2007-02-28, 00:21
Bannlyst
Jag drog på en "Heroes-maraton" igår och förrgår... såg från avsnitt 7 till dagens 17... tycker serien är rätt skön... men som sagt, många frågor kring bitarna.

En sak jag undrar över senaste avsnittet... varför var Matt Parkman inte lika hotfull som "nuclear-Ted"? Matt vill ju ha svar på vad Mr Bennet jobbar med lika mycket som Ted... förstod inte riktigt varför han verkade så vänlig mot Bennet.
Han ville väl skona familjen medans labila Ted kunde dödat dem utan att blinka... kanske.

Såg verkligen fram emot att se Peter Petrelli, Isaac och Simone situationen... men det blir väl till nästa vecka!
Citera
2007-02-28, 00:28
Medlem
GabbeLiTos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesum
Jag drog på en "Heroes-maraton" igår och förrgår... såg från avsnitt 7 till dagens 17... tycker serien är rätt skön... men som sagt, många frågor kring bitarna.

En sak jag undrar över senaste avsnittet... varför var Matt Parkman inte lika hotfull som "nuclear-Ted"? Matt vill ju ha svar på vad Mr Bennet jobbar med lika mycket som Ted... förstod inte riktigt varför han verkade så vänlig mot Bennet.
Han ville väl skona familjen medans labila Ted kunde dödat dem utan att blinka... kanske.

Såg verkligen fram emot att se Peter Petrelli, Isaac och Simone situationen... men det blir väl till nästa vecka!

För att Teds fru dog i cancer, kanske därför
Citera
2007-02-28, 00:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GabbeLiTo
För att Teds fru dog i cancer, kanske därför

Det var inget

Hur kunde jag glömma en sån sak...?

Skitsamma! Det är fortfarande många frågetecken. Helst av allt skulle jag vilja att typ Petrelli bröderna, Hiro, Claire, Isaac, Matt & co träffas... så alla är medvetna om varandras krafter... även om en del redan har stött på varann så känns allt så utspritt.

Sen förstår jag mig inte på Nikki... okej, hon har ett psycho i sig... men vad är egentligen hennes kraft? Hon kan slita folk i bitar?
Citera
2007-02-28, 01:10
Medlem
roaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesum
Sen förstår jag mig inte på Nikki... okej, hon har ett psycho i sig... men vad är egentligen hennes kraft? Hon kan slita folk i bitar?

Ja, hon får ju superkrafter och blir megastark
Citera
2007-02-28, 02:35
Medlem
neogeos avatar
varför sköt dem farsan ? :S
Citera
2007-02-28, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roader
Ja, hon får ju superkrafter och blir megastark
Snarare är det Jessica som har det.
Citera
2007-02-28, 02:51
Medlem
int0xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neogeo

Han var på väg att lämna in sitt freak till dotter.. vilket han egentligen inte ville.. så haitiern sköt honom för att det skulle se ut som haitiern kidnappat dottern.. tror jag
Citera
2007-02-28, 02:58
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neogeo
Därför att deras historia om att haitiern hoppade på honom och kidnappade Claire precis när han skulle lämna över henne till Företaget skulle verka mer trovärdig.
Citera
2007-02-28, 10:27
Medlem
Csabas avatar
Om ett par avsnitt lär det ju bli en fajt mellan Peter Petrelli och Sylar där de mäter sina krafter mot varandra.

Det är ett avsnitt jag längtar till.

Jobbigt för Mr Bennet att vakna upp skjuten utan ett minne av vad som hänt, mitt ute i ingenstans.

Alla verkar ha kommit på sina krafter när de var vuxna utom Claire och Nikkis son som kan fixa cash ur bankomater och laga elektroniska prylar. Konstigt?

Var det samma tjej som var ute och snackade med mr Nuclear i öknen som var inne i testlabbet när Mr bennet och hans chef stod vid den nedsövde Parkman? Hon som kunde ansluta sig till internet utan dator? (Sjukt, då hade man gått runt med Flashback i huvet hela tiden.)

Många frågor blev det och så lite svar
Citera
2007-02-28, 10:32
Medlem
Pallemans avatar
Ni vet väl att det bara är ett avsnitt kvar av säsong 1?
Citera
2007-02-28, 10:40
Medlem
Csabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palleman

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Det visste jag inte. När kommer säsong 2?
Citera
2007-02-28, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palleman
Är du säker på det? Ibland listar tv.com inte upp alla avsnitten bara.

Så här står det på den här sidan:
Citat:
"Heroes," which returns from hiatus next week, has also added one more episode to its order for this season, bringing the total to 23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in