2006-10-12, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jumppage222
Royal gossip: det är stort missnöjde med D.W i kungaparets umgänge... tydligen kan han inget om geografi eller historia (rätt väsentliga ämnen i sammanhanget), dessutom suger han på engelska. Han ska också vara rätt korkad, men det tycker jag personligen verkar strida emot att hans företagaranda och förmåga att träffa rätt med sina gym - även om vi inte har sett hur Balance kommer att gå ännu (det verkar ju onekligen rätt desperat med gratismånaderna).

Intelligensen kan de ju knappast racka ner på. Jag tycker inte direkt Tjabo utstrålar speciellt mycket intelligens. Det handlar nog mer om dresyr. Hovfolk är duktigt dreserade och kan hela spelets regler. DW är en enkel gosse från något så ofint som ockelbo. Han har ingen direkt akademisk utbildning och det är väl först nu han fått chansen att lära sig det fina folkets spelregler. Klart att det tar emot hos det fina folket. Men jag tycker att DW tar till sig konceptet rätt bra och har redan börjat dra på sig den där genuint inavlade looken. Han blir nog accepterad så småning om!
Citera
2006-10-12, 16:40
Medlem
S1663s avatar
Jag väntar med att ropa "hej" tills den dagen då jag finner ett porrklipp med Victoria ridande på Daniels hästkuk på nätet. Då fan kommer kungahuset omskakas av porrklippet och landets befolkning jubla
Citera
2006-10-12, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artemisia
Intelligensen kan de ju knappast racka ner på. Jag tycker inte direkt Tjabo utstrålar speciellt mycket intelligens. Det handlar nog mer om dresyr. Hovfolk är duktigt dreserade och kan hela spelets regler. DW är en enkel gosse från något så ofint som ockelbo. Han har ingen direkt akademisk utbildning och det är väl först nu han fått chansen att lära sig det fina folkets spelregler. Klart att det tar emot hos det fina folket. Men jag tycker att DW tar till sig konceptet rätt bra och har redan börjat dra på sig den där genuint inavlade looken. Han blir nog accepterad så småning om!

Det är inte kungaparet som gnäller om intelligensen (eller kanske snarare bristen på densamma) - det är deras vänner. Och jag tror att de har mer överseende vad gäller dumhet när det handlar om att få att umgås med en kung än med en gosse från landsorten.

Sjävklart kommer DW att bli accepterad med åren. Folk vill ju umgås med Vickan, så enkelt är det.
Citera
2006-10-12, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jumppage222
Royal gossip: det är stort missnöjde med D.W i kungaparets umgänge... tydligen kan han inget om geografi eller historia (rätt väsentliga ämnen i sammanhanget), dessutom suger han på engelska. Han ska också vara rätt korkad, men det tycker jag personligen verkar strida emot att hans företagaranda och förmåga att träffa rätt med sina gym - även om vi inte har sett hur Balance kommer att gå ännu (det verkar ju onekligen rätt desperat med gratismånaderna).

Hade han inte 0.0 på högskoleprovet? Eller var det kanske 0.1?

Ska bli spännande att se om opinionen ang monarkins vara eller inte vara förändras när victoria och ockelbo-daniel tar över.
Citera
2006-10-12, 17:13
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artemisia
Jag tycker inte direkt Tjabo utstrålar speciellt mycket intelligens.

Det är ju det som är problemet, med en smart kille så kunde kronprinsessans avkomma bli någorlunda intelligent men i nuvarande fall så blir det två korkade människors gener som förs vidare. Skulle förvåna mig väldigt om Vickans & Daniels eventuella barn kommer att tala innan 5-årsåldern och några högskoleprov kan vi glömma... Det kräver läskunskap.

Fast det hela är komik på ganska hög nivå, speciellt nu när man tryckt på den unge herr Westling ett par glasögon och vattenkammat håret på honom så han åtminstone ska SE smart ut...
Citera
2006-10-12, 18:00
Medlem
davidoffs avatar
Han ar extremt korkad men trevlig. Det ar pinsamt for monarkin om han far gifta sig med Vickan. Han far Mette Marit att framsta som en Nobelpristagarkandidat. Bildning och stil ar allt i dessa kretsar. Han saknar allt. Dessutom om man ska se till historien sa har fa personer utanfor de kungliga kretsarna haft nagon typ av framgan i den svenska monarkin som respektive.

Jag kanner och gar pa en del partys i med Euro Roylas och ingen har sa lite likt med dessa personer som denna snubbe. Danska prinsarna ar vild (Fredrik) men bildade. Grekiska prinsarna ar alla otroligt civilicerade.

DW ar White Trash. Man kan ta trailer horan ur trailer parken men aldrig parken ur trailer horan.
Citera
2006-10-12, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
Han ar extremt korkad men trevlig. Det ar pinsamt for monarkin om han far gifta sig med Vicktoria. Han far Mette Marit att framsta som en Noblepristagarkandidat. Bildning och kalss ar allt i dessa kretsar. Han saknar allt. Dessutom om man ska se till historien sa har inga utbolingar som honnom haft vidare framgan i den svenska monarkin.

Ganska roligt att du talar om bildning när man ser hur du stavar.
Citera
2006-10-12, 21:55
Medlem
Storlek

Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Hade han erektion då också? Det är ju först då man faktiskt kan veta hur lång/stor den egentligen är...

Den lär ju iallafall inte bli mindre vid erektion?
Citera
2006-10-12, 22:04
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeoNaaaaard
Ganska roligt att du talar om bildning när man ser hur du stavar.

Dyslexi har knappast något med bildning att göra!
Citera
2006-10-12, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Davidoff är en bildad man, att han sedan kanske är dyslektisk är en annan sak!

"söker på ordblind och där står det lesbisk"
Citera
2006-10-12, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenhero
Den lär ju iallafall inte bli mindre vid erektion?
Good point
Citera
2006-10-12, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Det är ju det som är problemet, med en smart kille så kunde kronprinsessans avkomma bli någorlunda intelligent men i nuvarande fall så blir det två korkade människors gener som förs vidare. Skulle förvåna mig väldigt om Vickans & Daniels eventuella barn kommer att tala innan 5-årsåldern och några högskoleprov kan vi glömma... Det kräver läskunskap.

Nu sägs det ju att intelligensen ärvs från mamman, då finns det iaf lite hopp. Är det från mödernets sida så det går längre tillbaks är det dock kört ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in