2008-06-25, 18:52
Medlem
techmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Watchmen
Svårt att se att Foppa skulle trycka en 89:a hemma i hennes flickrum och sedan äta frukost med familjen

Låter inte särskilt troligt, nej..
Citera
2008-06-25, 18:54
Medlem
MissTakens avatar
Okej, käringen behöver lite översättning.

Vad är "kniglad"?

Vad är "89:a"?

Edit: Käringen ser dåligt också, det kaaan vara så att det ska vara knlglad men frågan kvarstår.
.
Citera
2008-06-25, 18:55
Medlem
Kusinen min följde med en kompis till USA/Kanada för att träffa Foppa. Tydligen en mycket trevlig prick.
Citera
2008-06-25, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Låter ytterst tveksamt, vem skulle det vara?

Foppas bästapolare var Henrik Gradin när dom växte upp, kanske han?
Citera
2008-06-25, 19:47
Medlem
är du säker på att de var 12-13 år sedan, för jag vet att Dan Hinote bodde i foppas "lilla" stuga, och de känns inte helt otänkbart att han skulle kunna göra nåt sånt
Citera
2008-06-25, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pold
sägs att han tryckte en 89a från mitt område för bara några månader sen.. och att hennes morsa kom upp på morgonen när de åt frukost. Sanningshalten sägs vara hög av hennes kompisar, men själv tvivlar jag tills foppa bekräftar

Låter ju troligt.

Nej!
Citera
2008-06-25, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Okej, käringen behöver lite översättning.

Vad är "kniglad"?

Vad är "89:a"?

Edit: Käringen ser dåligt också, det kaaan vara så att det ska vara knlglad men frågan kvarstår.
.

knlglad kanske är knullglad?
En 89a är en person född 1989!
Citera
2008-06-25, 20:33
Medlem
Crazy JOs avatar
En sak som är helt sann är att han satte på Anders Svenssons (fotboll) ex...en tjej från Järna utanför Södertälje som är fotomodelll vid namn Bing i efternamn.
Bevis: jag lirade hockey med hennes brorsa och han kom på dem en morgon när han skulle hälsa på henne !

En annan historia om hans genorisitet:
När samfälligheten där han har den "lilla" stugan skulle ta in vägavgifterna för ett år så var det endast 100 de skulle betala....ordföranden drog sig men hälsade på honom och nämnde beloppet....inga problem sa Foppa....Några dagar efter satt det 100 000 kr på samfällighetens konto !!! När de endast skulle betala 100 kr.
Sant eller falskt, vad vet jag...har bara hört historien..
Citera
2008-06-25, 20:35
Medlem
Cap. Morgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy JO
En sak som är helt sann är att han satte på Anders Svenssons (fotboll) ex...en tjej från Järna utanför Södertälje som är fotomodelll vid namn Bing i efternamn.
Bevis: jag lirade hockey med hennes brorsa och han kom på dem en morgon när han skulle hälsa på henne !

När samfälligheten där han har den "lilla" stugan skulle ta in vägavgifterna för ett år så var det endast 100 de skulle betala....ordföranden drog sig men hälsade på honom och nämnde beloppet....inga problem sa Foppa....Några dagar efter satt det 100 000 kr på samfällighetens konto !!! När de endast skulle betala 100 kr.

Bing hade blommor hemma från Foppa så....
Citera
2008-06-25, 20:39
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M Fiore
Foppas bästapolare var Henrik Gradin när dom växte upp, kanske han?
Om jag inte kommer ihåg fel så är Henrik Gradin ledare för "P-96" och det var Foppa som ordnade så att det laget skulle kunna åka till Kanada för att spela och titta på hockey. Har svårt att tro att han skulle göra det om hans kamrat hade bedragit honom.
Citera
2008-06-25, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy JO

Lilla stugan är en liten underdrift, bor mittemot honom andra sidan viken och det är ett helt hus med tennisbana utanför
Det där med pengarna till vägföreningen har jag också hört om.
Henke Larsson hade väl också gjort samma sak då han blivit bedd om att ge 300 kr och pröjsat 300 000 kr?
Citera
2008-06-25, 21:36
Medlem
rejmarNs avatar
Foppa är helt underbar, maken till generös person finns inte. Alltid trevlig och glad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in