2008-05-19, 20:05
Medlem
suetoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koen van Veltem
Hörde av en kompiis som sett "fönsterglas-glasögonsprinsen" i en bastu nyligen att han besitter en Petterniklas som antagligen måste lockas fram/retas med en sockerbit och en pincett. Det torde vara ute med monarkin! Vicky (som vi säger i Tyskland) missade Willem-Alexander (som vi säger - eller sa - i Holland). Han är gift med Máxima från Argentina, har två döttrar, är strax kung av Holland och "välhängd" - har jag hört av en gammal kompis i Amsterdam

Citat:
"Prins Pils" sa vi i Holland sedan han löpt amok på Heineken-bryggeriet. Ben je dat volstrekt vergeten, sufferd?

Har professor Drufva bytt nick? Jag tror vi har en liten pilsk spammer här som vi säger i Bayern! Jag kan förstås ha fel! Jag ber om ursäkt i så fall.
Senast redigerad av suetonius 2008-05-19 kl. 20:12.
Citera
2008-05-19, 20:14
Medlem
Koen van Veltems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suetonius
Har professor Drufva bytt nick? Jag tror vi har en liten pilsk spammer här som vi säger i Bayern! Jag kan förstås ha fel! Jag ber om ursäkt i så fall.

Tar inte det minsta illa upp. Also, bist du Bayer? Münchner? Dann kennst du sicher das Parkchen beim Friedensengel? Hur som helst: har örnkoll på det holländska kungahuset m.m. Där försatt inte bara "Vicky" en chans. Har träffat Johan-Friso (W.A:s yngre bror) i Rotterdam. Trevlig prick!
Citera
2008-05-19, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
Dax att granska Westlings handel och vandel.
Fick av en halvbekant reporter på en av våra 2 "kvällstidningar" höra att man satt på "häftiga saker" angående Westling.
Stört omöjligt att få någon mer info

Men nu blev jag nyfiken.
Vad kan detta vara?

Det troliga är väl att din journalistpolare "har läst en 10 sidor lång tråd på ett initierat internetforum", och använder det som källa för sina påståenden.
Citera
2008-05-19, 23:11
Bannlyst
Ur reglerna:

Citat:
"Prins Pils" sa vi i Holland sedan han löpt amok på Heineken-bryggeriet. Ben je dat volstrekt vergeten, sufferd?

NETIKETT

Läs, och visa respekt för andra människors uppfattning. Inlägg som inte är på svenska, danska, norska eller engelska raderas.
Den som bryter mot någon av netikettreglerna kan få en tillsägelse. Flertalet tillsägelser som inte hörsammas kan resultera i en varning.
Citera
2008-05-20, 00:21
Medlem
Westling driver ett gym.. det vet man. Det vore intressant att veta hur han
försörjde sig innan han blev Gymdirektör.

Någon som vet?
Citera
2008-06-12, 17:57
Bannlyst
Är det sant att herr Westling förärats med titeln "Kunglig Hov Spermie Leverantör"?
Senast redigerad av fläskbak 2008-06-12 kl. 18:00.
Citera
2008-06-12, 18:30
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
Westling driver ett gym.. det vet man. Det vore intressant att veta hur han
försörjde sig innan han blev Gymdirektör.

Någon som vet?

Hur går det med ditt snokande i kvällstidningarnas "Prins-chock"?
Citera
2008-06-21, 07:01
Medlem
0,1

Jaha, nu flyttar noll-komma-ettan in i en betjäntkåk intill slottet. Har Knugen resignerat och blir illa tvungen att släppa in noll-komma-ettan i gemenskapet?

Och hur efterbliven kommer inte avkomman att bli med noll-komma-ettan som far, BokstavsVickan som mor, Knugen (närmare detaljer om Knugens intellektuella tillkortakommanden är överflödiga) som morfar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2731223.ab
Senast redigerad av Nattvandraren 2008-06-21 kl. 07:18.
Citera
2008-06-21, 07:09
Medlem
Citat:
I dag är han däremot trygg i sin roll och en utmärkt representant för Sverige

0,1:an en utmärkt representant för Sverige ? Snacka om att skända Moder Svea och idiotförklara svenska folket. Men han passar in bland övriga idioter i kungahuset, det gör han.
Citera
2008-06-21, 12:02
Medlem
Etta annat tilltalsnamn

Citat:
Ursprungligen postat av fläskbak
Är det sant att herr Westling förärats med titeln "Kunglig Hov Spermie Leverantör"?

Eller pojken med guldkuken:
Citera
2008-06-21, 12:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fläskbak

Det vet jag inte. Har dock mailat Fylking vid något tillfälle och ombett denne kontakta Hovet för att ställa frågan:

-Kan man titulera sig Kunglig Hovleverantör om man donerar sperma och någon av damerna på Hovet väljer denna säd?

Dock utan svar av Fylking (fegis).

Förmodar att man kunde tjäna sig en rejäl hacka med den titeln vid försäljning via Amerikanska spermabanker. "Royal Sperm" - vem skulle kunna motstå det?

OnTopic: Hittade denne herren som medlem på någon porrsite för ett par år sedan, minns dock inte vilken. Ska dyka i arkiven någon regnig dag. Återkommer i saken.
Citera
2008-07-09, 11:06
Medlem
"Prins Daniels" Gymaffärer

Enligt Dagens Industri idag går gymmaffärerna dåligt trots all draghjälp från hovet.
Än är alla papper inte på bordet men det ser som sagt inte muntert ut.
Finns det något intressant skvaller om Skoterprinsens affärer?
Är Skoterprinsen skuldsatt till "tveksamma långivare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in