Varifrån har alla fått uppfattningen att han skulle ha nåt slags problem? Ha liten kuk, vara impotent eller asexuell? Bara för att han inte har någon flickvän!?!?
Känner många som njuter av att inte ha någon flickvän! Bara för att man inte har någon flickvän betyder väl inte att man inte får knulla, eller? Det kan väl mycket väl vara så att Foppa knullar runt som en gris och leker livet. Som sagt så lär han ju inte ha några problem att få hem i princip vilken brud han vill, utan att ens behöv anstränga sig och har man det så bra förspänt så känner man kanske inget behov av nån flickvän. Han lär ju inte vara hemma speciellt mycket och han slipper timslånga telefonsamtal när han är ute på turne.
Gå på Harry's i Ö-vik på sommaren. Chansen är STOR att du träffar en "skäggig" Foppa där.
Han har setts många gånger inte "gå" hem ensam, om vi säger så!
Fina kvinnor i denna stad, tycker även han..!
Grejen är ju att han reser fruktansvärt mycket under säsong. Efter säsongens slut åker han hem till Sverige för lite semester. Sen tilbaka till USA, med mer resor. Kanske tär på förhålanden? Vad vet jag.
Har för mej att han var ihop med en amerikansk fotomodell, men det tog slut då hon inte kunde tänka sej att bo i ö-vik.
Kom och tänka på det här igår, det var ju iofs ett tag sedan....
Olle Palmlöf kom med ett utspel under något sportprogram för ett tag sedan att Peter Forsberg var en sell-out med all reklam och brunkräm i ansiktet.
Och att han knappast behövde de pengarna.
Dagen efter var Peter Forsberg med i direktsändning och försvarade sitt reklamhoreri, men hans framtänder var utslagna och han lespade som fan.
Komik på hög nivå!
Nu till min fråga, vem fan hade slagit ut hans tänder, det lär inte ha varit under träning för foppa gick ju skadad då!
Herrn gillar ju som bekant att supa som de icke frireligösa i Övik,
har han blivit nitad på krogen eller gjort en Waldner, upplys mig!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!