2013-04-24, 17:09
Medlem
Educated-Fools avatar
Efter hur länge kan man ligga efter avslutad dos? Alltså med kondom?
Citera
2013-04-25, 12:09
Medlem
thunderstuckeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Educated-Fool
Efter hur länge kan man ligga efter avslutad dos? Alltså med kondom?

Man kan säkert ligga direkt, men safea en vecka (om du nu tog zithromax).

Min penis kletade lite i morse med. Jag blir fan galen! Vad ska jag nu hitta på? Vilken är den starkaste medicinen man kan ta? Fan vad förbannad jag blir!
Citera
2013-05-01, 20:00
Medlem
Om det kliar i urinröret, och får en liten spermiedos/nå vitt när man drar från roten till toppen längs urinröret.

Är det tecken på klamydia?
Citera
2013-05-01, 20:03
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle24
Om det kliar i urinröret, och får en liten spermiedos/nå vitt när man drar från roten till toppen längs urinröret.

Är det tecken på klamydia?
Det kan det vara, men även för gonorré...
Citera
2013-05-02, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunderstucked
4st = 1000mg, den informationen ges överallt angående zithromax.

Men som sagt, jag tog 1000mg på lördagen, blev full, tog 1000 till på onsdagen. 7-10 dagar tror jag man ska safea och inte supa på. Vissa ställen har jag läst att det är lugnt att dricka alkohol, andra inte.

Så jag kör riktigt säkert och dricker inte en droppe innan nästa fredag. Måtte penis gått till sig tills dess!

Mängden äckel som rann ur penis har minskat iaf. Men det gjorde det under första kuren med. Får se om det dör ut helt. Har inte fått svar från testet jag tog, över två veckor sen nu :-S

för att sammanfatta: du har genomgått doxyferm behandling, samt tagit flera azitromycinkurer fulldos men ännu inte fått bukt på problemet? Isåfall låter det ju verkligen som gonorré. Togs inget prov hos läkaren när du var där? Skrev han/hon bara ut doxyferm utan någon som helst provtagning? Du behöver en resistensbestämning och behandling av din förmodade gonorréinfektion!
Citera
2013-05-08, 15:34
Medlem
Klamydia smitta

Polarn var till Läkarn för provtagning (inte jag) och fick provsvaret att han hade klamydia.
Det enda intima han hade haft var att han fått Happy Ending på en thaimassage?
Hon gav honom endast en avrunk med händerna och han blev smittad!
och enligt läkarn kan det smitta så....
så nu blir man ju nojjig är det nån mer som blivit smittad av endast en avrunk??
Citera
2013-05-08, 15:43
Medlem
MrUnderligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stortuppen
Polarn var till Läkarn för provtagning (inte jag) och fick provsvaret att han hade klamydia.
Det enda intima han hade haft var att han fått Happy Ending på en thaimassage?
Hon gav honom endast en avrunk med händerna och han blev smittad!
och enligt läkarn kan det smitta så....
så nu blir man ju nojjig är det nån mer som blivit smittad av endast en avrunk??

Om hon inte tvättar händerna mellan varje besökare så är detta möjligt. Säg att hon ska tvätta händerna innan hon runkar nästa gång-
Citera
2013-05-08, 16:13
Medlem
Mellanbarnets avatar
Det är alltid "Polaren" i såna här trådar

Skyll dig själv TS.
OnT: Har dom inte handsprit på äckliga Thai ställen?
Citera
2013-05-08, 19:31
Moderator
ofays avatar
Trådar sammanfogade /mod
Citera
2013-05-14, 23:45
Medlem
nekroluzts avatar
funderade på en sak ang. klamydia

om man fått klamydia och ens kk också har det, båda håller på att äta sin kur, kan man ligga då med den personen eller blir man sjuk igen då?
Citera
2013-05-15, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nekroluzt
funderade på en sak ang. klamydia

om man fått klamydia och ens kk också har det, båda håller på att äta sin kur, kan man ligga då med den personen eller blir man sjuk igen då?

Inte ligga, tyvärr mate, lena finns alltid
Citera
2013-05-17, 13:16
Medlem
robban200s avatar
Tjena!

Började min doxyferm kur igår (torsdag). 10 Tabletter, 2 första dagen och sen en i taget varje dag. Nästa lördag den 25 så har min kompis inflyttningsfest, kan jag kröka då eller ska jag vara den nyktra snubben på festen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in