Grattis till nya jobbet som programdirektör för nyheter och sport på SVT!
Antar att det var FB som lade vägen till din framgång.
Ser nu fram mot år av ickevinklade PK-SVTnyheter.
Grattis till nya jobbet som programdirektör för nyheter och sport på SVT!
Antar att det var FB som lade vägen till din framgång.
Ser nu fram mot år av ickevinklade PK-SVTnyheter.
1. Vad lever FMG på (i stort & principiellt) - allt verkar vara gratis såsom FBs trend. Är det någon typ av annonser, konsulting eller någon form av copyright - artiklar/bilder säljs vidare?
2. Var kom marknadsdomstolen in i bilden - marknaddomstolen brukar handla om kommersiell marknadsföring & konkurrenter som är förbannade på varandra - var kommer FB (& särskilt forumet) in här?
Att det kan bli Tingsrätt & JK (& möjligen Länsstyrelsen & Länsrätten) är jag inte förvånad över men Marknandsdomstolen?
1. Vad lever FMG på (i stort & principiellt) - allt verkar vara gratis såsom FBs trend. Är det någon typ av annonser, konsulting eller någon form av copyright - artiklar/bilder säljs vidare?
2. Var kom marknadsdomstolen in i bilden - marknaddomstolen brukar handla om kommersiell marknadsföring & konkurrenter som är förbannade på varandra - var kommer FB (& särskilt forumet) in här?
Att det kan bli Tingsrätt & JK (& möjligen Länsstyrelsen & Länsrätten) är jag inte förvånad över men Marknandsdomstolen?
Lite sent men:
1. Som jag förstår det så "lever" FMG på att sälja annonser här på forumet/på flashback.se/FNA m.m.
Vill inte gå OT men vill bara säga tack för vad du gett oss
Finns inte en dag i mitt liv utan fb, har jag inte FB uppe
när jag sitter vid datorn undrar jag alltid vad fan jag ska göra..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!