2013-01-22, 12:43
Medlem
nullfocuss avatar
Lite rödrosig på ollonet, små få blåsliknande grejer också. Lite som de där pipalerna man har kring ollonkanten.

Kände också igår att det sved en del när jag kissade och en liten stund efteråt, kisset vart även som typ vitt skum...

Jag har bokat in test idag, men är fortfarande lite nyfiken. Borde inte svedan vi pissning vara återkommande?
Citera
2013-01-27, 23:44
Medlem
Hej!

Har läst på om de vanligaste sjukdomarna men har fortfarande inte kommit underfund med vad jag har (eller inte har). Med tanke på tidsbrist för att bege mig till närmaste UMO så vore det skönt att få det utrett innan ett eventuellt besök.

Symtom:

Kände att det började klia i förhuden för några dagar sen, nu har det även börjat svida om jag t ex drar bak förhuden.
Små prickar på ollonet som är få till antalet.
Producerar ovanligt mycket "flensost"

Vad kan det vara?

Oerhört tacksam för svar!

Mvh,

Ingemund
Citera
2013-01-29, 21:06
Bannlyst
Jag tänkte gå och testa mig imorgon för klamydia och gonorre på vårdcentralen, men hur får msn resultaten sen? Brev hem eller samtal?
Citera
2013-02-02, 03:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jonas81
beställde därifrån igår (söndag) är oxå lite nojjig över att ha betalt med mitt kontokort. Får hoppas på det bästa att varorna kommer som utlovat och att det inte bara är pengarna som försvinner.

Har även suttit och försökt att få reda på lite fakta om just 24apoteket men hittar inte så mycket om dem, har hittat några som säger att de har fått sina varor och andra som inte har fått sina varaor...

jag handlar ofta där. I mån av att jag har råd förstås.
Citera
2013-02-02, 03:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nismo
Kate Johns:
Zithromax is the item that we can't deliver to your country

Jag kollade igen vad det var i min order som sket sig och här har ni svaret så tyvärr lär ni inte få något. Har ni andra förslag på gröna sidor?

nettapotek24.com levererar zithromax till sverige.
Citera
2013-02-02, 03:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ingemund
Hej!

Har läst på om de vanligaste sjukdomarna men har fortfarande inte kommit underfund med vad jag har (eller inte har). Med tanke på tidsbrist för att bege mig till närmaste UMO så vore det skönt att få det utrett innan ett eventuellt besök.

Symtom:

Kände att det började klia i förhuden för några dagar sen, nu har det även börjat svida om jag t ex drar bak förhuden.
Små prickar på ollonet som är få till antalet.
Producerar ovanligt mycket "flensost"

Vad kan det vara?

Oerhört tacksam för svar!

Mvh,

Ingemund

klamydia med/eller utan mycoplasma.
Du bör käka zithromax vilket är det enda som biter på bägge. doxycyklin gör inte det
Citera
2013-02-03, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av interasistmen
klamydia med/eller utan mycoplasma.
Du bör käka zithromax vilket är det enda som biter på bägge. doxycyklin gör inte det
Ja okej, tack för svaret!

Nu har det helt försvunnit konstigt nog, är det normalt?
Citera
2013-02-04, 02:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ingemund
Ja okej, tack för svaret!

Nu har det helt försvunnit konstigt nog, är det normalt?

Ja men inte permanent. Det svider och flyter ur penis därför att din kropp bekämpar klamydia-bakterierna som försöker få fäste. När de väl fått fäste ligger de och reproducerar sig. Därför känner du inget längre.

Om några veckor kommer grön flytning att rinna ur penis. Dags att köpa antibiotika alternativt ringa
ditt landstings sjukvård för att boka tid på könsmottagningen /STD mottagningen
Citera
2013-02-04, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av interasistmen
Ja men inte permanent. Det svider och flyter ur penis därför att din kropp bekämpar klamydia-bakterierna som försöker få fäste. När de väl fått fäste ligger de och reproducerar sig. Därför känner du inget längre.

Om några veckor kommer grön flytning att rinna ur penis. Dags att köpa antibiotika alternativt ringa
ditt landstings sjukvård för att boka tid på könsmottagningen /STD mottagningen
Var förbi UMO idag och de sa att symtomen inte riktigt stämmer in på något, och visste inte vad jag skulle testa mig för i sådana fall. De trodde det inte var något, men bad mig avvakta. Så får se om besvären kommer tillbaka.

Mvh,

Ingemund
Citera
2013-02-06, 13:09
Medlem
Vilken sida levererar Zithromax / Doxyferm till sverige? Varken 24apoteket eller nettapotek24 gör det..

Någon som sitter på några annars?
Citera
2013-02-07, 19:41
Medlem
pina4s avatar
Jag beställde Zitromax från Goldp**rma för ett år sen ungefär, det tog 3 månader innan skiten kom och vid det laget hade man ju fixat via sahlgrenska ist.
Citera
2013-02-12, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pina4
Jag beställde Zitromax från Goldp**rma för ett år sen ungefär, det tog 3 månader innan skiten kom och vid det laget hade man ju fixat via sahlgrenska ist.

Levererades inom 5 dagar här! =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in