2008-01-12, 09:19
Medlem
Miljonären.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
hehe..hadde en arbetskompis vars kompis gjort slut med tjejen efter hon blitt påsatt av foppa på stadshotellet i Övik..kanske smart..jädrar vilket underhåll hon skulle fått..fler historier om foppa ?

Han lånade ut sitt hus till en lagkamrat i modo för 12-13år sedan, som fick bo där hur mycket han ville medans han själv var i NHL. När han kom hem hade lagkamraten sålt TV och lite annat smått och gott för han behövde pengar.Är väldigt trevlig och generös, Bjöd T.ex. ett ungdomslag i hockey på resa till USA för att få se han spela. Har även betalat ur egen ficka för att alla under en viss ålder skulle få gå å se MODO gratis....
Citera
2008-01-12, 09:51
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miljonären.
Han lånade ut sitt hus till en lagkamrat i modo för 12-13år sedan, som fick bo där hur mycket han ville medans han själv var i NHL. När han kom hem hade lagkamraten sålt TV och lite annat smått och gott för han behövde pengar.

Låter ytterst tveksamt, vem skulle det vara?
Citera
2008-01-12, 11:40
Medlem
Miljonären.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Låter ytterst tveksamt, vem skulle det vara?

Varför skulle det vara tveksamt? ska återkomma med namnet...
Citera
2008-01-12, 11:54
Medlem
Kingen_kings avatar
Ihärdiga rykten gör gällande att han besökte Umeå frekvent en period. Han hade inte bara en båt låg där, utan Lisa Miskovsky var under den perioden skild och var såååå ensam i sitt stora hus. Foppa var givetvis inte sen att att åka dit och polerade klubbskaftet i lisa.
Citera
2008-01-12, 12:30
Medlem
Avon Barksdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Ihärdiga rykten gör gällande att han besökte Umeå frekvent en period. Han hade inte bara en båt låg där, utan Lisa Miskovsky var under den perioden skild och var såååå ensam i sitt stora hus. Foppa var givetvis inte sen att att åka dit och polerade klubbskaftet i lisa.
Är inte det en ganska vedertagen sanning att de var ihop?
Citera
2008-01-12, 12:31
Medlem
blaus avatar
Han var på Hells Kitchen i torsdags natt. Satt mest vid sitt bord och tonårsfnissade med slemmet von Roth.
Citera
2008-01-12, 14:44
Medlem
bruschens avatar
Min "gaydar" har alltid gått i taket på både honom och Sudden, men den kanske är felkalibrerad? Någon som hört något i den riktningen?
Citera
2008-01-12, 14:48
Medlem
AlitheSeconds avatar
Det intressanta med Foppa är att det trots allt kommer ut så lite information om hans privatliv! Alltid är det någon som hört något av någon som hört något.
Citera
2008-01-12, 15:55
Medlem
Det enda som e bra med MoDo e efternamnet
Citera
2008-06-25, 17:43
Medlem
sägs att han tryckte en 89a från mitt område för bara några månader sen.. och att hennes morsa kom upp på morgonen när de åt frukost. Sanningshalten sägs vara hög av hennes kompisar, men själv tvivlar jag tills foppa bekräftar
Citera
2008-06-25, 18:08
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miljonären.
Varför skulle det vara tveksamt? ska återkomma med namnet...
tänkt klart?
Citera
2008-06-25, 18:50
Medlem
Watchmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pold
sägs att han tryckte en 89a från mitt område för bara några månader sen.. och att hennes morsa kom upp på morgonen när de åt frukost. Sanningshalten sägs vara hög av hennes kompisar, men själv tvivlar jag tills foppa bekräftar

Svårt att se att Foppa skulle trycka en 89:a hemma i hennes flickrum och sedan äta frukost med familjen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in