Citat:
Ursprungligen postat av
Jokerswe
Nu börjar jag bli nojig på riktigt.
För 2-3 veckor sedan fick jag ett samtal från en brud som sade att hon hade klamydia. En vecka tidigare hade vi oskyddat sex eftersom hon är en rätt stabil brud.
Jag blev givetvis svinförbannad eftersom jag var tvungen att ta ledigt från jobbet för att hoppa in på UM. Om jag hade någon könssjukdom så skulle de ringa i början av förra veckan. Så jag har varken fått brev eller ett samtal och ansåg därför mig själv som ren.
Men av någon konstig anledning så trillade jag hem till en polare nu i fredags natt och hamnade i säng med den här bruden igen. Jag vaknade upp med två kondomer på huvudet spritt språngande naken på soffan bredvid henne. Jag fick panik men antog att vi använde kondom det lilla vi pippade.
Men idag när jag duschade så tyckte jag inte att snoppen såg ut som den brukar. Den verkade liksom uttorkad och lite irriterad, typ få men små röda prickar på toppen av skaftet.
Kanske inget att noja över, kan ju bara vara lite irriterad men klart man nojjar.
Några tankar? Ska jag ringa och fråga om hon hade något mer än klamydia?
Kom igen, använder man kondom under ett fyllesex är det så oskönt att man bör komma ihåg det dagen efter.
Njaae, det du beskriver är vanligt.