2012-06-02, 19:11
Medlem
Carlstads avatar
Foppa fortsätter köpa upp Umeå:
http://www.vk.se/643147/fore-detta-h...agspark-i-umea

Kan han inte lika gärna bli gröngul Lövare?
www.bjorkloven.com
Citera
2020-09-23, 03:04
Bannlyst
Från Wikipedia

Under den svenska valrörelsen 2010 vädjade Forsberg i ett öppet brev i Aftonbladet tillsammans med en rad andra idrottsprofiler att inte rösta "på ett främlingsfientligt parti i valet på söndag så att de kommer in i Sveriges riksdag", vilket antagligen åsyftar Sverigedemokraterna

Självklart, och 2018 flyttade Peter Forsberg till tryggheten i Schweiz.

Därför retar jag mig på människor som Peter Forsberg eller Jonas Sjöstedt, kommunisten. Den senare utvandrar nu till Vietnam. I de kommande åren lär fler rika svenskar lämna det sjunkande skeppet, som de själva propagerat för att sänka.

Så mycket för "den folkkära" Peter Forsberg.
Citera
2022-05-11, 11:29
Medlem
Sockerhalss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmyl
e inte alla killar knullglada ?

Nää, som tur är. Finns män som hellre använder det dom utrustats med i huvudet, hjärnan. De män som har underutvecklad hjärna ägnar sej uteslutande åt knullande. Hemska djuriska varelser som jag aldrig mer vill ha att göra med.
Citera
2022-05-13, 18:27
Medlem
lunarluddes avatar
Han verkar ställa upp i allt som finns på TV, har börjat små störa mig på han, tacka vet jag Mats Sundin som håller låg profil som inte har bekräftelsebehov.
Citera
2022-05-13, 18:42
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Han verkar ställa upp i allt som finns på TV, har börjat små störa mig på han, tacka vet jag Mats Sundin som håller låg profil som inte har bekräftelsebehov.

Tror inte det är bekräftelsebehov, Peter verkar ganska skön. Tror bara han ställer upp på sådant som han tycker är roligt att göra - mästarnas mästare/motsvarande, komiska reklamfilmer, osv. På köpet blir vi underhållna och dessutom tjänar han en hacka, sammanlagt blir det win-win-win. Foppa ska man inte betrakta med en cynisk blick, då läser man inte av rätt.
Citera
2023-05-05, 01:24
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=qmpG7NkBgFY

Stort av Foppa
Citera
2023-07-20, 07:55
Medlem
Arne Bajses avatar
Idag den 20/7 fyller Foppa 50 år !!

Hur firar hockeylegenden ?

Ringer Ockelbo-prinsen och gratulerar ? Ringer Mats Sundin och gratulerar ?

Kommer Foppa att spela veteranhockey för att dra in pengar till Börje Salmings ALS-stiftelse
eller har Foppa snörat av sig hockeygrillorna för gott ? Är det bara trav och golf för Foppa nu ?

Peter är relativt nyseparerad från Nicole. Ringer hon och gratulerar, kanske ska de fira tillsammans med ett större sällskap ? Peter har ju iaf råd att bjuda in en sissådär 100 gäster, han fyller ju 50 och då ska man ju ha en stor bjudning med släkt och vänner.

Foppa är känd och han har gott om pengar på banken. En tuff alfahanne i sina bästa år.
Då borde han väl inte vara singel utan vara emottaglig för alla tjejer som springer efter honom.
Citera
2023-07-20, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Idag den 20/7 fyller Foppa 50 år !!

Hur firar hockeylegenden ?

Ringer Ockelbo-prinsen och gratulerar ? Ringer Mats Sundin och gratulerar ?

Kommer Foppa att spela veteranhockey för att dra in pengar till Börje Salmings ALS-stiftelse
eller har Foppa snörat av sig hockeygrillorna för gott ? Är det bara trav och golf för Foppa nu ?

Peter är relativt nyseparerad från Nicole. Ringer hon och gratulerar, kanske ska de fira tillsammans med ett större sällskap ? Peter har ju iaf råd att bjuda in en sissådär 100 gäster, han fyller ju 50 och då ska man ju ha en stor bjudning med släkt och vänner.

Foppa är känd och han har gott om pengar på banken. En tuff alfahanne i sina bästa år.
Då borde han väl inte vara singel utan vara emottaglig för alla tjejer som springer efter honom.

Tror inte att han bjuder exet, blev hon förresten någonsin fru?, när han inte ens följer henne på sociala medier.
Citera
2023-12-07, 10:46
Medlem
Lite märkligt att han följer Linnéa Claeson på Instagram.
Citera
2023-12-07, 11:06
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsen86
Lite märkligt att han följer Linnéa Claeson på Instagram.

Nja inte så förvånande

Foppa har tydligen blivit en pk flyktingkramare och betatoffel på gamla dar.

Rika människor drabbas inte av kulturberikningen på samma sätt som vanligt folk. Går ju bra att öppna sitt hjärta för mångkulturen i Sverige när man själv bor i Schweiz.
Citera
2023-12-07, 11:19
Medlem
Citat:
Nja inte så förvånande

Rika människor drabbas inte av kulturberikningen på samma sätt som vanligt folk. Går ju bra att öppna sitt hjärta för mångkulturen i Sverige när man själv bor i Schweiz.

Det känner jag till, men tycker att det ändå borde finnas en gräns och den borde gå vid bl.a. Linnéa Claeson.
Citera
2023-12-07, 12:12
Medlem
jarhoiss avatar
Citat:
Nja inte så förvånande

Tänk at gå från foppatoffel till betatoffel. Vilket förfall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in