2012-07-06, 13:53
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Du är skyldig att testa dig enligt lag.
Medan du funderar över din situation så rekommenderar jag att du lyssnar på denna låt.
Citera
2012-07-06, 14:06
Medlem
ensockerbagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiltu
Jag pissade 10-15 minuter efter samlaget.

Men då så, då kan du inte blivit smittad.
Citera
2012-07-06, 14:13
Medlem
wotoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetpee
Jag hoppas att du i sin tur smittat din tjej....

som sedan smittar dig

Svaren finns redan i tråden, du är tvungen att kolla upp dig nu när du tror du har fått klamydia.

Ler för övrigt när jag skriver detta :-D
Citera
2012-07-06, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensockerbagare
74,4%.

Eller så undviker du att ligga med ordinarie pök och inväntar svar på provtagningen.
74,4 % chans att jag blivit smittad eller vad? Har fått för mig att killar har mindre chans att bli smittad, är det så?
Citera
2012-07-06, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orden
Allvarligt, är 'pissa efter sex så kan du inte få könssjukdomar' någon ny vandringssägen? Har inte hört den för.
Jag vet att tjejer ska pissa efter sex för att förhindra urinvägsinfektion. Så tänkte om detta funkade likadant, har ingen aning.
Citera
2012-07-06, 14:23
Medlem
ensockerbagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiltu
74,4 % chans att jag blivit smittad eller vad? Har fått för mig att killar har mindre chans att bli smittad, är det så?

Det beror på. Körde ni bakifrån ökar risken markant (säg 12%) men om hon red dig minskar risken tvärtom med några procent. Har för mig att Dr. Rööf Ohls slutsats är att killar som inte kan använda Google har en ökad risk att få Klamydia. Så med alla fakta på bordet skulle jag säga att risken för att du just nu är smittad ligger i runda tal någonstans mellan 0 och 100%.
Citera
2012-07-06, 14:23
Medlem
FittLisas avatar
Finns klamydiatest att beställa hem från nätet. Finns tydligen också på apoteket.
Du bör tänka på att långtgående infektioner leder till sterilitet.
Senast redigerad av FittLisa 2012-07-06 kl. 14:26.
Citera
2012-07-06, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ICA-muppen
Jag klandrar dig inte. Bara att gå till doktorn nu och få penicillin. Till flickvännen säger du bara att du åkt på halsfluss.

Gör ingen stor affär av det
Jobbar hela nästa vecka och på grund av ungdomsmottagningens kassa tider så kan jag inte sticka dit någon dag. Får bli att beställa hem ett prov och först måste fixa ett konto på "mina vårdkontakter" och eftersom man inte är 18 fyllda så måste jag vänta på ett brev i lådan för att bekräfta vem jag är. Sedan efter det så kan jag skicka efter ett prov, vilket tar tid för dom att kolla. Och tillslut får jag medicinen som jag ska gå med i 10 extra dagar.
Vetifan hur detta slutar...
Citera
2012-07-06, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensockerbagare
Det beror på. Körde ni bakifrån ökar risken markant (säg 12%) men om hon red dig minskar risken tvärtom med några procent. Har för mig att Dr. Rööf Ohls slutsats är att killar som inte kan använda Google har en ökad risk att få Klamydia. Så med alla fakta på bordet skulle jag säga att risken för att du just nu är smittad ligger i runda tal någonstans mellan 0 och 100%.
Okej då känner jag att jag ligger bra närmare 100 % då vi körde alla jävla ställningar.
Citera
2012-07-06, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FittLisa
Finns klamydiatest att beställa hem från nätet. Finns tydligen också på apoteket.
Du bör tänka på att långtgående infektioner leder till sterilitet.
Jo men ett klamydiatest på apoteket kostar ju jukkapekka när man kan få det gratis. Dock kommer jag få vänta om jag ska ha det gratis
Citera
2012-07-08, 19:06
Medlem
Hej alla!

Hade sex med en tjej för 1 vecka sedan, inte haft sex på 3 år och hade ingen kondom..

Det svider inte, men det kommer typ flytningar, typ en nivå över kiss, inte mkt alls!

Hon säger att hon inte har någon sjukdom eller något!

Men hur mkt flytningar skall kommma för att man ska vara orolig. för om man runkar mkt så kan det ju komma flytningar imellanhand!?

tack på förhand!
Citera
2012-07-08, 19:15
Medlem
Såg att jag skrev lite konstigt där med nivå över kiss.. jag menade att "flytningen" var typ som kiss / tjocktkiss
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in