2010-05-11, 11:25
Medlem
enannanamandas avatar
Jag må tycka att det är kul att bevittna hovsåpan, men jag kan inte annat än tycka synd om DW också. Karlstackaren har åldrats 20 år på de senaste 2-3 åren! Någon hunk har han väl aldrig varit, men att gå från vältränad, solbränd 34-åring till en tunn, sliten man i 50-årsåldern på ett par år. Hans sjukdom har verkligen satt hårda spår utseendemässigt!
Citera
2010-05-11, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zwoig
Varför ser Dannes hår ut som om det hörde hemma på 60-årig mans huvud?

Läste någonstans att hans intag av mediciner kunde få håret att ändra färg.
Citera
2010-05-11, 12:36
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enannanamanda
Hans sjukdom har verkligen satt hårda spår utseendemässigt!
Trots det verkar han vara vid utomordentligt gott mod. Grabben är av starkt virke.
Citera
2010-05-11, 13:03
Medlem
amilofss avatar
Inget fel på den gode Daniel men måste hans look ge vibrationer om en direkt kloning från Alf Svensson (KD) Göran Hägglund (KD) och Ulf Ekman (Livets ord).

Brrr...ruskigt.

Citera
2010-05-11, 13:13
Medlem
zwoigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
Herr Daniel Westling håller redan på att bli tunnhårig. Om 7-8 år kommer han att vara flintis. I artikeln nämns att han låter färga sitt hår, vilket styrker hypotesen att han redan fått grå stänk.
Citat:
Ursprungligen postat av enannanamanda
Jag må tycka att det är kul att bevittna hovsåpan, men jag kan inte annat än tycka synd om DW också. Karlstackaren har åldrats 20 år på de senaste 2-3 åren! Någon hunk har han väl aldrig varit, men att gå från vältränad, solbränd 34-åring till en tunn, sliten man i 50-årsåldern på ett par år. Hans sjukdom har verkligen satt hårda spår utseendemässigt!
Citat:
Ursprungligen postat av 2006

Läste någonstans att hans intag av mediciner kunde få håret att ändra färg.
Det var inte tunnhårighet, eller gråa hår, jag tänkte på, utan hur håret ser ut.
När man blir äldre ser håret annorlunda ut. Dannes hår ser ut att tillhöra en äldre man.
Citera
2010-05-11, 13:42
Medlem
Citat:
Herr Daniel Westling håller redan på att bli tunnhårig. Om 7-8 år kommer han att vara flintis. I artikeln nämns att han låter färga sitt hår, vilket styrker hypotesen att han redan fått grå stänk.

Daniel lider inte av alopecia androgenetica, men håravfall är en bieffekt av Prograf.
Citera
2010-05-11, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenalee
Daniel lider inte av alopecia androgenetica, men håravfall är en bieffekt av Prograf.

Prograf är inget att leka med

Citera
2010-05-11, 14:17
Medlem
enannanamandas avatar
Citat:
Trots det verkar han vara vid utomordentligt gott mod. Grabben är av starkt virke.

Japp, helt klart en vinnarskalles mentalitet
Citera
2010-05-11, 14:35
Medlem
enannanamandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amilofs
Inget fel på den gode Daniel men måste hans look ge vibrationer om en direkt kloning från Alf Svensson (KD) Göran Hägglund (KD) och Ulf Ekman (Livets ord).

Brrr...ruskigt.

Jag tror att det var mer mot den här looken det var meningen att den blivande prinsen skulle stylas
innan han blev dålig...

http://media.onsugar.com/files/ons1/...n-victoria.jpg
Citera
2010-05-11, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Daniel är så obildad att han får specialundervisning.

Källa: http://www.aftonbladet.se/brollopet/article7107181.ab

Kronprinsessan Victorias blivande make Daniel Westling har fått en duvning i ämnet historia. Hovet har anlitat Dick Harrison, professor i historia vid Lunds universitet, för att ge Daniel Westling privatlektioner. – Jag blev naturligtvis hedrad att de tyckte att jag var så pass duktig att jag fick undervisa den blivande prinsessgemålen, säger Dick Harrison till Sydsvenskan. Undervisningen handlade inte bara om kungalängder utan om svensk historia i stort. Men hur det gick för privateleven vill professorn inte uttala sig om. – Det skulle vara djupt oetiskt, säger Harrison. Ersättningen för uppdraget är "några tusenlappar".

Också kul att prof Harrison tycker att det är oetiskt att uttala sig om sin toppstudents resultat. Aftonbladet har nog klippt och klistrat, men professorn signalerade säkert att det var en betungande uppgift för honom att förmedla kunskap till Ockelbobo.

Jag har träffat Dick Harrison vid några tillfällen. Han är trevlig på ett knasigt sätt. Som Kalkyl i Tintin (som Dick för övrigt avgudar). Men någon fördragsamhet med de obildade och dumma har Harrison inte. En gymägare med tvåårigt socialt elitgymnasium i ryggen imponerar nog inte på på en lundaprofessor.
Citera
2010-05-11, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egri
Men någon fördragsamhet med de obildade och dumma har Harrison inte. En gymägare med tvåårigt socialt elitgymnasium i ryggen imponerar nog inte på på en lundaprofessor.

Hade det räckt med en mellanstadielärare?
Citera
2010-05-11, 20:28
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zwoig
Svennebananer
http://www.aftonbladet.se/brollopet/article7107008.ab

Varför ser Dannes hår ut som om det hörde hemma på 60-årig mans huvud?

Jo, han skulle behöva lite mera skräddarsytt. Notera att rocken inte bara är för stor, den sitter fel på honom. Jag gissar, och det är verkligen gissning, är rocken för en medelålders herre, med möjligen inte en medelålders herres rondör men väl kropp. Njuren är väl rätt atletiskt byggd, och då kan han inte ha en gubbrock.

Skjortkragen är åtminstone ett nummer för stort! Vem är det som stylar honom egentligen?

Jag gissar på att kotlettfrisyr är helt ute numera, men där kan jag naturligtvis ha fel.

Av alla människor kan jag notera klara finkningar av modepolisen. Det vill inte säga lite, måste jag påpeka! Varför måste journalister slicka röven på kungahuset? Till och med när det gäller något så banalt som välkläddhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in