2006-10-23, 12:51
f. 1968
jan.axelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666Hate
Ångrar du nu att du startade denna tråden?

Nej, inte alls.
Jag tycker tvärtom att det är roligt att besvara frågorna.
2006-10-23, 13:15
f. 1968
jan.axelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Läste i nån tråd att Fb är en av världens femtio största forumsajter (besöksmässigt, hoppas jag).

Hur ges detta sin rätta publicitet? Vore välkommet om en ännu bredare krets fick kännedom,
och chansen att lyssna på realister och fritänkare, utanför etablerade fossilmedia. Kan du
påverka, eller rättare sagt... utöka nätsajtens unika lättillgänglighet?

Riktigt så stora är inte Flashback Forum. Enligt webbplatsen "Big Boards" så är Flashback rankade till plats 155 i världen, vilket givetvis är väldigt bra siffror också.

Jag tror det är bra att Flashback växer, eftersom de värderingar som Flashback står för då sprids. Då Flashback är åsiktsneutral, så kan webbplatsen locka till sig alla sorts människor i samhället. Att fler människor får tillgång till information och en öppen debatt ser jag som något högst positivt.

Det ligger dock ett stort ansvar i utveckla forumet när det växer. Vad som fungerar idag, behöver nödvändigtvis inte alls fungera om två år. Jag tror det är viktigt att man är lyhörd och lyssnar till användarna, samtidigt som man inte backar bara för att opinionen är emot. Det är viktigt att man även i framtiden vågar debattera känsliga frågeställningar och inte låter myndigheter och näringsliv tala om vilka ämnen som är acceptabla och vilka som är tabu.
2006-10-23, 13:21
f. 1968
jan.axelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fractal inhaler
Janne, du har inte funderat på att göra papperstidningen tillgänglig i PDF-format?
Gärna de gamla också.

Nej, det finns inga sådana planer.
De gamla utgåvorna går inte att sprida, eftersom delar av innehållet har visat sig vara olagligt. Nya utgåvor kommer vi ge ut på papper, eftersom UV-lackade omslag, form och den rena "tidningskänslan" m.m. försvinner i PDF.
2006-10-23, 18:36
Medlem
JackassTREs avatar
Vilka fler forum är du pappa till? Var det du som startade kåkbladet?

Tack för ett mycket bra forum
2006-10-23, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jan.axelsson
Jag uppskattar speciellt verbala användare med lite udda kunskaper och som får mig att tänka eller ifrågasätta min egen ståndpunkt. Avstår dock från att ge några exempel. Det finns ganska många sådana i forumet.

Har du anlitat svart arbetskraft, och gör du det nu?
2006-10-23, 18:41
Medlem
Tuesdays avatar
Betalar du TV-licensen?
2006-10-23, 18:42
Medlem
Money2spends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Betalar du TV-licensen?
http://www.flashback.org/showpost.p...&postcount=185
2006-10-23, 18:42
Medlem
#De gamla utgåvorna går inte att sprida, eftersom delar av innehållet har visat sig vara olagligt.#

fan det var ju därför som man läste den,,,,
det är just det som gör tidningen intressant
2006-10-23, 18:58
Hej igen!

Tyvärr är jag inte prenumerat på papperstidningen, o såg att ni inte tog emot fler prenummeranter. Ofta är det mycket mysigare att lägga sig i soffan med en papperstidning, än att sitta vid datorn o läsa.

Men, vad skulle kunna tänkas vara med i papperstidningen Flashback, som inte finns på internet? Du behöver inte svara på exakt vad, men finns det verkligen något?
2006-10-24, 01:23
Medlem
Fluffos avatar
Jan!

Det verkar som om du kommer från Norrköping från början (rätta mig om jag har fel). Min fråga är om du hyser några sympatier för IFK eller någon annan förening från denna fina östgötska metropol?
2006-10-24, 04:30
Medlem
Outlaw&Folkhems avatar
Vad är, enligt dig, det viktigaste med yttrandefriheten som gör att du kämpar så hårt för den?
2006-10-24, 08:20
Medlem
ghetto-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jan.axelsson
De gamla utgåvorna går inte att sprida, eftersom delar av innehållet har visat sig vara olagligt.

Någon som sitter på de tidningarna borde skanna in dem och lägga ut som torrent.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in