2014-11-07, 08:04
Medlem
wasfuns avatar
Jahopp, nu vart man tvungen att testa sig efter att ha fått brev hem.. Smidigt att kunna göra det via nätet iaf. Pinsamt om jag har det och måste lista upp personer jag haft sex med, då jag inte kommer ihåg namnet på alla.
Citera
2014-11-22, 06:02
Medlem
dvarguvs avatar
Hur långt spann är det på personer man måste uppge?
Fick hem ett brev idag och mig veterligen är det 1,5 år sedan jag låg med någon.
Citera
2014-11-22, 06:23
Medlem
Powens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dvarguv
Hur långt spann är det på personer man måste uppge?
Fick hem ett brev idag och mig veterligen är det 1,5 år sedan jag låg med någon.

6-12 månader har jag för mig.
Citera
2014-11-23, 20:19
Medlem
Kommer flytningar ur penis typ hela tiden, har läst lite och misstänker att det är klamydia, men "rinner" det precis hela tiden ur penisen? Eftersom det gör det på mig?

Ska tilläga att jag har varken ont eller känner av de. Dock kissar jag mer än vanligt (eller är det som jag börjat tro pga av det) Kan ibland kittlas på toppen av ollonet, alltså där pisket kommer ifrån.

"geggan" som rinner ut är genomskinligt och luktar ingenting.

Hur ser klamydia klåda ut?
Senast redigerad av realmakedonija 2014-11-23 kl. 20:54.
Citera
2014-12-01, 18:55
Medlem
Jokerswes avatar
Nu börjar jag bli nojig på riktigt.
För 2-3 veckor sedan fick jag ett samtal från en brud som sade att hon hade klamydia. En vecka tidigare hade vi oskyddat sex eftersom hon är en rätt stabil brud.
Jag blev givetvis svinförbannad eftersom jag var tvungen att ta ledigt från jobbet för att hoppa in på UM. Om jag hade någon könssjukdom så skulle de ringa i början av förra veckan. Så jag har varken fått brev eller ett samtal och ansåg därför mig själv som ren.

Men av någon konstig anledning så trillade jag hem till en polare nu i fredags natt och hamnade i säng med den här bruden igen. Jag vaknade upp med två kondomer på huvudet spritt språngande naken på soffan bredvid henne. Jag fick panik men antog att vi använde kondom det lilla vi pippade.

Men idag när jag duschade så tyckte jag inte att snoppen såg ut som den brukar. Den verkade liksom uttorkad och lite irriterad, typ få men små röda prickar på toppen av skaftet.
Kanske inget att noja över, kan ju bara vara lite irriterad men klart man nojjar.

Några tankar? Ska jag ringa och fråga om hon hade något mer än klamydia?
Citera
2014-12-01, 22:04
Medlem
knasen80s avatar
Tjena!

Kan man märka symtom från Klamydia 2 dar efter "sextillfället" ?
Citera
2014-12-04, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jokerswe
Nu börjar jag bli nojig på riktigt.
För 2-3 veckor sedan fick jag ett samtal från en brud som sade att hon hade klamydia. En vecka tidigare hade vi oskyddat sex eftersom hon är en rätt stabil brud.
Jag blev givetvis svinförbannad eftersom jag var tvungen att ta ledigt från jobbet för att hoppa in på UM. Om jag hade någon könssjukdom så skulle de ringa i början av förra veckan. Så jag har varken fått brev eller ett samtal och ansåg därför mig själv som ren.

Men av någon konstig anledning så trillade jag hem till en polare nu i fredags natt och hamnade i säng med den här bruden igen. Jag vaknade upp med två kondomer på huvudet spritt språngande naken på soffan bredvid henne. Jag fick panik men antog att vi använde kondom det lilla vi pippade.

Men idag när jag duschade så tyckte jag inte att snoppen såg ut som den brukar. Den verkade liksom uttorkad och lite irriterad, typ få men små röda prickar på toppen av skaftet.
Kanske inget att noja över, kan ju bara vara lite irriterad men klart man nojjar.

Några tankar? Ska jag ringa och fråga om hon hade något mer än klamydia?

Kom igen, använder man kondom under ett fyllesex är det så oskönt att man bör komma ihåg det dagen efter.

Njaae, det du beskriver är vanligt.
Citera
2014-12-18, 20:34
Medlem
Hej.
Jag undrar hur stor chansen är att jag INTE blir frisk av en doxyferm-kur?
Kan det påverka om jag hade klamydia ca 6 månader tidigare också (åt då doxyferm som fungerade bra)?

Tack på förhand!
Senast redigerad av dacomp123 2014-12-18 kl. 21:04.
Citera
2014-12-20, 16:51
Bannlyst
Jag hade sex med en rätt skabbig hona för ca 3 månader sen. (Ångrar mig som fan då slynan inte kan erkänna att det va hon som smitta mig)
Efter det hade jag sex med en annan tjej.

Jag gick efter 2 månader och testade mig för klamydia, mykoplasma och gonorre.

Dem ringde 1 vecka senare och sa att jag hade klamydia.

Började min doxyferm-kur men efter 2 dagar fick jag riktigt ont i vänster pungkula. Kunde knappt röra mig.

Blev akuten och där trodde dem att det va en inflammation i bitestikeln.

Fortsatte med doxyferm-kuren i 3,5 vecka där jag käka 100 mg varje dag. (Förutom några dagar då jag käka dubbedos).

Smärtan var hela tiden närvarande och jag började bli psykiskt nedstämd.

Slutade med kuren för 2 dagar sen och igår kom besvären tillbaka som det va i början.

Jag behöver nu hjälp av er erfarna.

Jag vet att brud nr 1 smitta mig med klamydia. (Det har jag fått svart på vitt)
Har nu fått höra att brud nr 2 hade mykoplasma under den tiden (Vad är oddsen?)
Men mina två urinprov har ej visat på någon mykoplasmainfektion.

Jag berättade detta för läkaren och han skrev ut azitromax i 5 dagar.

Hur tror ni detta kommer sluta och vad bör jag göra? Kan det va så att jag har mykoplasma fast det inte visat sig på 2! urinprov?

Börjar bli tokig...
Citera
2014-12-28, 20:58
Medlem
Hade sex med en tjej inatt och vi är nära kompisar men hon ligger runt ganska mycket. Inte omöjligt att jag har blivit smittad. Jag hade klamydia i höstas och då tyckte jag det var jobbigt pga breven till alla tjejer men nu bryr jag mig inte. Kan man få tag på samma medicin på internet? I så fall köper jag bara hem en kur och går på det.
Citera
2015-01-01, 20:34
Medlem
Finns det sannolikhet att de ringer vid 04.17 på morgonen? testade mig för en vecka sen och det enda okända samtalet ja fick i veckan var ett ''dolt nummer'' 04.17 i tisdas.
Citera
2015-01-01, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av heat92
Finns det sannolikhet att de ringer vid 04.17 på morgonen? testade mig för en vecka sen och det enda okända samtalet ja fick i veckan var ett ''dolt nummer'' 04.17 i tisdas.

Jo det kan vara så. Ring upp dem och kolla.

Fast låter osannolikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in