• 4
  • 5
2006-11-01, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Curik
Ser ganska väl på dina inlägg hur du mår, gosse lilla. Om det är ditt sätt att ta kål på dina hjärnspöken så, kör på't. Men jag skulle inte göra det.

För övrigt förstår jag inte varför du käkar smärtstillande. Trodde du mådde dåligt psykiskt, inte fysiskt.

Värkisar funkar alldeles utmärkt även mot dåligt psykiskt mående. Men det är givetvis ett risktagande att döva sin ångest med droger.
Citera
2006-11-01, 15:28
Medlem
Torchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harmonize
Jag tror seriöst inte det går att umgås med tjejer förräns de är 20-22.. Är det först då de förstår vad omtanke och empati innebär? :x

Tjejer < 22 är bara till för en sak. Knulla så mycket det går och släng skiten åt helvete. Gärna testa lite nya saker för att bli mer erfaren och för att eventuellt kunna tillfredsställa en lite äldre tjej med fötterna på jorden.

Analsex, A2M, et cetera, allt ska de utsättas för de små liven, i rent utbildningssyfte.
Citera
2006-11-01, 15:48
Medlem
Duracell Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torch
Tjejer < 22 är bara till för en sak. Knulla så mycket det går och släng skiten åt helvete. Gärna testa lite nya saker för att bli mer erfaren och för att eventuellt kunna tillfredsställa en lite äldre tjej med fötterna på jorden.

Analsex, A2M, et cetera, allt ska de utsättas för de små liven, i rent utbildningssyfte.
Känns det bättre nu när du fått avreagera dig lite? Den där bitterheten du bär på kanske släppte lite? Eller kanske inte? Måste vara jobbigt att gå omkring med såna där hatkänslor.
Citera
2006-11-01, 17:45
Medlem
Torchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duracell Bunny
Känns det bättre nu när du fått avreagera dig lite? Den där bitterheten du bär på kanske släppte lite? Eller kanske inte? Måste vara jobbigt att gå omkring med såna där hatkänslor.

Njae. Så där är det ju. Dock inser man inte det förrän man blir lite äldre.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in