2007-02-21, 12:40
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeMigMat
Mja, han (Peter) har ju bara de krafter han kommit i kontakt med. Ungefär på samma sätt som Sylar, fast Sylar bankar ihjäl sina offer då innan han "stjäl" dem. Så lite olika färdigheter har de ju.

Och han har väl inte samma killer instinct som vår vän Sylar? Fast med lite övning och motivering så blir det nog finfint.

Men som sagt, en drabbning mellan de två vore nåt!

Ja, men Peter har ju kommit i kontakt med Sylar och hans krafter och kan använda hans. Kan man tänka sig.
Dom verkar inte vara helt konsekventa när det gäller krafterna så vi får se hur det funkar.
Citera
2007-02-21, 12:47
Medlem
Sylar kunde väl se exakt hur klockorna funkade när han plockade isär dem, det kanske är något liknande med hjärnorna, att han måste plocka isär dem för att se hur de funkar.
Citera
2007-02-21, 13:58
Medlem
Speedy Gonzaless avatar
Tycker det var sega avsnitt efter uppehållet, men det senaste var ruggigt vasst. Scenen med Peter och Isaac i slutet var riktigt bra, med riktigt spännande slut. Tycker att för en gångs skull var tankeläsarens karaktär ovanligt intressant, riktigt spännande när de bröt sig in i Bennets hus. Undrar hur det går nu när inte Haitiern som blockar krafter är med.

Heroes ftw!
Citera
2007-02-21, 14:16
Medlem
t u ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Någon
Sylar kunde väl se exakt hur klockorna funkade när han plockade isär dem, det kanske är något liknande med hjärnorna, att han måste plocka isär dem för att se hur de funkar.

Ja, det har väl inte undgått Någon ( ) att det är så?
Citera
2007-02-21, 15:20
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t u s
Ja, det har väl inte undgått Någon ( ) att det är så?
hehe jo DET har jag förstått, men jag undrar mest HUR. liksom om han sitter å klämmer på hjärnorna eller käkar upp dom eller så
Citera
2007-02-21, 22:48
Medlem
Chilimans avatar
Efter att ha läst igenom stora delar av tråden så har jag sett många som tycker Hiro är en av dom bästa i serien. Måste fråga varför? Inslagen med japanerna (numera japanen) för ju inte storyn framåt direkt. För mig känns han mer som den roliga sidekicken som inte är rolig alls. Ser mer fram emot vad nikki/jessica ska kunna hitta på med speglarna än om hiro ska hitta sitt svärd och se gullpluttig ut när något inte är som det ska.

Ny topic. Hur tror ni säsongsavslutningen ser ut? Att det blir stopp av explosion kan vi nog vara säkra på, men vem blir största hjälten? Mitt tips, Nathan med dottern vid sin sida.
Citera
2007-02-21, 23:41
Medlem
Om cheerleader Claire dör slutar jag se på serien, maken till sötare tjej får man leta efter
Citera
2007-02-22, 10:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av robd
Om cheerleader Claire dör slutar jag se på serien, maken till sötare tjej får man leta efter

Word :O
Citera
2007-02-22, 10:45
Medlem
GabbeLiTos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robd

Ja hon en verkligen så där gulligt söt men inte sexig.
Citera
2007-02-22, 10:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GabbeLiTo

Måste hålla med. Skulle vilja ha henne som min dotter ^^
Citera
2007-02-22, 11:38
Medlem
Pastor Franzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chiliman
Efter att ha läst igenom stora delar av tråden så har jag sett många som tycker Hiro är en av dom bästa i serien. Måste fråga varför? Inslagen med japanerna (numera japanen) för ju inte storyn framåt direkt. För mig känns han mer som den roliga sidekicken som inte är rolig alls. Ser mer fram emot vad nikki/jessica ska kunna hitta på med speglarna än om hiro ska hitta sitt svärd och se gullpluttig ut när något inte är som det ska.
Hiro var mycket roligare förr, speciellt i början. Då ville man verkligen se honom och han var ett av skälen till att man kollade (det andra var och är såklart claire ). Numera är det ju Peter som man vill se mer av.
Citera
2007-02-22, 11:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GabbeLiTo

Skojar du eller? Söt blond tjej i cheerleaderoutfit? Jag är på vippen att åka över till staterna och fria, och om hon säger nej så tvångsgifta mig med henne. Hon är sjukt het, säkert rik och passar i kort kjol, vad mer kan man begära av en kvinna?

Enligt imdb är hon född 89, så hon är gränsfall i ålder. Men jag tar henne ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in