2015-05-25, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Det där var väl jävligt onödigt?

Håller med! Vart, om inte på flashback skulle den här stackars mannen annars fråga om råd?
Citera
2015-05-25, 14:19
Medlem
Hade symptom för klamydia (ont när ja kissa/flytningar) så jag gick å testade mig mot klamydia samt urinvägsinfektion, båda testen svara negativt. Dom vet ej vad som orsakar symptomen, någon här som har erfarenhet inom ämnet å vet vad det kan bero på? Haft symptomen i snart 2 veckor, samt det går upp å ner.
Citera
2015-05-26, 02:37
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luddeax
Hade symptom för klamydia (ont när ja kissa/flytningar) så jag gick å testade mig mot klamydia samt urinvägsinfektion, båda testen svara negativt. Dom vet ej vad som orsakar symptomen, någon här som har erfarenhet inom ämnet å vet vad det kan bero på? Haft symptomen i snart 2 veckor, samt det går upp å ner.

Mykoplasma?
Citera
2015-06-01, 17:31
Medlem
Ni som haft detta, hur var symptomen. Lite fundersam är jag över min lilla vän där nere
Sved det i hela urinröret och hela tiden?

För mig så svider det bara längst fram på ollonet och nån cm in som det känns. Svider i början när man kissar, men gör man det ganska snart igen så svider det inte.

Såg att jag kunde beställa gratis hemtest på landstingets sida så det blir det nog ändå
Citera
2015-06-02, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skycaptain
Ni som haft detta, hur var symptomen. Lite fundersam är jag över min lilla vän där nere
Sved det i hela urinröret och hela tiden?

För mig så svider det bara längst fram på ollonet och nån cm in som det känns. Svider i början när man kissar, men gör man det ganska snart igen så svider det inte.

Såg att jag kunde beställa gratis hemtest på landstingets sida så det blir det nog ändå

Exakt så vare för mig. 2-3 veckr senare bröt helvetet lös och min pungkula kändes som den brann.

Det va i november, känner fortfarande av det då och då.

Klamydia är djävulens påfund
Citera
2015-06-02, 18:19
Medlem
mimikryys avatar
Heej! Käkat Furadantin 50mg 3x dagligen i 5 dagar.
Skulle den kunnat ta bort ev. Klamydia? Tacksam för svar
Citera
2015-06-07, 23:29
Medlem
krommees avatar
Tjenare gott folk. nu har det nog hänt det jag trodde ja skulle klara mig undan..

började känna någon konstig sveda för 2-3 dagar sedan, när jag kissat men gick över snabbt.

Tänkte fråga bruden ja legat med om hon har något. men när jag va över berätta hon att hon testats och fått brev hem. Varför inte berätta det för mig när hon får brevet direkt.

Jag är nu dock 100% säker på att jag är smittad utan att ens testa mig. måste jag vänta på några jävla provsvar när jag ska testa mig imorgon i en vecka eller kan dom rappa på skiten så jag blir av med det!?!?
Citera
2015-06-09, 13:40
Medlem
Tja pöjkr å kvinrrr. Så här ligger det till; jag befinner mig just nu i Vietnam och för ett par dagar sedan skrev en tjejkompis till mog ang.. Gissa vad? Tjall med underlivet i form av Klamme delux.

Idag kom vi in till en stad (Nha Trang) och jag kollade första bästa apotek efter zithromax vilket dom inte hade ellet förstod va det var. Dom hade även doxycyklin men det känns som en mindre bra lösning eftersom man inte bör vara i kontakt med direkt solljus under kuren, right..?

Så det jag skulle behöva ha hälp med är att antingen få fram ett "global term" för zithromax. Eller en annan "få dagars kur".

Alla tips mottages och eftersom jag är säker på att jag sitter i skiten så behöer jag väl inte riktigt någon lektion i mitt smittlagenspatos. Tackar på förhand, fredens till er!
Citera
2015-06-09, 18:35
Medlem
Dr.Booms avatar
Nu har jag inte klamydia, utan mycoplasma och som jag har förstått så är det typ samma sak

Nu till frågan, jag har fått Azithromycin utskrivet till mig, och nu på andra dagen av doseringen märker jag att jag pinkar blod. Ska det vara så? Doktorn sa att det inte fanns några bieffekter
Citera
2015-06-16, 13:39
Medlem
Klopeks avatar
Efter hur lång tid ger Azithromycin effekt? Tog 4st 250mg tabs igår (totalt 1000mg direkt) Och det ska bota klamydia. Frågan är hur lång tid det tar tills jag börjar känna mig bättre? 2-3 dagar? Och efter 7-8 dagar är jag frisk?
Citera
2015-07-20, 04:43
Medlem
Signaturums avatar
Varit med en lite lättare tjej för någon vecka sedan och nu i helgen får jag en avrunkning av en annan brud som även suger av mig i kanske 5-10 sekunder innan jag snabbt tar bort hennes huvud.
Är helt symtomfri men då tjejen jag var med för några veckor sen verkar vara väldigt promiskuös blir man lite orolig. Hur stor är risken att bruden som sög av mig lite kort kan ha dragit på sig en eventuell klamydiainfektion?
Testade mig f.ö i Torsdags.
Citera
2015-07-30, 04:50
Medlem
Totsis avatar
Efter hur många dagar känner man av klamydia?

Säg jag har sex dag 1, efter hur många dagar borde jag känna av den?

Kan man få klamydia av avsugning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in