2007-02-20, 19:39
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnY
ok avsnitt.. tycker dock att de börjar spåra ur lite.. tex när..

Sluta med spoilertaggar efter att avsnittet sänts!
Dom är till för spoilers om saker som händer i kommande avsnitt.

Undrar hur hennes krafter fungerar annars, hon kan ju manipulera radiovågor hur hon vill som ajg fattar det, finns stora möjligheter där...
Citera
2007-02-20, 21:24
Bannlyst
Riktigt bra avsnitt! Var enormt spännande när alla var hemma hos familjen Bennet i slutet
Citera
2007-02-20, 21:41
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xama
Riktigt bra avsnitt! Var enormt spännande när alla var hemma hos familjen Bennet i slutet

Jo, rätt sugen på nästa avsnitt om man säger så...
Citera
2007-02-20, 22:53
Medlem
Peter är ju grym nu! Hoppas bara att han kan axla manteln som superduper-hero. Känns ju som att det kommer bli en stor slutstrid mellan honom och Sylar i slutet då de bägge kan använda andra människors superkrafter (men Sylar har väl ett x antal sälar till att klubba ner innan han är där, den skojaren).
Citera
2007-02-20, 23:01
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeMigMat
Peter är ju grym nu! Hoppas bara att han kan axla manteln som superduper-hero. Känns ju som att det kommer bli en stor slutstrid mellan honom och Sylar i slutet då de bägge kan använda andra människors superkrafter (men Sylar har väl ett x antal sälar till att klubba ner innan han är där, den skojaren).

Peter kan ju använda alla krafter Syler kan använda + alla andra han kommit i kontakt med...

Så Peter borde ha ett övertag...
Citera
2007-02-20, 23:23
Medlem
Bergman-Wasas avatar
Tycker serien håller på att spåra ur och bli töntig. Synd för jag gillade den i början.
Citera
2007-02-20, 23:27
Medlem
snakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergman-Wasa
Tycker serien håller på att spåra ur och bli töntig. Synd för jag gillade den i början.

Den blir ju bara bättre och bättre. Slutet som var nu senast var jäkligt spännande.
Citera
2007-02-20, 23:57
Medlem
GabbeLiTos avatar
Bästa avsnittet hitills utan tvekan.

-That sound in your heart...what's is it? (Kärringen)

-MURDER (Sylar)

Citera
2007-02-21, 00:17
Medlem
CaptainInsane-os avatar
woosh, vilken cliffhanger! Nu är man riktigt jävla sugen på nästa, synd att man måste vänta i en vecka
Citera
2007-02-21, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilroy2
Peter kan ju använda alla krafter Syler kan använda + alla andra han kommit i kontakt med...

Så Peter borde ha ett övertag...
Mja, han (Peter) har ju bara de krafter han kommit i kontakt med. Ungefär på samma sätt som Sylar, fast Sylar bankar ihjäl sina offer då innan han "stjäl" dem. Så lite olika färdigheter har de ju.

Och han har väl inte samma killer instinct som vår vän Sylar? Fast med lite övning och motivering så blir det nog finfint.

Men som sagt, en drabbning mellan de två vore nåt!
Citera
2007-02-21, 01:35
Medlem
R3beLs avatar
sjukt bra serie, trode inte att jag skulle gilla den efter att jag sett första avsnittet men sen rullade det på, ruggigt beroende framkallande men nu ska man vänta en vecka till
Citera
2007-02-21, 01:45
Medlem
nat0ns avatar
har det tagits upp i serien/tråden varför sylar dödar alla på det sättet han gör? käkar han hjärnan eller nåt? haha undrar lite över vad exakt han gör, kan inte minnas att jag sett det i serien men så är ju mitt minne lite skevt.
för övrigt börjar ju peter flippa totalt, rösten och beteendet som kom loss hemma hos isaac var inte å leka med.
och hoppas faan att han osynliga mannen, åh va heter han, kommer tillbaka, så jäkla skön!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in