2009-12-01, 10:47
Medlem
knoxahs avatar
Fortfarande för mycket Claire och för lite Sylar.
Citera
2009-12-01, 11:00
Medlem
Gillar Samuel mer och mer.
Citera
2009-12-01, 11:05
Medlem
nästa episod sänds nästa år.... JIPPI!.... not
Citera
2009-12-01, 11:37
Medlem
Giorgis avatar
Väldigt intressant avsnitt, Robert Knepper är verkligen bra på att få stryk
Citera
2009-12-01, 11:42
Medlem
SylarQQs avatar
Ett sådär avsnitt faktiskt.. Nu är Sylar tillbaka på riktigt i allefall...

4 Jan? blir en väldigt lång väntan
Citera
2009-12-01, 12:50
Medlem
[complex]s avatar
Jävligt bra. Och jag pallar fan inte vänta tills januari. wtf.
Nu allt börjar bli intressant ju! Va ett av dom bästa avsnitten på länge.
Fan med peter och nathan...
Finns mycket att säga om detta avsnitt. Men jo, hon är en bra skådespelare tycker iallafall jag...
Många bra skådespelare i denna serie. Ando, peter, suresh, sylar osv osv.
januari sucks.
menmen. Detta är fan typ den enda serien man följer fan..
fan fan fan.
Citera
2009-12-01, 13:24
Medlem
Alltså det har ju inte gått lite utför nu. Det händer knappt någonting. Heroes ska ju handla om deras krafter och lite action, just nu är det mest kafferaster och ett daltande fram och tillbaka.

Har för mig att deras budget sjönk rätt hårt efter säsong2? Kan vara därför dom nästan tagit bort alla flashiga krafter och kör på tussinussilinjen istället.

Och ja, vad i helvete skulle den döva bruden ens vara med för? Snacka om att tillföra absolut noll.
Citera
2009-12-01, 15:59
Medlem
jag tänkte hela tiden att sylar lurade peter och gjorde sig av med nathan. men va de så hängde inte riktigt med. men ja tyckte de va sorgligt endå
Citera
2009-12-01, 17:03
Medlem
BinaryTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunlakejen
Alltså det har ju inte gått lite utför nu. Det händer knappt någonting. Heroes ska ju handla om deras krafter och lite action, just nu är det mest kafferaster och ett daltande fram och tillbaka.
Usch ja, Heroes var alltid veckans höjdpunkt förr, nu har serien helt enekelt blivit "en i mängden tidsfördriv".

Citat:
Har för mig att deras budget sjönk rätt hårt efter säsong2? Kan vara därför dom nästan tagit bort alla flashiga krafter och kör på tussinussilinjen istället.
Jag har funderat lite på om det kan vara så att seriens story egentligen alltid varit svag, och att det har varit karaktärerna och deras historier som varit spännande. Gillade alltid se alla krafter användas, och se karaktärerna hitta nya sätt att använda dem på. Nu efter fyra säsonger känner man ju karaktärerna, vilket tvingar storyn att vara drivkraften bakom serien. Är jag inne på rätt spår, eller saknas där kanske bara lite action för att göra det hela sevärt igen?
Citera
2009-12-01, 17:23
Medlem
Jag vet inte vad ni tror men jag tror att det till slut kommer bli en kamp mellan Samuel och Sylar.... och jag hoppas de blir de
Citera
2009-12-01, 20:08
Medlem
Jag fattar inte att Peter släppte spaden, basebollträ't eller vad det nu var han hade när han slogs mot Sylar.
Skönt nu att good ooold Gabriel är tillbaka iallafall.
Citera
2009-12-01, 23:03
Medlem
N.I.Bs avatar
Tycker dom kunde tagit kål på sylar redan första säsongen och sedan introducera nya "superskurkar" i de andra säsongerna.

men men, serien är fortfarande duglig att se på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in