2006-10-12, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Dyslexi har knappast något med bildning att göra!
nej, men tydligen med monarki!
Citera
2006-10-13, 00:20
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumppage222
Royal gossip: det är stort missnöjde med D.W i kungaparets umgänge... tydligen kan han inget om geografi eller historia (rätt väsentliga ämnen i sammanhanget), dessutom suger han på engelska. Han ska också vara rätt korkad, men det tycker jag personligen verkar strida emot att hans företagaranda och förmåga att träffa rätt med sina gym - även om vi inte har sett hur Balance kommer att gå ännu (det verkar ju onekligen rätt desperat med gratismånaderna).
Det där är väll ingen nyhet, det stod det väll i någon av kvällstidningarna om redan för ett år sedan eller något i den stilen
Citera
2006-10-13, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff

DW ar White Trash. Man kan ta trailer horan ur trailer parken men aldrig parken ur trailer horan.

You can't make a ho a housewife... (Westling är ho i detta fallet)

Jag tycker det känns tryggt att få veta att kronprinsessan får ödmjuka sig med att ta emot riktigt grov stock. Jag tror det är bra för henne.
Citera
2006-10-13, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeoNaaaaard
"söker på ordblind och där står det lesbisk"

"dyslexi" måste för övrigt vara ett av de elakaste orden som finns... i knivskarp konkurrens med "läspa"

och för att inte bli allt för O/T så nej, jag har aldrig sett DW naken...
Citera
2006-10-13, 17:20
Medlem
Catyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
Han ar extremt korkad men trevlig. Det ar pinsamt for monarkin om han far gifta sig med Vickan. Han far Mette Marit att framsta som en Nobelpristagarkandidat. Bildning och stil ar allt i dessa kretsar. Han saknar allt. Dessutom om man ska se till historien sa har fa personer utanfor de kungliga kretsarna haft nagon typ av framgan i den svenska monarkin som respektive.

Jag kanner och gar pa en del partys i med Euro Roylas och ingen har sa lite likt med dessa personer som denna snubbe. Danska prinsarna ar vild (Fredrik) men bildade. Grekiska prinsarna ar alla otroligt civilicerade.

DW ar White Trash. Man kan ta trailer horan ur trailer parken men aldrig parken ur trailer horan.

korkad är han väl ändå inte? Han har ju trots allt lyckats starta gym i hufvudstaden, denna gosse från byhålan Ockelbo. Och när man startar ett företag, ska man väl ha något innanför pannbenet för att det överhuvudtaget ska gå runt. Så det så!
Jag hoppas att denna folkets man äktar vår kära Victoria en vacker dag!
Citera
2006-10-13, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catya
korkad är han väl ändå inte? Han har ju trots allt lyckats starta gym i hufvudstaden, denna gosse från byhålan Ockelbo. Och när man startar ett företag, ska man väl ha något innanför pannbenet för att det överhuvudtaget ska gå runt. Så det så!
Jag hoppas att denna folkets man äktar vår kära Victoria en vacker dag!

Hahaha, Daniel Westling har visst ett konto på flashback.
Citera
2006-10-13, 22:54
Medlem
Catyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Hahaha, Daniel Westling har visst ett konto på flashback.

Det vet jag inget om. Men jag hoppas fortfarande att denna folkets man från lilla Ockelbo äktar vår kronprinsessa! Ibland måste man spruta in friskt blod i inavlade kungahus. Så är det bara!
Citera
2006-10-14, 00:03
Medlem
Paul Tibbetss avatar
Hoppas att han inte gifter sig med viktoria, folk som har 0.1 på högskoleprovet och inte kan engelska har vi nog av i riksdagen.
Citera
2006-10-14, 01:12
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paul Tibbets
Hoppas att han inte gifter sig med viktoria, folk som har 0.1 på högskoleprovet och inte kan engelska har vi nog av i riksdagen.
Hur fan kan man bara få 0.1 på högskoleprovet? Jag gjorde 1.5 på första försöket.
Citera
2006-10-14, 01:31
Medlem
Pellles avatar
Men men
Hur stor har han då ?
20 + eller ?
Citera
2006-10-14, 02:50
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catya
Ibland måste man spruta in friskt blod i inavlade kungahus.

Jo, visst behövs det friskt blod - men inte från ordblinda & obildade personer med 0,1 på högskoleprovet. Kungafamiljens risiga gener behöver ett tillskott av lite (helst mycket!) intelligens & kunskap.

Jag är ledsen Daniel men du passar nog bättre som gymentreprenör än som framtida svensk prins, tror inte ens du kommer att trivas än mindre bli lycklig som prins.
Citera
2006-10-14, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Hur fan kan man bara få 0.1 på högskoleprovet? Jag gjorde 1.5 på första försöket.

Man kanske är relativt obildad/ointelligent? Perfekt för kungahuset
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in