dåligt.
Det verkar som att jag är lite besatt av henne, att jag inte klarar mig utan henne. Det kan vara så, men jag vet inte hur jag kommer loss. Jag har en del vänner, (man vill alltid ha fler) men tillräckligt att jag kan hitta på saker fairly often.
Kan tilläggas att jag har lätt för att deppa ner mig, har varit nära att ta självmord osv osv.. Ibland känns det osm att jag inte har en hållhake på livet kvar ens.
Råd? Tips? Någon som varit med om liknande? Uppskattar inlägg.