2009-12-02, 06:06
Medlem
Blev lite rädd där ett tag när Nathan tog självmord, trodde dem skulle göra det på något idiotiskt sätt så att även Sylar skulle dö, som tur var så överlevde han

Vill inte själv se en drabbning mellan Sylar och Samuel, känns bara så värdelöst att ha två "skurkar" som slåss mot varandra.
Citera
2009-12-03, 02:59
Medlem
Milstenen är nådd och jag känner att det är dags att något stort inträffar nu. Sylar är på vift, Hiro sågs springande med Mohinder och Ando, Peter är fylld av mer hat än han någonsin, och Claire bajsar på. Detta bara måste leda någon vart.

Om alla kunde sluta sjabbla runt med sina personliga små privatliv, och istället låta sig hänföras till något lite mer komplext och mystiskt. Något som man kan bli lite nyfiken över.
Citera
2009-12-03, 08:58
Medlem
SylarQQs avatar
Från http://www.spoilertv.com:

"Hey All,
We have nothing confirmed and I am pretty sure my direct sources with NBC will not confirm anything but E! Online
is reporting that they have a "well-placed Heroes source" that says NBC is planning to end Heroes after this season and that is why Sendhil Ramamurthy was cast in that new NBC pilot.

What do you all think!? Shocked? Surprised? Sad? Happy? Think the report is BS?

Please let us know your thoughts below and we will update you with anything we hear.

Thanks to Peter for the heads up!"

Om detta nu inträffar skulle de vara lite små coolt med alternativa slut
Senast redigerad av SylarQQ 2009-12-03 kl. 09:00.
Citera
2009-12-03, 13:07
Medlem
Serien har ju tappat otroligt mycket sen de första säsongerna och ifall den kommer fortsätta ligga på den här nivån kan jag förstå att rykten säger den kommer avslutas.
Bara för att Sendhil Ramamurthy (Mohinder) börjat på en ny serie betyder inte det att Heroes kommer sluta dock utan de kommer nog fortsätta så länge de får tillräckligt många tittare.
Skulle dock bli överförtjust om det skulle bli någon sorts nytändning och serien börjar ta fart igen
Citera
2009-12-03, 13:16
Medlem
SylarQQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cray
Serien har ju tappat otroligt mycket sen de första säsongerna och ifall den kommer fortsätta ligga på den här nivån kan jag förstå att rykten säger den kommer avslutas.
Bara för att Sendhil Ramamurthy (Mohinder) börjat på en ny serie betyder inte det att Heroes kommer sluta dock utan de kommer nog fortsätta så länge de får tillräckligt många tittare.
Skulle dock bli överförtjust om det skulle bli någon sorts nytändning och serien börjar ta fart igen

Vad tycker du är en nytändning?

Själv är jag bara glad så länge Sylar är kvar
Citera
2009-12-08, 19:31
Medlem
clandestines avatar
Hoppas dom knyter ihop tråden den här säsongen ordentligt. Alla karaktärer kan inte fortsätta dyka upp hursomhelst utan nu måste fler dö. Är lite trött på ett antal figurer nu, så jag tror att man måste fördjupa ett fåtal som fortfarande är intressanta och offra dom som inte tillför så mycket för att driva handlingen framåt.

En anna sak som jag märker att jag har börjat störa mig på mer och mer är den töntiga ljudeffekten dom använder när någon flyttar ett föremål med tankekraft....
Citera
2009-12-16, 18:41
Medlem
någon som har koll på varför avsnitt 13 dröjer så? brukar komma ut varje måndagnatt annars, men nu har det inte kommit något på några veckor ju!
Citera
2009-12-16, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Michko
någon som har koll på varför avsnitt 13 dröjer så? brukar komma ut varje måndagnatt annars, men nu har det inte kommit något på några veckor ju!

http://www.scifiscoop.com/news/heroes-season-4-episode-13-upon-this-rock-will-air-in-january/

"Heroes TV Show takes a 1 month break to continue with all-new episode on January 4, 2010. As reported previously, Heroes will continue on January 4, 2010 with a special 2-hours episode ‘Upon This Rock’, and on January 11, 2010 it will be moved to the new time slot (Mondays 8-9 p.m. ET). Last Heroes episode called ‘The Fifth Stage’ has aired on November 30, 2009."
Citera
2009-12-31, 14:53
Medlem
Hittade den här videon på NBC: http://www.nbc.com/heroes/video/clips/pieces-of-the-puzzle/1188410/

Citera
2010-01-03, 22:06
Medlem
Vill bara påpeka att Heroes börjar sändas igen imorn.... mja.. Vi kommer kunna se det först på tisdagen ^^
Citera
2010-01-03, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ångmaskin
Vill bara påpeka att Heroes börjar sändas igen imorn.... mja.. Vi kommer kunna se det först på tisdagen ^^

Tisdag natt ska det komma ja
Senast redigerad av Xtrata 2010-01-03 kl. 22:22.
Citera
2010-01-03, 22:36
Medlem
SylarQQs avatar
aaah äntligen börjar det igen

Känns nästan som man får kolla på iallefall 2-3 avsnitt från förra året för att kom igång igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in