Senaste avsnittet var helt okej. Känns nästan sorgligt att Sylar nu har ändrat sin personlighet totalt, och till och med börjat visa empati. Känns rätt sjukt, han är ju Sylar liksom. En skurk, bov eller anti-hjälte. Kalla honom vad ni vill, han kommer till 99% chans ses som en "hero" efter säsongsavslutningen, vilket enligt mig faktiskt känns tråkigt. Hoppas, och tror faktiskt lite, på att han slashar upp Erics huvud och snor hans kraft. Det borde väl vara okej för en hjälte, att sno en "bad guys" kraft? Skulle han sedan dessutom ta Samuels kraft, ja då är han fullkomligt oslagbar.
Inför säsongsavslutningen hoppas jag följande:
*Att Emma dör. Alldeles för dryg och dessutom ingen särskilt bra kraft, så bort med henne.
*Att Sylar, Peter, Claire, Hiro, Ando och Mohinder går ihop till en egen liten armé och attackerar Samuel och hans gäng. Skulle bli en sån sjukt bra avslutning på säsong ett om det hände. Längtar verkligen till specialeffekterna!
*Skulle inte skada om Peter fick tillbaka sin original-kraft heller.
*Självklart att man i slutet får se en hint av handlingen i säsong 5 (som kommer senare i år, eller?).
Inför säsong 5 måste de verkligen få till en bättre budget, och framförallt, en mycket, mycket bättre plot!
Inför säsongsavslutningen hoppas jag följande:
*Att Emma dör. Alldeles för dryg och dessutom ingen särskilt bra kraft, så bort med henne.
*Att Sylar, Peter, Claire, Hiro, Ando och Mohinder går ihop till en egen liten armé och attackerar Samuel och hans gäng. Skulle bli en sån sjukt bra avslutning på säsong ett om det hände. Längtar verkligen till specialeffekterna!
*Skulle inte skada om Peter fick tillbaka sin original-kraft heller.
*Självklart att man i slutet får se en hint av handlingen i säsong 5 (som kommer senare i år, eller?).
Kollade man på promon jag skickade för någon vecka sedan så ser man att Charlie kommer tillbaka... Som en 70+ig gammal tant. Dessutom får Sylar äntligen bli en hjälte.
Inför säsong 5 måste de verkligen få till en bättre budget, och framförallt, en mycket, mycket bättre plot!