Rensade lite OT... Chilla nu och diskutera avsnitten istället. /Mod
Funderar allvarligt på hur det skall gå för morsan nu när hon verkar fått en hjärnsmälta... Raderad "one time too many". Sen måste jag bara inflika att jag är sååå trött på Niki. Satt innerligt och önskade att hon skulle få en kula i pannan.
Funderade också på det. Får se hur Mr Bennet tar det hela... Han är för övrigt nog min favoritkaraktär konstigt nog.
Heroes är en grymt bra serie! Men kan vara riktigt seg ibland då det inte händer något intressant. Men de händer alltid något så man dör utav längtan till nästa avsnitt kommer
Heroes är en grymt bra serie! Men kan vara riktigt seg ibland då det inte händer något intressant. Men de händer alltid något så man dör utav längtan till nästa avsnitt kommer
Yess . Efter att ha sträcksätt de första avsnitten i en ny serie är ju det här precis som att vänta på tv-avsnitten. Själv sitter jag och väntar på Heroes, Rome och HSP.
Äntligen börjar det likna något med Peter, dessutom slapp man se en enda sekund av Nikki.
Ja, ett riktigt bra avsnitt som sagt. Jag tänkte inte ens på att Nikki inte var med nåt, för det är ju knappast så att man saknar den tråkiga delen av intrigen. Helt klart på tiden att Peter lär sig utnyttja sina krafter och det var ju också skönt att se att Hiro fick tillbaka sin förmåga åtminstone för en kort stund. Att det var Simone som de hade ihjäl gör mig heller ingenting.
ok avsnitt.. tycker dock att de börjar spåra ur lite.. tex när..
hana gitelman börjar leka med sina wireless egenskaper.. loggar in i nåt chatt progg å skriver med ted sprague (radioaktivitetsnubben).. hm.. hi-tech..