2008-06-25, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Om jag inte kommer ihåg fel så är Henrik Gradin ledare för "P-96" och det var Foppa som ordnade så att det laget skulle kunna åka till Kanada för att spela och titta på hockey. Har svårt att tro att han skulle göra det om hans kamrat hade bedragit honom.

Det stämmer, Gradin är ledare för pojklag. Driver även en hockeybutik i Övik som jag tror Foppa är delägare/finansiär till.

Tror faktsit inte heller han skulle göra något sånt mot Foppa, när dom är så pass bra polare.
Citera
2008-06-25, 22:34
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M Fiore
Det stämmer, Gradin är ledare för pojklag. Driver även en hockeybutik i Övik som jag tror Foppa är delägare/finansiär till.

Tror faktsit inte heller han skulle göra något sånt mot Foppa, när dom är så pass bra polare.
Det känns helt orimligt när man tänker efter... Som kuriosa kan nämnas att det laget blev stoppat av Svenska Hockeyförbundet första gången de skulle åka. Kommer inte riktigt ihåg varför, men jag har för mig att de var för unga för att spela matcher utomlands.
Citera
2008-06-25, 23:04
Bannlyst
No way

Citat:
Ursprungligen postat av bruschen
Min "gaydar" har alltid gått i taket på både honom och Sudden, men den kanske är felkalibrerad? Någon som hört något i den riktningen?

Har polare som umgås med båda ..och svaret är NEJ...

så din radar är väldigt felkalibrerad....

Båda våra superstars är jävligt jordnära och generösa snubbar mot sina riktiga vänner och sina familjer...så sluta skriv massa skit ....
Citera
2008-06-25, 23:31
Medlem
MacLeods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sum
Lilla stugan är en liten underdrift, bor mittemot honom andra sidan viken och det är ett helt hus med tennisbana utanför
Det där med pengarna till vägföreningen har jag också hört om.
Henke Larsson hade väl också gjort samma sak då han blivit bedd om att ge 300 kr och pröjsat 300 000 kr?

"Han är så rik den karln, att han bara tänker i stora summor"

Jävla larv. Sånt där sprids bara i småbyar och på landet runt midsommarfirande fetton.
Citera
2008-06-25, 23:41
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sum
knlglad kanske är knullglad?
En 89a är en person född 1989!

Herregud, vågar inte småpojkarna skriva ut ordet?! Jösses.

Aha...ja det hade jag inte kunnat räkna ut själv...måste erkänna att jag trodde det var nån dirty ställning vettu.

Tack för svaret! Och fy på er andra som bara struntade i att berätta...eller höll ni god min för ni visste inte själva?
.
Citera
2008-06-26, 08:25
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Watchmen
Svårt att se att Foppa skulle trycka en 89:a hemma i hennes flickrum och sedan äta frukost med familjen
Det är väl en sån där skröna som överlever oavsett sanningshalt bara i kraft av att det är en jävligt bra story.

Citat:
Ursprungligen postat av Crazy JO
En annan historia om hans genorisitet:
När samfälligheten där han har den "lilla" stugan skulle ta in vägavgifterna för ett år så var det endast 100 de skulle betala....ordföranden drog sig men hälsade på honom och nämnde beloppet....inga problem sa Foppa....Några dagar efter satt det 100 000 kr på samfällighetens konto !!! När de endast skulle betala 100 kr.
Sant eller falskt, vad vet jag...har bara hört historien..
Dito för denna. Även om jag också har hört den om andra än Foppa.
Citera
2008-06-26, 08:59
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meister02
Har polare som umgås med båda ..och svaret är NEJ...

så din radar är väldigt felkalibrerad....

Båda våra superstars är jävligt jordnära och generösa snubbar mot sina riktiga vänner och sina familjer...så sluta skriv massa skit ....

OK, mitt intryck av Foppa är just det som beskrivits här, en grymt trevlig och genrös kille. Sudden ser lite otäck ut...
Citera
2008-06-26, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy JO
En sak som är helt sann är att han satte på Anders Svenssons (fotboll) ex...en tjej från Järna utanför Södertälje som är fotomodelll vid namn Bing i efternamn.
Bevis: jag lirade hockey med hennes brorsa och han kom på dem en morgon när han skulle hälsa på henne !

En annan historia om hans genorisitet:
När samfälligheten där han har den "lilla" stugan skulle ta in vägavgifterna för ett år så var det endast 100 de skulle betala....ordföranden drog sig men hälsade på honom och nämnde beloppet....inga problem sa Foppa....Några dagar efter satt det 100 000 kr på samfällighetens konto !!! När de endast skulle betala 100 kr.
Sant eller falskt, vad vet jag...har bara hört historien..

jag har hört att det va till typ muddring av en sjö eller vik eller nått sånt...
Citera
2008-06-26, 13:19
Medlem
Sitting Knulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Herregud, vågar inte småpojkarna skriva ut ordet?! Jösses.

Aha...ja det hade jag inte kunnat räkna ut själv...måste erkänna att jag trodde det var nån dirty ställning vettu.

Tack för svaret! Och fy på er andra som bara struntade i att berätta...eller höll ni god min för ni visste inte själva?
.
Som småpojke måste jag ändå lägga in mitt veto för att jag inte är som dom andra min teori var dock att en 89'a måste vara nån slags hembränd sprit som alla känner till..eller slang för näsgodis genom sugrör

vad gäller knlglad, trodde jag det handlade om pure dyselexi ifrån TS sida
Citera
2008-06-26, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacLeod
"Han är så rik den karln, att han bara tänker i stora summor"

Jävla larv. Sånt där sprids bara i småbyar och på landet runt midsommarfirande fetton.

Och vad vill du ha sagt med detta?
Citera
2008-06-26, 15:00
Medlem
tempeZZts avatar
Han vill ha sagt det att han själv är från en småby och är ett midsommarfirande fetto. Hade han inte varit det så hade han ju inte kunnat upplevt det heller.
Citera
2008-06-26, 16:38
Medlem
MontyBurnss avatar
Eh ,,har inte foppa stadigt sällskap sen ett bra tag? inte för att det nu måste hindra honom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in